ウォーターエンハンサーのグローバル市場:フルーツフレーバー、コーヒーフレーバー、ティーフレーバー、その他

【英語タイトル】Water Enhancer Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2023-2028

IMARCが出版した調査資料(IMARC23JUL0070)・商品コード:IMARC23JUL0070
・発行会社(調査会社):IMARC
・発行日:2023年6月
・ページ数:148
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:消費財
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❖ レポートの概要 ❖

IMARC社の本調査資料によると、2022年に26億ドルであった世界のウォーターエンハンサー市場規模が、2028年までに49億ドルに拡大し、予測期間中にCAGR(年平均成長率)10.7%で成長すると予測されています。本書は、ウォーターエンハンサーの世界市場について多面的に調査し、市場の現状や展望を整理しています。序論、範囲・調査手法、エグゼクティブサマリー、イントロダクション、種類別(フルーツフレーバー、コーヒーフレーバー、ティーフレーバー、その他)分析、形状別(粉末、濃縮液体)分析、用途別(フレーバー、エネルギー賦活剤、機能性)分析、流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、薬局・医療、コンビニエンスストア、オンラインストア、その他)分析、地域別(北米、アジア太平洋、ヨーロッパ、中南米、中東・アフリカ)分析、SWOT分析、バリューチェーン分析、ポーターズファイブフォース分析、価格分析、競争状況などを掲載しています。また、企業情報として、4c Foods Corp.、Arizona Beverages USA (Hornell Brewing Co. Inc.)、BareOrganics、Dyla LLC、Heartland Food Products Group、Jel Sert Company、Nestlé S.A.、SweetLeaf Stevia Sweetener (Wisdom Natural Brands)、The Coca-Cola Company、The Kraft Heinz Company、Twinings North America Inc. and Zhou Nutrition (Nutraceutical International Corporation).などの情報を含んでいます。
・序論
・範囲・調査手法
・エグゼクティブサマリー
・イントロダクション
・世界のウォーターエンハンサー市場規模:種類別
- フルーツフレーバーの市場規模
- コーヒーフレーバーの市場規模
- ティーフレーバーの市場規模
- その他種類の市場規模
・世界のウォーターエンハンサー市場規模:形状別
- 粉末における市場規模
- 濃縮液体における市場規模
・世界のウォーターエンハンサー市場規模:用途別
- フレーバーにおける市場規模
- エネルギー賦活剤における市場規模
- 機能性における市場規模
・世界のウォーターエンハンサー市場規模:流通チャネル別
- スーパーマーケット・ハイパーマーケットチャネルの市場規模
- 薬局・医療チャネルの市場規模
- コンビニエンスストアチャネルの市場規模
- オンラインストアチャネルの市場規模
- その他チャネルの市場規模
・世界のウォーターエンハンサー市場規模:地域別
- 北米のウォーターエンハンサー市場規模
- アジア太平洋のウォーターエンハンサー市場規模
- ヨーロッパのウォーターエンハンサー市場規模
- 中南米のウォーターエンハンサー市場規模
- 中東・アフリカのウォーターエンハンサー市場規模
・SWOT分析
・バリューチェーン分析
・ポーターズファイブフォース分析
・価格分析
・競争状況

世界のウォーターエンハンサー市場規模は2022年に26億米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、2023年から2028年の間に10.7%の成長率(CAGR)を示し、市場は2028年までに49億米ドルに達すると予測しています。

ウォーターエンハンサーは、普通の飲料水や水道水と混ぜて、その物理的特性を変えるように設計されています。一般に、クエン酸、カフェイン、ビタミン、ミネラル、香料、電解質、人工甘味料や色素で構成され、炭酸を含まない水に補助的なダイエット効果を加えます。また、水の口当たりを改善するため、水強化剤は、炭酸飲料の代わりに使用することで、十分な水を飲まない人の水分補給レベルを高め、カロリー摂取量を減らすことができます。

ウォーターエンハンサー業界の動向と推進要因:
現在、個人の健康意識の高まりを背景に、世界中で非炭酸飲料の需要が増加しています。これは市場の成長を後押しする重要な要因の一つです。さらに、ウォーターエンハンサーパックやボトルは携帯に便利かつ、他の製品のための棚のスペースを節約するために小売業者を支援します。これに加えて、ウォーターエンハンサーは消費者の個人的な好みや嗜好に応じてカスタマイズすることができ、全体的な売上にプラスの影響を与えています。さらに、栄養素や機能性成分が強化されているため、ウォーターエンハンサーの消費量は世界中で増加しています。これとは別に、大手企業は既存の消費者層を拡大するため、新しく革新的なフレーバーを導入しています。また、収益性を高めるために積極的な販促活動にも力を入れており、オンラインとオフラインの流通チャネルが世界的に急速に拡大していることが、市場を牽引している。その他にも、食品・飲料(F&B)業界やスポーツ業界の繁栄、外出先での飲料の人気の高まり、製品パッケージングの技術進歩などが、今後数年間の市場の成長を促進すると予測されています。

