世界の美容レーザー市場2021-2031:製品別(CO2レーザー、エルビウムレーザー、パルス色素レーザー、IPL(インテンスパルス光)、その他)、用途別、エンドユーザー別

【英語タイトル】Aesthetic Lasers Market By Product Type (CO2 Lasers, Erbium Lasers, Pulsed-Dye Lasers, IPL (intense pulsed light), Others), By Application (Skin Resurfacing, Hair Removal, Tattoo Removal, Others), By End User (Hospitals and Clinics, Spas and Beauty Centers): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23MA104)・商品コード:ALD23MA104
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2022年12月
・ページ数:210
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:医療
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❖ レポートの概要 ❖

Allied Market Research社の本調査資料では、2021年に1,028.99百万ドルであった世界の美容レーザー市場規模が、2031年までに2,505.2百万ドルに達し、2022年から2031年の間に年平均9.3%で成長すると予想しています。本資料は、美容レーザーの世界市場を総合的に分析し、市場実態を明らかにするとともに、将来を展望したレポートです。イントロダクション、エグゼクティブサマリー、市場概要、製品別(CO2レーザー、エルビウムレーザー、パルス色素レーザー、IPL(インテンスパルス光)、その他)分析、用途別(スキンリサーフェシング、脱毛、タトゥー除去、その他)分析、エンドユーザー別(病院・診療所、スパ・美容センター)分析、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米・中東・アフリカ)分析、競争状況、企業情報などの項目を掲載しています。本書には、Scinton Inc.、Cutera、Lynton Laser、Cynosure Inc.(a division of Hologic, Inc.)、Aerolase Corp.、lutronic、candela corporation、Lumenis、Solta Medical Inc. (a division of Bausch Health Companies Inc.)、Alma Lasers(acquired by Shanghai Fosun Pharmaceutical (Group) Co. Ltd.)などの企業情報が含まれています。
・イントロダクション
・エグゼクティブサマリー
・市場概要
・世界の美容レーザー市場規模:製品別
- CO2レーザーの市場規模
- エルビウムレーザーの市場規模
- パルス色素レーザーの市場規模
- IPL(インテンスパルス光)の市場規模
- その他の市場規模
・世界の美容レーザー市場規模:用途別
- スキンリサーフェシングにおける市場規模
- 脱毛における市場規模
- タトゥー除去における市場規模
・世界の美容レーザー市場規模:エンドユーザー別
- 病院・診療所における市場規模
- スパ・美容センターにおける市場規模
・世界の美容レーザー市場規模:地域別
- 北米の美容レーザー市場規模
- ヨーロッパの美容レーザー市場規模
- アジア太平洋の美容レーザー市場規模
- 中南米・中東・アフリカの美容レーザー市場規模
・競争状況
・企業情報

世界の美容レーザー市場は、2021年に10億2899万ドルを占め、2022年から2031年にかけて年平均成長率9.3%で成長し、2031年には25億520万ドルに達すると予測されています。
美容レーザーは、人の外見を変えるために最も一般的に使用される医療機器です。それは、医療的な理由よりもむしろ審美的な目的のために使用されます。美容レーザーは、熱と光を用いて新しいコラーゲンの皮膚の自然な産生を刺激します。自然にコラーゲンを生成する体の容量は、人が年を取るにつれて減少し始めます。その結果、皮膚はしわ、小じわ、しみ、老化を示すその他の障害を発症します。美容レーザーの治療には、傷跡の治療、しわの減少、顔のリフトアップ、唇の増大、フェイスラインの修正治療が含まれます。レーザースキンリサーフェイシングは、顔のしわ、傷跡、シミを減らすことができます。それは、全体的な肌の色調と質感を更新するために使用される低侵襲的な手順です。この治療では、厚く凸凹した外層を優しく除去するために、最小限の研磨手順が使用されます。

美容レーザー市場は、高齢者人口の増加、美容レーザーのプロシージャを実施するためのライセンス医療センターの数の増加、医療エステティック業界の技術進歩のために予測期間中に大きな成長を経験することが期待されています。さらに、フェイシャルエステの受容と採用は女性人口でより多く、したがって女性人口の増加が市場成長を促進すると予想されます。しかし、美容レーザー治療の高額な費用や美容手術に対する誤解が、新興地域における市場成長の妨げになると予想されます。対照的に、美容レーザーの美容用途を探求するための主要メーカーによる研究開発活動への投資の増加は、美容レーザー市場に大きな成長機会を提供すると予測されています。

