世界のソフトクリーム機械市場2021-2031:価格帯別(プレミアム、一般)、用途別(エンターテインメント会場、ケータリング産業、アイスクリームパーラー、その他)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)

【英語タイトル】Soft Serve Ice Cream Machines Market By Price Range (Premium, Mass), By Application (Entertainment Venue, Catering Industry, Ice Cream Parlors, Others), By Distribution Channel (Online, Offline): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23MC071)・商品コード:ALD23MC071
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2023年1月
・ページ数:200
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:食品
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❖ レポートの概要 ❖

Allied Market Research社は、2021年には665.0百万ドルであった世界のソフトクリーム機械市場規模が2031年には962.5百万ドルへ上り、2022年から2031年の間に年平均3.8%成長すると見込んでいます。本書では、ソフトクリーム機械の世界市場を対象とし、イントロダクション、エグゼクティブサマリー、市場概要、価格帯別(プレミアム、一般)分析、用途別(エンターテインメント会場、ケータリング産業、アイスクリームパーラー、その他)分析、流通チャネル別(オンライン、オフライン)分析、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米/中東・アフリカ)分析、競争状況、企業情報などの項目について調査・分析をし、調査レポートにまとめました。また、市場調査の対象企業には、Technogel S.p.a.、Spaceman Ice Systems Co. Ltd、Oceanpower America LLC. 、Gel Matic Italia Srl、ICETRO AMERICA, INC、Frigomat s.r.l.、Electro Freeze、Donper USA、The Vollrath Company, LLC、Gelprom、Blue Ice Machines Ltd.、The Middleby Corporation、Carpigiani Group、Teknoice S.r.l.、Stoelting Foodservice Equipmentなどの企業情報が含まれています。
・イントロダクション
・エグゼクティブサマリー
・市場概要
・世界のソフトクリーム機械市場規模:価格帯別
- プレミアムソフトクリーム機械の市場規模
- 一般ソフトクリーム機械の市場規模
・世界のソフトクリーム機械市場規模:用途別
- エンターテインメント会場における市場規模
- ケータリング産業における市場規模
- アイスクリームパーラーにおける市場規模
- その他用途における市場規模
・世界のソフトクリーム機械市場規模:販売チャネル別
- オンラインチャネルの市場規模
- オフラインチャネルの市場規模
・世界のソフトクリーム機械市場規模:地域別
- 北米のソフトクリーム機械市場規模
- ヨーロッパのソフトクリーム機械市場規模
- アジア太平洋のソフトクリーム機械市場規模
- 中南米/中東・アフリカのソフトクリーム機械市場規模
・競争状況
・企業情報

ソフトクリーム機械の世界市場規模は、2021年に6億6,500万ドルとなり、2022年から2031年にかけて年平均成長率3.8%で成長して2031年には9億6,250万ドルに達すると予測されています。
現在、ケーキやその他のスイーツのようなソフトクリームは熱心なファン層を持ち、ソフトクリーム機械の利用を促進しています。これらの機械は、ソフトクリーム、フローズンカスタード、フローズンヨーグルト、シャーベットなど、さまざまなおいしさを提供します。これらの機械の主な商業市場には、フローズン・スイーツ・ストア、ベーカリー、カフェなどのクイック・サービス・レストランや、ファミリー・ダイニング、ビュッフェ、カジュアル・ダイニングなどのフルサービス・レストランが含まれます。ソフトクリーム・マシンは、職場の食堂、学校、大学、その他の教育機関など、非商業的な環境で頻繁に見られます。これらのマシンは、凍結&コーンやカップに直接凍った混合物を注ぐ前に、液体アイスクリームの混合物をかき混ぜることによって動作します。ソフトクリームは、店員が提供する前に、ソフトクリームディスペンサーで長期間凍ったままになることがあります。

世界のソフトクリーム機械市場は、価格帯、用途、流通チャネル、地域によって区分されます。
価格帯別では、高級と一般に分類されます。
用途別では、娯楽施設、ケータリング産業、アイスクリームパーラー、その他に分類されます。
流通チャネル別では、オンラインとオフラインに分類されます。
地域別では、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(ドイツ、フランス、フィンランド、英国、イタリア、スペイン、ロシア、その他欧州)、アジア太平洋(中国、日本、インド、オーストラリア、韓国、シンガポール、オーストラリア、タイ、インドネシア、その他アジア太平洋)、LAMEA(ブラジル、コロンビア、アルゼンチン、南アフリカ、UAE、サウジアラビア、その他LAMEA)に市場を分けて分析しています。

