世界の航空機用バンドクランプ市場2021年-2031年:材料別(アルミニウム、ニッケル、チタン、ステンレス、その他)、用途別、エンドユーザー別、販売チャネル別

【英語タイトル】Aircraft Band Clamps Market By Material (Aluminium, Nickel, Titanium, Stainless Steel, Others), By Application (Airframe and Interiors, Engine, Landing Gear, Others), By End Use (Commercial, Military), By Sales Channel (OEM, Aftermarket): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23FB104)・商品コード:ALD23FB104
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2022年10月
・ページ数:280
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:宇宙航空&防衛
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❖ レポートの概要 ❖

Allied Market Research社の本調査資料は、航空機用バンドクランプの世界市場を調査対象とし、イントロダクション、エグゼクティブサマリー、市場概要、材料別(アルミニウム、ニッケル、チタン、ステンレス、その他)分析、用途別(機体&内装、エンジン、着陸装置、その他)分析、エンドユーザー別(商業、軍事)分析、販売チャネル別(OEM、アフターマーケット)分析、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米・中東・アフリカ)分析、企業状況などについて以下の構成でまとめています。なお、参入企業情報として、CAILLAU、Eaton、Ho-Ho-Kus, Inc、J&M Products Inc.、PACMET Aerospace、Transdigm Group, Inc.、Teconnex、UMPCO, Inc.、Clampco Products Inc.、Consolidated Aerospace Manufacturing、National Utilities、DESTACO、United Aircraft Technologies, Inc.、LAS Aerospace Ltd、Click Bond, Inc.、Wicks Aircraft Supply、Avionics Mounts Inc.などが含まれています。
・イントロダクション
・エグゼクティブサマリー
・市場概要
・世界の航空機用バンドクランプ市場規模:材料別
- アルミニウムの市場規模
- ニッケルの市場規模
- チタンの市場規模
- ステンレスの市場規模
- その他材料の市場規模
・世界の航空機用バンドクランプ市場規模:用途別
- 機体&内装における市場規模
- 着陸装置における市場規模
- その他用途における市場規模
・世界の航空機用バンドクランプ市場規模:エンドユーザー別
- 商業における市場規模
- 軍事における市場規模
・世界の航空機用バンドクランプ市場規模:販売チャネル別
- OEMチャネルの市場規模
-アフターマーケットチャネルの市場規模
・世界の航空機用バンドクランプ市場規模:地域別
- 北米の航空機用バンドクランプ市場規模
- ヨーロッパの航空機用バンドクランプ市場規模
- アジア太平洋の航空機用バンドクランプ市場規模
- 中南米・中東・アフリカの航空機用バンドクランプ市場規模
・企業状況
・企業情報

航空機用バンドクランプは、強度、迅速な調整、柔軟性、信頼性、カスタマイズが必要な航空機のエンジン、航空構造物、その他の用途において、ダクト、チューブ、パイプの接続部を効率的に保持、固定、接合するために、様々なプロファイルで加工された幅広の金属ストラップからなるバンド状のツールです。

バンドクランプは、接続部の周りを縛ったり締めたりすることができ、異なる形状や直径に応じて調整することができます。
航空機用バンドクランプ市場の成長は、新しい航空機の要件を強化する航空交通量の増加などの要因によって牽引され、航空機納入の増加や世界中の機内旅客の増加が市場成長を支える主な要因です。引き続き逆風が吹いているものの、航空輸送は依然として世界的な輸送ネットワークの重要な構成要素であり、人だけでなく貨物も効率的に移動することができます。中国の旅客輸送量は、今後20年間で4.3%という長期的な経済成長(GDP)予想に支えられ、引き続き増加する見込みです。

航空機用バンドクランプ市場は、材料、用途、最終用途、販売チャネルに基づいてセグメント化されています。材料別では、アルミニウム、ニッケル、チタン、ステンレススチール、その他に分類されます。用途別では、機体と内装、エンジン、着陸装置、その他に分類されます。最終用途別では、商業用と軍事用に分類されます。販売チャネル別では、OEMとアフターマーケットに分けられます。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAに市場を分けて分析しています。

航空機用バンドクランプ市場では、各社が主要な開発戦略として製品開発と製品投入を採用しています。さらに、協業や買収によって、大手企業は製品ポートフォリオを強化し、さまざまな地域に進出することができると期待されています。市場で事業を展開している主要企業は、TransDigm Group Inc.、Teconnex、Eaton、Caillau、Ho-Ho Kus、J&M Products Inc.、National Utilities、Pacmet Aerospace、UMPCO、Clampco Products Inc.、Consolidated Aerospace Manufacturing、Destaco、United Aircraft Technologies、LAS Aerospace Ltd.、Click Bond、Inc.、Wicks Aircraft Supply、Avionics Mounts Inc.などです。

