スーパーフードパウダーの世界市場2023-2030:市場規模、シェア、動向分析

【英語タイトル】Superfood Powders Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Organic, Conventional), By Distribution Channel (Offline, Online), By Region, And Segment Forecasts, 2023 - 2030

Grand View Researchが出版した調査資料(GRV23OCT043)・商品コード:GRV23OCT043
・発行会社(調査会社):Grand View Research
・発行日:2023年8月
・ページ数:80
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:食品&飲料
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❖ レポートの概要 ❖

スーパーフードパウダー市場の成長と動向
Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界のスーパーフードパウダー市場規模は、予測期間中に年平均成長率7.2%を記録し、2030年までに115億ドルに達する見込みです。同市場は近年急成長を遂げており、肥満や糖尿病の増加、健康的な食生活を求める消費者の増加により、消費者の注目を集めています。抗酸化物質、フィトケミカル、ビタミン、ミネラルに対する消費者のニーズの高まりにより、スーパーフードパウダーの人気はここ数年で高まっています。この製品は米国で商業製品に成長し、複数の企業がスーパーフードパウダーに投資しています。

人気のスーパーフードには、サーモン、ケール、アサイーベリー、ケフィア、アーモンドなどがあります。バランスの取れた食事にスーパーフードを取り入れると、心臓の健康や体重の減少を促進し、エネルギーレベルを向上させ、さらには老化の影響を軽減することができます。そのため、消費者はこうしたスーパーフードを手軽に食事に取り入れる方法を探しており、それが粉末の需要を後押ししています。

糖尿病、肥満、がんなどの食生活に関連する疾病の頻度が増加していることを受けて、健康的な食生活を求める声が高まり、複数の効能を持つ機能性食品の需要が急増しています。世界の多くの国々では、過去 10 年間にスーパーフードの取引が増加するにつれて、機能性食品に対する嗜好が変化しています。

有機製品セグメントは予測期間中に有利な成長を遂げる見込みです。オーガニック食品は、関連するメリットや健康への長期的影響に対する認識が広まるにつれて、消費者の間で支持を集めています。多くのスーパーフードブランドは、自社製品に「オーガニック」と表示し、「天然素材」を使用することで消費者をターゲットにしています。さらに、COVID-19の大流行により、世界の消費者は食生活に関心を持ち、毎日の食事により健康的な選択肢を求めています。

2022年に最大の収益シェアを占めたのはオフライン流通チャネル・セグメントです。スーパーフードは、ハイパーマーケット、スーパーマーケット、コンビニエンスストア、薬局を通じて販売されることが増えています。多くの消費者は、オフライン店舗での買い物体験を理由に、オフライン店舗での食品購入を好んでいます。実店舗の専門店は、これらの製品の主要な流通業者のひとつです。同市場の特徴は、少数の老舗メーカーと、世界各地に存在感のある複数の中小メーカーが存在すること。北米では大手メーカーが大きなシェアを占めています。

スーパーフードパウダー市場レポートハイライト

- 消費者が免疫力を高め、病気を予防し、重要な微量栄養素の日常的な摂取を完了するためにスーパーフードパウダーを摂取しているため、2022年には北米が最大の収益シェアを獲得しました。

- オーガニック製品セグメントは予測期間中に最も速いCAGRで拡大する見込みです。オーガニック食品は、関連する利点と健康への長期的な影響について人々が認識するようになったため、消費者の間で支持を集めています。

- オンライン流通チャネル分野は、2023年から2030年にかけて最も速いCAGRで拡大する見込みです。パンデミック主導の事実と数字に後押しされ、スーパーフードパウダーのメーカーは、より多くの消費者にリーチし、より質の高い製品を提供するためにオンラインプラットフォームに転換されました。

第1章. 方法・範囲
第2章. エグゼクティブサマリー
第3章. 市場変動・動向・範囲
第4章. 消費者行動分析
第5章. スーパーフードパウダー市場:製品別予測・動向分析
第6章. スーパーフードパウダー市場:流通チャネル別予測・動向分析
第7章. スーパーフードパウダー市場:地域別予測・動向分析
第8章. 競合分析