COVID-19発生の影響は、世界のソフトクリーム機械市場の成長にマイナスとなりました。貿易制限と封鎖により、生産と製造装置が停止しました。逆に、ソフトクリーム機市場の回復は近い将来に期待されます。

ソフトクリームのフランチャイズ市場が急成長していることもあり、ソフトクリーム機械市場は近い将来大きく成長すると予想されます。ソフトクリーム・関連業態は、多くの地域でフランチャイズ企業が急増しており、大きく拡大しています。また、独立型からキオスク型へのアイスクリームパーラーの増加も、ソフトクリーム機械分野の拡大に拍車をかけています。

ソフトクリーム機械市場で事業を展開する主要企業は、市場シェアを拡大し、収益性を高め、市場競争力を維持するための主要戦略として、製品投入、パートナーシップ、事業拡大、M&Aを採用しています。世界のソフトクリーム機械市場で事業を展開している主な企業は、Carpigiani Group、Catta 27、Donper USA、Electro Freeze、Frigomat、GEL Matic Italia Srl、ICETRO America Inc.、Oceanpower America LLC.、Spaceman USA、Stoelting、Technogel、Tekno-Ice、Tetra Pak、The Middleby Corporation、Vollrath Company LLCなどです。

〈ステークホルダーにとっての主なメリット〉
・本レポートは、2021年から2031年までのソフトクリーム機械市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、ソフトクリーム機械市場の有力な機会を特定します。
・主な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
・ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
・ソフトクリーム機械市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
・各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
・市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
・ソフトクリーム機械の地域別および世界市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略などの分析を含みます。

〈主要市場セグメント〉
価格帯別
高級
一般

用途別
娯楽施設
ケータリング
アイスクリーム店
その他

流通チャネル別
オンライン
オフライン

地域別
・北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
・ヨーロッパ
ドイツ
フランス
フィンランド
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他のヨーロッパ
・アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
シンガポール
オーストラリア
タイ
インドネシア
その他のアジア太平洋地域
・LAMEA
ブラジル
コロンビア
アルゼンチン
南アフリカ
UAE
サウジアラビア
その他のLAMEA地域

〈主要市場プレイヤー〉
Technogel S.p.a.
Spaceman Ice Systems Co. Ltd
Oceanpower America LLC.
Gel Matic Italia Srl
ICETRO AMERICA, INC
Frigomat s.r.l.
Electro Freeze
Donper USA
The Vollrath Company, LLC
Gelprom
Blue Ice Machines Ltd.
The Middleby Corporation
Carpigiani Group
Teknoice S.r.l.
Stoelting Foodservice Equipment

❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low bargaining power of suppliers
3.3.2. Low bargaining power of buyers
3.3.3. Moderate threat of substitutes
3.3.4. Low threat of new entrants
3.3.5. Moderate intensity of rivalry
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Rise in technological advancements
3.4.1.2. Growing ice cream franchise business
3.4.1.3. Rise in demand for soft serve ice cream machines

3.4.2. Restraints
3.4.2.1. High cost of products

3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Soft serve as an alternative for consumers with health concerns and sensitive teeth
3.4.3.2. Proliferation of quick service restaurants (QSRs)

