世界の農産物包装市場2021年-2031年:素材別(プラスチック、紙&板紙、その他)、包装種類別、用途別

【英語タイトル】Produce Packaging Market By Material (Plastic, Paper and Paperboard, Others), By Packaging Type (Corrugated Boxes, Bags and Liners, Plastic Containers, Trays, Others), By Application (Fruits, Vegetables): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23FB027)・商品コード:ALD23FB027
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2022年11月
・ページ数:198
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:建築&製造
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❖ レポートの概要 ❖

Allied Market Research社の本調査資料は、世界の農産物包装市場規模が2021年35599.2百万ドルから2031年53808.7百万ドルに達し、2022年から2031年まで年平均4.1%成長すると予測しています。当書は、農産物包装の世界市場を調査対象とし、イントロダクション、エグゼクティブサマリー、市場概要、素材別(プラスチック、紙&板紙、その他)分析、包装種類別(段ボール、バッグ&ライナー、プラスチック容器、トレイ、その他)分析、用途別(果物、野菜)分析、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米・中東・アフリカ)分析、企業状況などについて以下の構成でまとめています。なお、参入企業情報として、Pactiv Evergreen Inc.、Amcor PLC、Mondi Group、Georgia Pacific LLC.、WestRock Company、Sealed Air Corporation、Smurfit Kappa Group PLC、International Paper Company、DS Smith Plc、Berry Global Group, Inc.などが含まれています。
・イントロダクション
・エグゼクティブサマリー
・市場概要
・世界の農産物包装市場規模:素材別
- プラスチック包装の市場規模
- 紙&板紙包装の市場規模
- その他素材の市場規模
・世界の農産物包装市場規模:包装種類別
- 段ボールの市場規模
- バッグ&ライナーの市場規模
- プラスチック容器の市場規模
- トレイの市場規模
- その他包装種類の市場規模
・世界の農産物包装市場規模:用途別
- 果物用包装の市場規模
- 野菜用包装の市場規模
・世界の農産物包装市場規模:地域別
- 北米の農産物包装市場規模
- ヨーロッパの農産物包装市場規模
- アジア太平洋の農産物包装市場規模
- 中南米・中東・アフリカの農産物包装市場規模
・企業状況
・企業情報

世界の農産物包装市場規模は、2021年に355億9,920万ドルと評価され、2022年から2031年までの年平均成長率は4.1%を記録し、2031年には538億8,870万ドルに達すると予測されています。
農産物包装には、プラスチック容器、段ボール箱、袋やライナー、トレイなど様々な種類の包装材が含まれます。製品の損傷や食品の腐敗を防止または低減し、賞味期限を延長するなど、さまざまな機能を提供します。

世界の農産物包装業界は、打撃、湿潤、打撲などの物理的な損傷から生鮮食品を保護するいくつかの要因による発展を経験しています。農産物の包装は、新鮮な農産物を最も経済的な方法で消費者に届けることを可能にし、保存のしやすさを生み出します。さらに、パッケージングのための適切な材料の選択と関連技術は、保管と流通の間、製品の品質と鮮度を維持する上で重要な役割を果たします。生鮮食品の包装に伝統的に使用されてきた素材には、プラスチック、紙、板紙などがあります。また、可処分所得の増加や有機生鮮食品に対する購買者の意識の高まりが、市場の成長を促進する要因となっています。

市場は素材、包装タイプ、用途、地域によって区分されます。素材別では、プラスチック、紙・板紙、その他に分類されます。包装タイプ別では、市場は段ボール箱、袋・ライナー、プラスチック容器、その他に分類されます。用途別では、市場は果物と野菜に分類されます。地域別では、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(英国、フランス、ドイツ、イタリア、その他の欧州地域)、アジア太平洋地域(中国、日本、インド、韓国、その他のアジア太平洋地域)、LAMEA(中南米、中東、アフリカ)にわたって世界市場を分析します。

〈競合分析〉
農産物包装市場で事業を展開する主要企業は、Amcor PLC、Berry Global, Inc.、DS Smith Plc、Georgia Pacific LLC、International Paper Company、Mondi Group、Pactiv Evergreen Inc.、Sealed Air Corporation、Smurfit Kappa Group PLC、Westrock Companyです。

〈ステークホルダーにとっての主なメリット〉
・本レポートは、現在および今後の農産物包装市場の動向とダイナミクスについて広範な分析を提供します。
・2021年から2031年にかけての主要市場セグメントの市場予測を構築することで、詳細な市場分析を実施します。
・農産物包装市場の広範な分析は、市場の枠組みにおける主要製品のポジショニングと上位競合企業のモニタリングによって実施されます。
・すべての地域の包括的な分析は、実勢機会を決定するために提供されます。
・2022年から2031年までの世界の農産物包装市場の予測分析が含まれています。
・本レポートでは、農産物包装市場内の主要な市場プレイヤーをプロファイルし、その戦略を徹底的に分析することで、農産物包装業界の競争展望を理解するのに役立ちます。

〈主要市場セグメント〉
素材別
プラスチック
紙・板紙
その他

包装タイプ別
段ボール箱
袋・ライナー
プラスチック容器
トレー
その他

用途別
果物
野菜

地域別
・北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
・ヨーロッパ
フランス
ドイツ
イタリア
イギリス
その他のヨーロッパ
・アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
その他のアジア太平洋地域
・LAMEA
ラテンアメリカ
中東
アフリカ

〈主要市場プレイヤー〉
Pactiv Evergreen Inc.
Amcor PLC
Mondi Group
Georgia Pacific LLC.
WestRock Company
Sealed Air Corporation
Smurfit Kappa Group PLC
International Paper Company
DS Smith Plc
Berry Global Group, Inc.

❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1:INTRODUCTION
1.1.Report description
1.2.Key market segments
1.3.Key benefits to the stakeholders
1.4.Research Methodology
1.4.1.Secondary research
1.4.2.Primary research
1.4.3.Analyst tools and models
CHAPTER 2:EXECUTIVE SUMMARY
2.1.Key findings of the study
2.2.CXO Perspective
CHAPTER 3:MARKET OVERVIEW
3.1.Market definition and scope
3.2.Key findings
3.2.1.Top investment pockets
3.3.Porter’s five forces analysis
3.4.Top player positioning
3.5.Market dynamics
3.5.1.Drivers
3.5.2.Restraints
3.5.3.Opportunities
3.6.COVID-19 Impact Analysis on the market
CHAPTER 4: PRODUCE PACKAGING MARKET, BY MATERIAL
4.1 Overview
4.1.1 Market size and forecast
4.2 Plastic
4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2 Market size and forecast, by region
4.2.3 Market share analysis by country
4.3 Paper and Paperboard
4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2 Market size and forecast, by region
4.3.3 Market share analysis by country
4.4 Others
4.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2 Market size and forecast, by region
4.4.3 Market share analysis by country
CHAPTER 5: PRODUCE PACKAGING MARKET, BY PACKAGING TYPE
5.1 Overview
5.1.1 Market size and forecast
5.2 Corrugated Boxes
5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2 Market size and forecast, by region
5.2.3 Market share analysis by country
5.3 Bags and Liners
5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2 Market size and forecast, by region
5.3.3 Market share analysis by country
5.4 Plastic Containers
5.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2 Market size and forecast, by region
5.4.3 Market share analysis by country
5.5 Trays
5.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2 Market size and forecast, by region
5.5.3 Market share analysis by country
5.6 Others
5.6.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.6.2 Market size and forecast, by region
5.6.3 Market share analysis by country
CHAPTER 6: PRODUCE PACKAGING MARKET, BY APPLICATION
6.1 Overview
6.1.1 Market size and forecast
6.2 Fruits
6.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2 Market size and forecast, by region
6.2.3 Market share analysis by country
6.3 Vegetables
6.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2 Market size and forecast, by region
6.3.3 Market share analysis by country
CHAPTER 7: PRODUCE PACKAGING MARKET, BY REGION
7.1 Overview
7.1.1 Market size and forecast
7.2 North America
7.2.1 Key trends and opportunities
7.2.2 North America Market size and forecast, by Material
7.2.3 North America Market size and forecast, by Packaging Type
7.2.4 North America Market size and forecast, by Application
7.2.5 North America Market size and forecast, by country
7.2.5.1 U.S.
7.2.5.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.1.2 Market size and forecast, by Material
7.2.5.1.3 Market size and forecast, by Packaging Type
7.2.5.1.4 Market size and forecast, by Application
7.2.5.2 Canada
7.2.5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.2.2 Market size and forecast, by Material
7.2.5.2.3 Market size and forecast, by Packaging Type
7.2.5.2.4 Market size and forecast, by Application
7.2.5.3 Mexico
7.2.5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.3.2 Market size and forecast, by Material
7.2.5.3.3 Market size and forecast, by Packaging Type
7.2.5.3.4 Market size and forecast, by Application
7.3 Europe
7.3.1 Key trends and opportunities
7.3.2 Europe Market size and forecast, by Material
7.3.3 Europe Market size and forecast, by Packaging Type
7.3.4 Europe Market size and forecast, by Application
7.3.5 Europe Market size and forecast, by country
7.3.5.1 France
7.3.5.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.1.2 Market size and forecast, by Material
7.3.5.1.3 Market size and forecast, by Packaging Type
7.3.5.1.4 Market size and forecast, by Application
7.3.5.2 Germany
7.3.5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.2.2 Market size and forecast, by Material
7.3.5.2.3 Market size and forecast, by Packaging Type
7.3.5.2.4 Market size and forecast, by Application
7.3.5.3 Italy
7.3.5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.3.2 Market size and forecast, by Material
7.3.5.3.3 Market size and forecast, by Packaging Type
7.3.5.3.4 Market size and forecast, by Application
7.3.5.4 UK
7.3.5.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.4.2 Market size and forecast, by Material
7.3.5.4.3 Market size and forecast, by Packaging Type
7.3.5.4.4 Market size and forecast, by Application
7.3.5.5 Rest of Europe
7.3.5.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.5.2 Market size and forecast, by Material