ステークホルダーにとっての主なメリット
・本調査レポートは、航空機用バンドクランプ市場の2021年から2031年までの市場セグメント、現在の動向、予測、市場ダイナミクスを定量的に分析し、航空機用バンドクランプ市場の有力な機会を特定します。
・主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
・ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
・航空機用バンドクランプ市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
・各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
・市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
・航空機用バンドクランプの地域別および世界市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

〈主要市場セグメント〉
材料別
アルミニウム
ニッケル
チタン
ステンレス鋼
その他

用途別
機体・内装
エンジン
着陸装置
その他

最終用途別
民間
軍事

販売チャネル別
OEM
アフターマーケット

地域別
・北米
米国
カナダ
メキシコ
・ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
ロシア
イタリア
スペイン
その他のヨーロッパ
・アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他のアジア太平洋地域
・LAMEA
ラテンアメリカ
中東
アフリカ

〈主要市場プレイヤー〉
CAILLAU
Eaton
Ho-Ho-Kus, Inc
J&M Products Inc.
PACMET Aerospace
Transdigm Group, Inc.
Teconnex
UMPCO, Inc.
Clampco Products Inc.
Consolidated Aerospace Manufacturing
National Utilities
DESTACO
United Aircraft Technologies, Inc.
LAS Aerospace Ltd
Click Bond, Inc.
Wicks Aircraft Supply
Avionics Mounts Inc.

❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1:INTRODUCTION
1.1.Report description
1.2.Key market segments
1.3.Key benefits to the stakeholders
1.4.Research Methodology
1.4.1.Secondary research
1.4.2.Primary research
1.4.3.Analyst tools and models
CHAPTER 2:EXECUTIVE SUMMARY
2.1.Key findings of the study
2.2.CXO Perspective
CHAPTER 3:MARKET OVERVIEW
3.1.Market definition and scope
3.2.Key findings
3.2.1.Top investment pockets
3.3.Porter’s five forces analysis
3.4.Top player positioning
3.5.Market dynamics
3.5.1.Drivers
3.5.2.Restraints
3.5.3.Opportunities
3.6.COVID-19 Impact Analysis on the market
CHAPTER 4: AIRCRAFT BAND CLAMPS MARKET, BY MATERIAL
4.1 Overview
4.1.1 Market size and forecast
4.2 Aluminium
4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2 Market size and forecast, by region
4.2.3 Market analysis by country
4.3 Nickel
4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2 Market size and forecast, by region
4.3.3 Market analysis by country
4.4 Titanium
4.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2 Market size and forecast, by region
4.4.3 Market analysis by country
4.5 Stainless Steel
4.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2 Market size and forecast, by region
4.5.3 Market analysis by country
4.6 Others
4.6.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.6.2 Market size and forecast, by region
4.6.3 Market analysis by country
CHAPTER 5: AIRCRAFT BAND CLAMPS MARKET, BY APPLICATION
5.1 Overview
5.1.1 Market size and forecast
5.2 Airframe and Interiors
5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2 Market size and forecast, by region
5.2.3 Market analysis by country
5.3 Engine
5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2 Market size and forecast, by region
5.3.3 Market analysis by country
5.4 Landing Gear
5.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2 Market size and forecast, by region
5.4.3 Market analysis by country
5.5 Others
5.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2 Market size and forecast, by region
5.5.3 Market analysis by country
CHAPTER 6: AIRCRAFT BAND CLAMPS MARKET, BY END USE
6.1 Overview
6.1.1 Market size and forecast
6.2 Commercial
6.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2 Market size and forecast, by region
6.2.3 Market analysis by country
6.3 Military
6.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2 Market size and forecast, by region
6.3.3 Market analysis by country
CHAPTER 7: AIRCRAFT BAND CLAMPS MARKET, BY SALES CHANNEL
7.1 Overview
7.1.1 Market size and forecast
7.2 OEM
7.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2 Market size and forecast, by region
7.2.3 Market analysis by country
7.3 Aftermarket
7.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2 Market size and forecast, by region
7.3.3 Market analysis by country
CHAPTER 8: AIRCRAFT BAND CLAMPS MARKET, BY REGION
8.1 Overview
8.1.1 Market size and forecast
8.2 North America
8.2.1 Key trends and opportunities
8.2.2 North America Market size and forecast, by Material
8.2.3 North America Market size and forecast, by Application
8.2.4 North America Market size and forecast, by End Use
8.2.5 North America Market size and forecast, by Sales Channel
8.2.6 North America Market size and forecast, by country
8.2.6.1 U.S.
8.2.6.1.1 Market size and forecast, by Material
8.2.6.1.2 Market size and forecast, by Application
8.2.6.1.3 Market size and forecast, by End Use
8.2.6.1.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.2.6.2 Canada
8.2.6.2.1 Market size and forecast, by Material
8.2.6.2.2 Market size and forecast, by Application
8.2.6.2.3 Market size and forecast, by End Use
8.2.6.2.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.2.6.3 Mexico
8.2.6.3.1 Market size and forecast, by Material
8.2.6.3.2 Market size and forecast, by Application
8.2.6.3.3 Market size and forecast, by End Use
8.2.6.3.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.3 Europe
8.3.1 Key trends and opportunities
8.3.2 Europe Market size and forecast, by Material
8.3.3 Europe Market size and forecast, by Application
8.3.4 Europe Market size and forecast, by End Use
8.3.5 Europe Market size and forecast, by Sales Channel
8.3.6 Europe Market size and forecast, by country
8.3.6.1 UK
8.3.6.1.1 Market size and forecast, by Material
8.3.6.1.2 Market size and forecast, by Application
8.3.6.1.3 Market size and forecast, by End Use
8.3.6.1.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.3.6.2 Germany
8.3.6.2.1 Market size and forecast, by Material
8.3.6.2.2 Market size and forecast, by Application
8.3.6.2.3 Market size and forecast, by End Use
8.3.6.2.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.3.6.3 France
8.3.6.3.1 Market size and forecast, by Material
8.3.6.3.2 Market size and forecast, by Application
8.3.6.3.3 Market size and forecast, by End Use
8.3.6.3.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.3.6.4 Russia
8.3.6.4.1 Market size and forecast, by Material
8.3.6.4.2 Market size and forecast, by Application
8.3.6.4.3 Market size and forecast, by End Use
8.3.6.4.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.3.6.5 Italy
8.3.6.5.1 Market size and forecast, by Material
8.3.6.5.2 Market size and forecast, by Application
8.3.6.5.3 Market size and forecast, by End Use
8.3.6.5.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.3.6.6 Spain
8.3.6.6.1 Market size and forecast, by Material
8.3.6.6.2 Market size and forecast, by Application
8.3.6.6.3 Market size and forecast, by End Use
8.3.6.6.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.3.6.7 Rest of Europe
8.3.6.7.1 Market size and forecast, by Material
8.3.6.7.2 Market size and forecast, by Application
8.3.6.7.3 Market size and forecast, by End Use
8.3.6.7.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.4 Asia-Pacific
8.4.1 Key trends and opportunities
8.4.2 Asia-Pacific Market size and forecast, by Material
8.4.3 Asia-Pacific Market size and forecast, by Application
8.4.4 Asia-Pacific Market size and forecast, by End Use
8.4.5 Asia-Pacific Market size and forecast, by Sales Channel
8.4.6 Asia-Pacific Market size and forecast, by country