美容レーザー市場は、製品タイプ、用途、エンドユーザー、地域に基づいてセグメント化されます。製品別では、市場はCO2レーザー、エルビウムレーザー、パルスダイレーザー、IPL(高強度パルス光)、その他に分類されます。用途別では、市場はスキンリサーフェシング、脱毛、タトゥー除去、その他に分類されます。エンドユーザー別では、市場は病院・クリニック、スパ、美容センターに分類されます。地域別では、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(ドイツ、フランス、英国、イタリア、スペイン、その他の欧州地域)、アジア太平洋地域(日本、中国、オーストラリア、インド、韓国、その他のアジア太平洋地域)、LAMEA(ブラジル、南アフリカ、サウジアラビア、その他のLAMEA地域)の市場を分析しています。

本レポートでは、世界市場で事業を展開する主要企業を包括的に分析しています。レポートに掲載されている主要企業には、Lumenis、Candela Corporation、Cynosure Inc.、Solta Medical Inc.、Lutronic、Cutera、Lynton Laser、Scinton Inc. Alma Lasers、Aerolase Corp.などです。

ステークホルダーにとっての主なメリット
・本レポートは、2021年から2031年までの美容レーザー市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、美容レーザー市場の有力な機会を特定します。
・主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
・ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、利害関係者が利益志向のビジネス決定を行い、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
・美容レーザー市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
・各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
・市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解します。
・地域および世界の美容レーザー市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

〈主要市場セグメント〉
製品タイプ別
CO2レーザー
エルビウムレーザー
パルス色素レーザー
IPL(強力パルスライト)
その他

用途別
スキンリサーフェシング
脱毛
タトゥー除去
その他

エンドユーザー別
病院・クリニック
スパ&ビューティーセンター

地域別
・北米
米国
カナダ
メキシコ
・ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
その他のヨーロッパ
・アジア太平洋
日本
中国
オーストラリア
インド
韓国
その他のアジア太平洋地域
・LAMEA
ブラジル
サウジアラビア
南アフリカ
その他のLAMEA地域

〈主要市場プレイヤー〉
Scinton Inc.
Cutera
Lynton Laser
Cynosure Inc.(Hologic, Inc.傘下)
Aerolase Corp.
lutronic
candela corporation
Lumenis
Solta Medical Inc. (Bausch Health Companies Inc.傘下)
Alma Lasers(Shanghai Fosun Pharmaceutical (Group) Co. Ltd.が買収)

❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1:INTRODUCTION
1.1.Report description
1.2.Key market segments
1.3.Key benefits to the stakeholders
1.4.Research Methodology
1.4.1.Secondary research
1.4.2.Primary research
1.4.3.Analyst tools and models
CHAPTER 2:EXECUTIVE SUMMARY
2.1.Key findings of the study
2.2.CXO Perspective
CHAPTER 3:MARKET OVERVIEW
3.1.Market definition and scope
3.2.Key findings
3.2.1.Top investment pockets
3.3.Porter’s five forces analysis
3.4.Market dynamics
3.4.1.Drivers
3.4.1.1. Increase in consciousness regarding the physical appearance
3.4.1.2. Increase in prevalence of skin related disease
3.4.1.3. Increase in number of laser aesthetic procedures

3.4.2.Restraints
3.4.2.1. High cost of laser aesthetics and lack of reimbursement policies