7.3.5.5.3 Market size and forecast, by Packaging Type
7.3.5.5.4 Market size and forecast, by Application
7.4 Asia-Pacific
7.4.1 Key trends and opportunities
7.4.2 Asia-Pacific Market size and forecast, by Material
7.4.3 Asia-Pacific Market size and forecast, by Packaging Type
7.4.4 Asia-Pacific Market size and forecast, by Application
7.4.5 Asia-Pacific Market size and forecast, by country
7.4.5.1 China
7.4.5.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.1.2 Market size and forecast, by Material
7.4.5.1.3 Market size and forecast, by Packaging Type
7.4.5.1.4 Market size and forecast, by Application
7.4.5.2 Japan
7.4.5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.2.2 Market size and forecast, by Material
7.4.5.2.3 Market size and forecast, by Packaging Type
7.4.5.2.4 Market size and forecast, by Application
7.4.5.3 India
7.4.5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.3.2 Market size and forecast, by Material
7.4.5.3.3 Market size and forecast, by Packaging Type
7.4.5.3.4 Market size and forecast, by Application
7.4.5.4 South Korea
7.4.5.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.4.2 Market size and forecast, by Material
7.4.5.4.3 Market size and forecast, by Packaging Type
7.4.5.4.4 Market size and forecast, by Application
7.4.5.5 Rest of Asia-Pacific
7.4.5.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.5.2 Market size and forecast, by Material
7.4.5.5.3 Market size and forecast, by Packaging Type
7.4.5.5.4 Market size and forecast, by Application
7.5 LAMEA
7.5.1 Key trends and opportunities
7.5.2 LAMEA Market size and forecast, by Material
7.5.3 LAMEA Market size and forecast, by Packaging Type
7.5.4 LAMEA Market size and forecast, by Application
7.5.5 LAMEA Market size and forecast, by country
7.5.5.1 Latin America
7.5.5.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.1.2 Market size and forecast, by Material
7.5.5.1.3 Market size and forecast, by Packaging Type
7.5.5.1.4 Market size and forecast, by Application
7.5.5.2 Middle East
7.5.5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.2.2 Market size and forecast, by Material
7.5.5.2.3 Market size and forecast, by Packaging Type
7.5.5.2.4 Market size and forecast, by Application
7.5.5.3 Africa
7.5.5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.3.2 Market size and forecast, by Material
7.5.5.3.3 Market size and forecast, by Packaging Type
7.5.5.3.4 Market size and forecast, by Application
CHAPTER 8: COMPANY LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product Mapping of Top 10 Player
8.4. Competitive Dashboard
8.5. Competitive Heatmap
8.6. Key developments
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1 Sealed Air Corporation
9.1.1 Company overview
9.1.2 Company snapshot
9.1.3 Operating business segments
9.1.4 Product portfolio
9.1.5 Business performance
9.1.6 Key strategic moves and developments
9.2 Georgia Pacific LLC.
9.2.1 Company overview
9.2.2 Company snapshot
9.2.3 Operating business segments
9.2.4 Product portfolio
9.2.5 Business performance
9.2.6 Key strategic moves and developments
9.3 Pactiv Evergreen Inc.
9.3.1 Company overview
9.3.2 Company snapshot
9.3.3 Operating business segments
9.3.4 Product portfolio
9.3.5 Business performance
9.3.6 Key strategic moves and developments
9.4 International Paper Company
9.4.1 Company overview
9.4.2 Company snapshot
9.4.3 Operating business segments
9.4.4 Product portfolio
9.4.5 Business performance
9.4.6 Key strategic moves and developments
9.5 Smurfit Kappa Group PLC
9.5.1 Company overview
9.5.2 Company snapshot
9.5.3 Operating business segments
9.5.4 Product portfolio
9.5.5 Business performance
9.5.6 Key strategic moves and developments
9.6 Amcor PLC
9.6.1 Company overview
9.6.2 Company snapshot
9.6.3 Operating business segments
9.6.4 Product portfolio
9.6.5 Business performance
9.6.6 Key strategic moves and developments
9.7 Mondi Group
9.7.1 Company overview
9.7.2 Company snapshot
9.7.3 Operating business segments
9.7.4 Product portfolio
9.7.5 Business performance
9.7.6 Key strategic moves and developments
9.8 DS Smith Plc
9.8.1 Company overview
9.8.2 Company snapshot
9.8.3 Operating business segments
9.8.4 Product portfolio
9.8.5 Business performance
9.8.6 Key strategic moves and developments
9.9 WestRock Company
9.9.1 Company overview
9.9.2 Company snapshot
9.9.3 Operating business segments
9.9.4 Product portfolio
9.9.5 Business performance
9.9.6 Key strategic moves and developments
9.10 Berry Global Group, Inc.
9.10.1 Company overview
9.10.2 Company snapshot
9.10.3 Operating business segments
9.10.4 Product portfolio
9.10.5 Business performance
9.10.6 Key strategic moves and developments



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