8.4.6.1 China
8.4.6.1.1 Market size and forecast, by Material
8.4.6.1.2 Market size and forecast, by Application
8.4.6.1.3 Market size and forecast, by End Use
8.4.6.1.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.4.6.2 India
8.4.6.2.1 Market size and forecast, by Material
8.4.6.2.2 Market size and forecast, by Application
8.4.6.2.3 Market size and forecast, by End Use
8.4.6.2.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.4.6.3 Japan
8.4.6.3.1 Market size and forecast, by Material
8.4.6.3.2 Market size and forecast, by Application
8.4.6.3.3 Market size and forecast, by End Use
8.4.6.3.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.4.6.4 Australia
8.4.6.4.1 Market size and forecast, by Material
8.4.6.4.2 Market size and forecast, by Application
8.4.6.4.3 Market size and forecast, by End Use
8.4.6.4.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.4.6.5 South Korea
8.4.6.5.1 Market size and forecast, by Material
8.4.6.5.2 Market size and forecast, by Application
8.4.6.5.3 Market size and forecast, by End Use
8.4.6.5.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.4.6.6 Rest of Asia-Pacific
8.4.6.6.1 Market size and forecast, by Material
8.4.6.6.2 Market size and forecast, by Application
8.4.6.6.3 Market size and forecast, by End Use
8.4.6.6.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.5 LAMEA
8.5.1 Key trends and opportunities
8.5.2 LAMEA Market size and forecast, by Material
8.5.3 LAMEA Market size and forecast, by Application
8.5.4 LAMEA Market size and forecast, by End Use
8.5.5 LAMEA Market size and forecast, by Sales Channel
8.5.6 LAMEA Market size and forecast, by country
8.5.6.1 Latin America
8.5.6.1.1 Market size and forecast, by Material
8.5.6.1.2 Market size and forecast, by Application
8.5.6.1.3 Market size and forecast, by End Use
8.5.6.1.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.5.6.2 Middle East
8.5.6.2.1 Market size and forecast, by Material
8.5.6.2.2 Market size and forecast, by Application
8.5.6.2.3 Market size and forecast, by End Use
8.5.6.2.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.5.6.3 Africa
8.5.6.3.1 Market size and forecast, by Material
8.5.6.3.2 Market size and forecast, by Application
8.5.6.3.3 Market size and forecast, by End Use
8.5.6.3.4 Market size and forecast, by Sales Channel
CHAPTER 9: COMPANY LANDSCAPE
9.1. Introduction
9.2. Top winning strategies
9.3. Product Mapping of Top 10 Player
9.4. Competitive Dashboard
9.5. Competitive Heatmap
9.6. Key developments
CHAPTER 10: COMPANY PROFILES
10.1 CAILLAU
10.1.1 Company overview
10.1.2 Company snapshot
10.1.3 Operating business segments
10.1.4 Product portfolio
10.1.5 Business performance
10.1.6 Key strategic moves and developments
10.2 Eaton
10.2.1 Company overview
10.2.2 Company snapshot
10.2.3 Operating business segments
10.2.4 Product portfolio
10.2.5 Business performance
10.2.6 Key strategic moves and developments
10.3 Ho-Ho-Kus, Inc
10.3.1 Company overview
10.3.2 Company snapshot
10.3.3 Operating business segments
10.3.4 Product portfolio
10.3.5 Business performance
10.3.6 Key strategic moves and developments
10.4 J&M Products Inc.
10.4.1 Company overview
10.4.2 Company snapshot
10.4.3 Operating business segments
10.4.4 Product portfolio
10.4.5 Business performance
10.4.6 Key strategic moves and developments
10.5 PACMET Aerospace
10.5.1 Company overview
10.5.2 Company snapshot
10.5.3 Operating business segments
10.5.4 Product portfolio
10.5.5 Business performance
10.5.6 Key strategic moves and developments
10.6 Transdigm Group, Inc.
10.6.1 Company overview
10.6.2 Company snapshot
10.6.3 Operating business segments
10.6.4 Product portfolio
10.6.5 Business performance
10.6.6 Key strategic moves and developments
10.7 Teconnex
10.7.1 Company overview
10.7.2 Company snapshot
10.7.3 Operating business segments
10.7.4 Product portfolio
10.7.5 Business performance
10.7.6 Key strategic moves and developments
10.8 UMPCO, Inc.
10.8.1 Company overview
10.8.2 Company snapshot
10.8.3 Operating business segments
10.8.4 Product portfolio
10.8.5 Business performance
10.8.6 Key strategic moves and developments
10.9 Clampco Products Inc.
10.9.1 Company overview
10.9.2 Company snapshot
10.9.3 Operating business segments
10.9.4 Product portfolio
10.9.5 Business performance
10.9.6 Key strategic moves and developments
10.10 Consolidated Aerospace Manufacturing
10.10.1 Company overview
10.10.2 Company snapshot
10.10.3 Operating business segments
10.10.4 Product portfolio
10.10.5 Business performance
10.10.6 Key strategic moves and developments
10.11 National Utilities
10.11.1 Company overview
10.11.2 Company snapshot
10.11.3 Operating business segments
10.11.4 Product portfolio
10.11.5 Business performance
10.11.6 Key strategic moves and developments
10.12 DESTACO
10.12.1 Company overview
10.12.2 Company snapshot
10.12.3 Operating business segments
10.12.4 Product portfolio
10.12.5 Business performance
10.12.6 Key strategic moves and developments
10.13 United Aircraft Technologies, Inc.
10.13.1 Company overview
10.13.2 Company snapshot
10.13.3 Operating business segments
10.13.4 Product portfolio
10.13.5 Business performance
10.13.6 Key strategic moves and developments
10.14 LAS Aerospace Ltd
10.14.1 Company overview
10.14.2 Company snapshot
10.14.3 Operating business segments
10.14.4 Product portfolio
10.14.5 Business performance
10.14.6 Key strategic moves and developments
10.15 Click Bond, Inc.
10.15.1 Company overview
10.15.2 Company snapshot
10.15.3 Operating business segments
10.15.4 Product portfolio
10.15.5 Business performance
10.15.6 Key strategic moves and developments
10.16 Wicks Aircraft Supply
10.16.1 Company overview
10.16.2 Company snapshot
10.16.3 Operating business segments
10.16.4 Product portfolio
10.16.5 Business performance
10.16.6 Key strategic moves and developments
10.17 Avionics Mounts Inc.
10.17.1 Company overview
10.17.2 Company snapshot
10.17.3 Operating business segments
10.17.4 Product portfolio
10.17.5 Business performance
10.17.6 Key strategic moves and developments



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