❖ レポートの目次 ❖

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Products & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Product Outlook
2.3. Distribution Channel Outlook
2.4. Regional Outlook
Chapter 3. Superfood Powders Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.2. Industry Value Chain Analysis
3.2.1. Profit Margin Analysis
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Driver Analysis
3.3.2. Market Restraint Analysis
3.3.3. Market Opportunities
3.3.4. Market Challenges
3.4. Industry Analysis – Porter’s Five Forces Analysis
3.5. Market Entry Strategies
Chapter 4. Consumer Behavior Analysis
4.1. Consumer Trends and Preferences
4.2. Factors Affecting Buying Decision
4.3. Consumer Product Adoption
4.4. Key Observations & Findings
Chapter 5. Superfood Powders Market: Product Estimates & Trend Analysis
5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
5.2. Organic
5.2.1. Organic market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
5.3. Conventional
5.3.1. Conventional market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
Chapter 6. Superfood Powders Market: Distribution Channel Range Estimates & Trend Analysis
6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
6.2. Offline
6.2.1. Offline market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
6.3. Online
6.3.1. Online market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
Chapter 7. Superfood Powders Market: Regional Estimates & Trend Analysis
7.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
7.2. North America
7.2.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.2.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.2.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.2.4. U.S.
7.2.4.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.2.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.2.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.2.5. Canada
7.2.5.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.2.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.2.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.2.6. Mexico
7.2.6.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.2.6.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.2.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3. Europe
7.3.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.4. U.K.
7.3.4.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.5. Germany
7.3.5.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.6. France
7.3.6.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.6.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.7. Italy
7.3.7.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.7.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.7.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.8. Spain
7.3.8.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.8.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.8.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4. Asia Pacific
7.4.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.4. China
7.4.4.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.5. Japan
7.4.5.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.6. India
7.4.6.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.6.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.7. Australia & New Zealand
7.4.7.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.7.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.7.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.8. South Korea
7.4.8.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.8.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.8.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.5. Central & South America
7.5.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.5.4. Brazil
7.5.4.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.5.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.5.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.6. Middle East & Africa
7.6.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.6.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.6.4. South Africa
7.6.4.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.6.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.6.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
Chapter 8. Competitive Analysis
8.1. Recent developments & impact analysis, by key market participants
8.2. Company Categorization
8.3. Participant’s Overview
8.4. Financial Performance
8.5. Product Benchmarking
8.6. Company Market Share Analysis, 2022 (%)
8.7. Company Heat Map Analysis
8.8. Strategy Mapping
8.9. List of key companies analyzed in this section include:
8.9.1. Sunfood
8.9.2. Glanbia PLC
8.9.3. Terrasoul Superfoods
8.9.4. Navitas Organics
8.9.5. Orgain
8.9.6. Suncore Foods Inc.
8.9.7. Nature’s Superfoods
8.9.8. Country Farms
8.9.9. Your Super
8.9.10. Naturya

List of Tables

Table 1. Superfood powders Market - Key Market Driver Analysis
Table 2. Superfood powders Market - Key Market Restraint Analysis
Table 3. Superfood powders market estimates & forecast, by product (USD Million)
Table 4. Superfood powders market estimates & forecast, by distribution channel (USD Million)
Table 5. U.S. macro-economic outlay
Table 6. Canada macro-economic outlay
Table 7. Mexico macro-economic outlay
Table 8. Germany macro-economic outlay
Table 9. U.K. macro-economic outlay
Table 10. France macro-economic outlay
Table 11. Italy macro-economic outlay
Table 12. Spain macro-economic outlay
Table 13. China macro-economic outlay
Table 14. India macro-economic outlay
Table 15. Japan macro-economic outlay
Table 16. Australia macro-economic outlay
Table 17. South Korea macro-economic outlay
Table 18. Brazil macro-economic outlay
Table 19. South Africa macro-economic outlay
Table 20. Recent developments & impact analysis, by key market participants
Table 21. Company market share, 2022
Table 22. Company heat map analysis

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