3.4.3.Opportunities
3.4.3.1. Growth potential of emerging economies

3.5.COVID-19 Impact Analysis on the market
CHAPTER 4: AESTHETIC LASERS MARKET, BY PRODUCT TYPE
4.1 Overview
4.1.1 Market size and forecast
4.2. CO2 Lasers
4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2 Market size and forecast, by region
4.2.3 Market share analysis by country
4.3. Erbium Lasers
4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2 Market size and forecast, by region
4.3.3 Market share analysis by country
4.4. Pulsed-Dye Lasers
4.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2 Market size and forecast, by region
4.4.3 Market share analysis by country
4.5. IPL (intense pulsed light)
4.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2 Market size and forecast, by region
4.5.3 Market share analysis by country
4.6. Others
4.6.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.6.2 Market size and forecast, by region
4.6.3 Market share analysis by country
CHAPTER 5: AESTHETIC LASERS MARKET, BY APPLICATION
5.1 Overview
5.1.1 Market size and forecast
5.2. Skin Resurfacing
5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2 Market size and forecast, by region
5.2.3 Market share analysis by country
5.3. Hair Removal
5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2 Market size and forecast, by region
5.3.3 Market share analysis by country
5.4. Tattoo Removal
5.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2 Market size and forecast, by region
5.4.3 Market share analysis by country
5.5. Others
5.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2 Market size and forecast, by region
5.5.3 Market share analysis by country
CHAPTER 6: AESTHETIC LASERS MARKET, BY END USER
6.1 Overview
6.1.1 Market size and forecast
6.2. Hospitals and Clinics
6.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2 Market size and forecast, by region
6.2.3 Market share analysis by country
6.3. Spas and Beauty Centers
6.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2 Market size and forecast, by region
6.3.3 Market share analysis by country
CHAPTER 7: AESTHETIC LASERS MARKET, BY REGION
7.1 Overview
7.1.1 Market size and forecast
7.2 North America
7.2.1 Key trends and opportunities
7.2.2 North America Market size and forecast, by Product Type
7.2.3 North America Market size and forecast, by Application
7.2.4 North America Market size and forecast, by End User
7.2.5 North America Market size and forecast, by country
7.2.5.1 U.S.
7.2.5.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.1.2 Market size and forecast, by Product Type
7.2.5.1.3 Market size and forecast, by Application
7.2.5.1.4 Market size and forecast, by End User
7.2.5.2 Canada
7.2.5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.2.2 Market size and forecast, by Product Type
7.2.5.2.3 Market size and forecast, by Application
7.2.5.2.4 Market size and forecast, by End User
7.2.5.3 Mexico
7.2.5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.3.2 Market size and forecast, by Product Type
7.2.5.3.3 Market size and forecast, by Application
7.2.5.3.4 Market size and forecast, by End User
7.3 Europe
7.3.1 Key trends and opportunities
7.3.2 Europe Market size and forecast, by Product Type
7.3.3 Europe Market size and forecast, by Application
7.3.4 Europe Market size and forecast, by End User
7.3.5 Europe Market size and forecast, by country
7.3.5.1 Germany
7.3.5.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.1.2 Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.1.3 Market size and forecast, by Application
7.3.5.1.4 Market size and forecast, by End User
7.3.5.2 France
7.3.5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.2.2 Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.2.3 Market size and forecast, by Application
7.3.5.2.4 Market size and forecast, by End User
7.3.5.3 UK
7.3.5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.3.2 Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.3.3 Market size and forecast, by Application
7.3.5.3.4 Market size and forecast, by End User
7.3.5.4 Italy
7.3.5.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.4.2 Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.4.3 Market size and forecast, by Application
7.3.5.4.4 Market size and forecast, by End User
7.3.5.5 Spain
7.3.5.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.5.2 Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.5.3 Market size and forecast, by Application
7.3.5.5.4 Market size and forecast, by End User
7.3.5.6 Rest of Europe
7.3.5.6.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.6.2 Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.6.3 Market size and forecast, by Application
7.3.5.6.4 Market size and forecast, by End User
7.4 Asia-Pacific
7.4.1 Key trends and opportunities
7.4.2 Asia-Pacific Market size and forecast, by Product Type
7.4.3 Asia-Pacific Market size and forecast, by Application
7.4.4 Asia-Pacific Market size and forecast, by End User
7.4.5 Asia-Pacific Market size and forecast, by country
7.4.5.1 Japan