3.5. COVID-19 Impact Analysis on the market
3.6. Market Share Analysis
CHAPTER 4: SOFT SERVE ICE CREAM MACHINES MARKET, BY PRICE RANGE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Premium
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Mass
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: SOFT SERVE ICE CREAM MACHINES MARKET, BY APPLICATION
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Entertainment Venue
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Catering Industry
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Ice Cream Parlors
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
5.5. Others
5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2. Market size and forecast, by region
5.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: SOFT SERVE ICE CREAM MACHINES MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Online
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Offline
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: SOFT SERVE ICE CREAM MACHINES MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key trends and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Price Range
7.2.3. Market size and forecast, by Application
7.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Price Range
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Application
7.2.5.1.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Price Range
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Application
7.2.5.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Price Range
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by Application
7.2.5.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3. Europe
7.3.1. Key trends and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Price Range
7.3.3. Market size and forecast, by Application
7.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. Germany
7.3.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Price Range
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.1.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.2. France
7.3.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Price Range
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.3. Finland
7.3.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Price Range
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.4. UK
7.3.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Price Range
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.5. Italy
7.3.5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Price Range
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.6. Spain
7.3.5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by Price Range
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.6.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.7. Russia
7.3.5.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.7.2. Market size and forecast, by Price Range
7.3.5.7.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.7.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.8. Rest of Europe
7.3.5.8.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.8.2. Market size and forecast, by Price Range
7.3.5.8.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.8.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key trends and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Price Range
7.4.3. Market size and forecast, by Application
7.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Price Range
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.1.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Price Range
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Price Range
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.4. South Korea
7.4.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Price Range
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.5. Singapore
7.4.5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Price Range
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.6. Australia
7.4.5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by Price Range
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.6.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.7. Thailand
7.4.5.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.7.2. Market size and forecast, by Price Range
7.4.5.7.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.7.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.8. Indonesia
7.4.5.8.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.8.2. Market size and forecast, by Price Range
7.4.5.8.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.8.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.9. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.9.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.9.2. Market size and forecast, by Price Range
7.4.5.9.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.9.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5. LAMEA
7.5.1. Key trends and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Price Range
7.5.3. Market size and forecast, by Application
7.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Brazil
7.5.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Price Range
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Application
7.5.5.1.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.2. Colombia
7.5.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Price Range
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Application
7.5.5.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.3. Argentina
7.5.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Price Range
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Application
7.5.5.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.4. South Africa
7.5.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.4.2. Market size and forecast, by Price Range
7.5.5.4.3. Market size and forecast, by Application
7.5.5.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.5. UAE
7.5.5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.5.2. Market size and forecast, by Price Range
7.5.5.5.3. Market size and forecast, by Application
7.5.5.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.6. Saudi Arabia
7.5.5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.6.2. Market size and forecast, by Price Range
7.5.5.6.3. Market size and forecast, by Application
7.5.5.6.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.7. Rest of LAMEA
7.5.5.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.7.2. Market size and forecast, by Price Range
7.5.5.7.3. Market size and forecast, by Application
7.5.5.7.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product Mapping of Top 10 Player
8.4. Competitive Dashboard
8.5. Competitive Heatmap
8.6. Top player positioning, 2021
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Carpigiani Group
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key Executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.2. Donper USA
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key Executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.3. Electro Freeze
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key Executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.4. Frigomat s.r.l.
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key Executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.5. Gel Matic Italia Srl
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key Executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.6. ICETRO AMERICA, INC
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key Executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.7. Oceanpower America LLC.
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key Executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.8. Spaceman Ice Systems Co. Ltd
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key Executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.9. Stoelting Foodservice Equipment
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key Executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.10. Technogel S.p.a.
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key Executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio
9.11. Teknoice S.r.l.
9.11.1. Company overview
9.11.2. Key Executives
9.11.3. Company snapshot
9.11.4. Operating business segments
9.11.5. Product portfolio
9.12. The Middleby Corporation
9.12.1. Company overview
9.12.2. Key Executives
9.12.3. Company snapshot
9.12.4. Operating business segments
9.12.5. Product portfolio
9.12.6. Business performance
9.13. The Vollrath Company, LLC
9.13.1. Company overview
9.13.2. Key Executives
9.13.3. Company snapshot
9.13.4. Operating business segments
9.13.5. Product portfolio
9.14. Gelprom
9.14.1. Company overview
9.14.2. Key Executives
9.14.3. Company snapshot
9.14.4. Operating business segments
9.14.5. Product portfolio
9.15. Blue Ice Machines Ltd.
9.15.1. Company overview
9.15.2. Key Executives
9.15.3. Company snapshot
9.15.4. Operating business segments
9.15.5. Product portfolio



★調査レポート[世界のソフトクリーム機械市場2021-2031:価格帯別(プレミアム、一般)、用途別(エンターテインメント会場、ケータリング産業、アイスクリームパーラー、その他)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)] (コード:ALD23MC071)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
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