主な市場セグメンテーション
IMARC Groupは、世界のウォーターエンハンサー市場レポートの各サブセグメントにおける主要動向の分析と、2023年から2028年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、市場をタイプ、形態、用途、流通チャネルに基づいて分類しています。

タイプ別内訳
フルーツフレーバー
コーヒー風味
紅茶フレーバー
その他

形態別内訳
粉末
濃縮液体

用途別内訳
香料
エネルギー刺激剤
機能性

流通チャネル別内訳:
スーパーマーケットとハイパーマーケット
薬局・健康ストア
コンビニエンスストア
オンラインストア
その他

地域別内訳
北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中東・アフリカ

競争環境:
業界の競争環境は、4c Foods Corp.、Arizona Beverages USA (Hornell Brewing Co. Inc.)、BareOrganics、Dyla LLC、Heartland Food Products Group、Jel Sert Company、Nestlé S.A.、SweetLeaf Stevia Sweetener (Wisdom Natural Brands)、The Coca-Cola Company、The Kraft Heinz Company、Twinings North America Inc.、Zhou Nutrition (Nutraceutical International Corporation)などの主要企業情報とともに調査されています。

本レポートで扱う主な質問
世界のウォーターエンハンサー市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19が世界のウォーターエンハンサー市場に与えた影響は?
主要な地域市場は?
タイプ別の市場構成は?
形状別の市場構成は?
用途別の市場構成は?
流通チャネル別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々な段階とは?
業界の主要な推進要因と課題は何か?
世界のウォーターエンハンサー市場の構造と主要プレーヤーは?
業界における競争の程度は?

❖ レポートの目次 ❖

1   Preface
2   Scope and Methodology
2.1    Objectives of the Study
2.2    Stakeholders
2.3    Data Sources
2.3.1    Primary Sources
2.3.2    Secondary Sources
2.4    Market Estimation
2.4.1    Bottom-Up Approach
2.4.2    Top-Down Approach
2.5    Forecasting Methodology
3   Executive Summary
4   Introduction
4.1    Overview
4.2    Key Industry Trends
5   Global Water Enhancer Market
5.1    Market Overview
5.2    Market Performance
5.3    Impact of COVID-19
5.4    Market Forecast
6   Market Breakup by Type
6.1    Fruit Flavored
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2    Coffee Flavored
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3    Tea Flavored
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4    Others
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7   Market Breakup by Form
7.1    Powder
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2    Liquid Concentrate
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8   Market Breakup by Application
8.1    Flavouring
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2    Energy Stimulant
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3    Functional
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9   Market Breakup by Distribution Channel
9.1    Supermarkets and Hypermarkets
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2    Pharmacy and Health Stores
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3    Convenience Stores
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4    Online Stores
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5    Others
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10  Market Breakup by Region
10.1    North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2    Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3    Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4    Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5    Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11  SWOT Analysis
11.1    Overview
11.2    Strengths
11.3    Weaknesses
11.4    Opportunities
11.5    Threats
12  Value Chain Analysis
13  Porters Five Forces Analysis
13.1    Overview
13.2    Bargaining Power of Buyers
13.3    Bargaining Power of Suppliers
13.4    Degree of Competition
13.5    Threat of New Entrants
13.6    Threat of Substitutes
14  Price Analysis
15  Competitive Landscape
15.1    Market Structure
15.2    Key Players
15.3    Profiles of Key Players
15.3.1    4c Foods Corp.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.2    Arizona Beverages USA (Hornell Brewing Co. Inc.)
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.3    BareOrganics
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.4    Dyla LLC
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.5    Heartland Food Products Group
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6    Jel Sert Company
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.7    Nestlé S.A.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.8    SweetLeaf Stevia Sweetener (Wisdom Natural Brands)
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.9    The Coca-Cola Company
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10    The Kraft Heinz Company
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11    Twinings North America Inc.
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.12    Zhou Nutrition (Nutraceutical International Corporation)
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio

Figure 1: Global: Water Enhancer Market: Major Drivers and Challenges
Figure 2: Global: Water Enhancer Market: Sales Value (in Billion US$), 2017-2022
Figure 3: Global: Water Enhancer Market Forecast: Sales Value (in Billion US$), 2023-2028
Figure 4: Global: Water Enhancer Market: Breakup by Type (in %), 2022
Figure 5: Global: Water Enhancer Market: Breakup by Form (in %), 2022
Figure 6: Global: Water Enhancer Market: Breakup by Application (in %), 2022
Figure 7: Global: Water Enhancer Market: Breakup by Distribution Channel (in %), 2022
Figure 8: Global: Water Enhancer Market: Breakup by Region (in %), 2022
Figure 9: Global: Water Enhancer (Fruit Flavored) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 10: Global: Water Enhancer (Fruit Flavored) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 11: Global: Water Enhancer (Coffee Flavored) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 12: Global: Water Enhancer (Coffee Flavored) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 13: Global: Water Enhancer (Tea Flavored) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 14: Global: Water Enhancer (Tea Flavored) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 15: Global: Water Enhancer (Other Types) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 16: Global: Water Enhancer (Other Types) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 17: Global: Water Enhancer (Powder) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 18: Global: Water Enhancer (Powder) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 19: Global: Water Enhancer (Liquid Concentrate) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 20: Global: Water Enhancer (Liquid Concentrate) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 21: Global: Water Enhancer (Flavouring) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 22: Global: Water Enhancer (Flavouring) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 23: Global: Water Enhancer (Energy Stimulant) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 24: Global: Water Enhancer (Energy Stimulant) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 25: Global: Water Enhancer (Functional) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 26: Global: Water Enhancer (Functional) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 27: Global: Water Enhancer (Supermarkets and Hypermarkets) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 28: Global: Water Enhancer (Supermarkets and Hypermarkets) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 29: Global: Water Enhancer (Pharmacy and Health Stores) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 30: Global: Water Enhancer (Pharmacy and Health Stores) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 31: Global: Water Enhancer (Convenience Stores) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 32: Global: Water Enhancer (Convenience Stores) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 33: Global: Water Enhancer (Online Stores) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 34: Global: Water Enhancer (Online Stores) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 35: Global: Water Enhancer (Other Distribution Channels) Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 36: Global: Water Enhancer (Other Distribution Channels) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 37: North America: Water Enhancer Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 38: North America: Water Enhancer Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 39: United States: Water Enhancer Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 40: United States: Water Enhancer Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 41: Canada: Water Enhancer Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 42: Canada: Water Enhancer Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 43: Asia-Pacific: Water Enhancer Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 44: Asia-Pacific: Water Enhancer Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 45: China: Water Enhancer Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 46: China: Water Enhancer Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 47: Japan: Water Enhancer Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 48: Japan: Water Enhancer Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 49: India: Water Enhancer Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 50: India: Water Enhancer Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 51: South Korea: Water Enhancer Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 52: South Korea: Water Enhancer Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 53: Australia: Water Enhancer Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 54: Australia: Water Enhancer Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 55: Indonesia: Water Enhancer Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 56: Indonesia: Water Enhancer Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 57: Others: Water Enhancer Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 58: Others: Water Enhancer Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 59: Europe: Water Enhancer Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 60: Europe: Water Enhancer Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 61: Germany: Water Enhancer Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 62: Germany: Water Enhancer Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 63: France: Water Enhancer Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 64: France: Water Enhancer Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 65: United Kingdom: Water Enhancer Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 66: United Kingdom: Water Enhancer Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 67: Italy: Water Enhancer Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 68: Italy: Water Enhancer Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 69: Spain: Water Enhancer Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 70: Spain: Water Enhancer Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 71: Russia: Water Enhancer Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 72: Russia: Water Enhancer Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 73: Others: Water Enhancer Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 74: Others: Water Enhancer Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 75: Latin America: Water Enhancer Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 76: Latin America: Water Enhancer Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 77: Brazil: Water Enhancer Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 78: Brazil: Water Enhancer Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 79: Mexico: Water Enhancer Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 80: Mexico: Water Enhancer Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 81: Others: Water Enhancer Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 82: Others: Water Enhancer Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 83: Middle East and Africa: Water Enhancer Market: Sales Value (in Million US$), 2017 & 2022
Figure 84: Middle East and Africa: Water Enhancer Market: Breakup by Country (in %), 2022
Figure 85: Middle East and Africa: Water Enhancer Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2023-2028
Figure 86: Global: Water Enhancer Industry: SWOT Analysis
Figure 87: Global: Water Enhancer Industry: Value Chain Analysis
Figure 88: Global: Water Enhancer Industry: Porter's Five Forces Analysis

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