7.4.5.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.1.2 Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.1.3 Market size and forecast, by Application
7.4.5.1.4 Market size and forecast, by End User
7.4.5.2 China
7.4.5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.2.2 Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.2.3 Market size and forecast, by Application
7.4.5.2.4 Market size and forecast, by End User
7.4.5.3 Australia
7.4.5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.3.2 Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.3.3 Market size and forecast, by Application
7.4.5.3.4 Market size and forecast, by End User
7.4.5.4 India
7.4.5.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.4.2 Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.4.3 Market size and forecast, by Application
7.4.5.4.4 Market size and forecast, by End User
7.4.5.5 South Korea
7.4.5.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.5.2 Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.5.3 Market size and forecast, by Application
7.4.5.5.4 Market size and forecast, by End User
7.4.5.6 Rest of Asia-Pacific
7.4.5.6.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.6.2 Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.6.3 Market size and forecast, by Application
7.4.5.6.4 Market size and forecast, by End User
7.5 LAMEA
7.5.1 Key trends and opportunities
7.5.2 LAMEA Market size and forecast, by Product Type
7.5.3 LAMEA Market size and forecast, by Application
7.5.4 LAMEA Market size and forecast, by End User
7.5.5 LAMEA Market size and forecast, by country
7.5.5.1 Brazil
7.5.5.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.1.2 Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.1.3 Market size and forecast, by Application
7.5.5.1.4 Market size and forecast, by End User
7.5.5.2 Saudi Arabia
7.5.5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.2.2 Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.2.3 Market size and forecast, by Application
7.5.5.2.4 Market size and forecast, by End User
7.5.5.3 South Africa
7.5.5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.3.2 Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.3.3 Market size and forecast, by Application
7.5.5.3.4 Market size and forecast, by End User
7.5.5.4 Rest of LAMEA
7.5.5.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.4.2 Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.4.3 Market size and forecast, by Application
7.5.5.4.4 Market size and forecast, by End User
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product Mapping of Top 10 Player
8.4. Competitive Dashboard
8.5. Competitive Heatmap
8.6. Top player positioning, 2021
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1 Scinton Inc.
9.1.1 Company overview
9.1.2 Key Executives
9.1.3 Company snapshot
9.1.4 Operating business segments
9.1.5 Product portfolio
9.1.6 Business performance
9.1.7 Key strategic moves and developments
9.2 Cutera
9.2.1 Company overview
9.2.2 Key Executives
9.2.3 Company snapshot
9.2.4 Operating business segments
9.2.5 Product portfolio
9.2.6 Business performance
9.2.7 Key strategic moves and developments
9.3 Lynton Laser
9.3.1 Company overview
9.3.2 Key Executives
9.3.3 Company snapshot
9.3.4 Operating business segments
9.3.5 Product portfolio
9.3.6 Business performance
9.3.7 Key strategic moves and developments
9.4 Cynosure Inc.(a division of Hologic, Inc.)
9.4.1 Company overview
9.4.2 Key Executives
9.4.3 Company snapshot
9.4.4 Operating business segments
9.4.5 Product portfolio
9.4.6 Business performance
9.4.7 Key strategic moves and developments
9.5 Aerolase Corp.
9.5.1 Company overview
9.5.2 Key Executives
9.5.3 Company snapshot
9.5.4 Operating business segments
9.5.5 Product portfolio
9.5.6 Business performance
9.5.7 Key strategic moves and developments
9.6 lutronic
9.6.1 Company overview
9.6.2 Key Executives
9.6.3 Company snapshot
9.6.4 Operating business segments
9.6.5 Product portfolio
9.6.6 Business performance
9.6.7 Key strategic moves and developments
9.7 candela corporation
9.7.1 Company overview
9.7.2 Key Executives
9.7.3 Company snapshot
9.7.4 Operating business segments
9.7.5 Product portfolio
9.7.6 Business performance
9.7.7 Key strategic moves and developments
9.8 Lumenis
9.8.1 Company overview
9.8.2 Key Executives
9.8.3 Company snapshot
9.8.4 Operating business segments
9.8.5 Product portfolio
9.8.6 Business performance
9.8.7 Key strategic moves and developments
9.9 Solta Medical Inc. (a division of Bausch Health Companies Inc.)
9.9.1 Company overview
9.9.2 Key Executives
9.9.3 Company snapshot
9.9.4 Operating business segments
9.9.5 Product portfolio
9.9.6 Business performance
9.9.7 Key strategic moves and developments
9.10 Alma Lasers(acquired by Shanghai Fosun Pharmaceutical (Group) Co. Ltd.)
9.10.1 Company overview
9.10.2 Key Executives
9.10.3 Company snapshot
9.10.4 Operating business segments
9.10.5 Product portfolio
9.10.6 Business performance
9.10.7 Key strategic moves and developments



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