世界のオーガニックペットフード市場2021年-2031年:ペット種類別(犬、猫、その他)、フードタイプ別、販売チャネル別

【英語タイトル】Organic Pet Food Market By Pet Type (Dogs, Cats, Others), By Food Type (Dry food, Wet food, Treats and snacks, Others), By Sales Channel (Supermarkets and hypermarkets, Specialized pet shops, Online sales channel, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23FB038)・商品コード:ALD23FB038
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2022年10月
・ページ数:198
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:消費財
◆販売価格オプション(消費税別)
Single UserUSD5,769 ⇒換算¥853,812見積依頼/購入/質問フォーム
5 UserUSD6,450 ⇒換算¥954,600見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise UserUSD9,600 ⇒換算¥1,420,800見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

Allied Market Research社の本調査資料は、世界のオーガニックペットフード市場規模が2021年187億ドルから2031年292億ドルに達し、2022年から2031年まで年平均4.8%成長すると予測しています。当書は、オーガニックペットフードの世界市場を調査対象とし、イントロダクション、エグゼクティブサマリー、市場概要、ペット種類別(犬、猫、その他)分析、フード種類別(乾式フード、湿式フード、おやつ、その他)分析、販売チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、ペット専門店、オンライン販売チャネル、その他)分析、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米・中東・アフリカ)分析、企業状況などについて以下の構成でまとめています。なお、参入企業情報として、Avian Organics、BIOpet Australia、Cargill, Incorporated、Diamond Pet Foods、Evanger's Dog & Cat Company, Inc.、Harrison's Bird Foods、Hill's Pet Nutrition、Lily's Kitchen、Mars Inc.、Natural Pet Food Group、Nestle、newman's own organics、oxbow animal health、party animals、PetGuardなどが含まれています。
・イントロダクション
・エグゼクティブサマリー
・市場概要
・世界のオーガニックペットフード市場規模:ペット種類別
- 犬における市場規模
- 猫における市場規模
- その他ペット種類の市場規模
・世界のオーガニックペットフード市場規模:フード種類別
- 乾式フードの市場規模
- 湿式フードの市場規模
- おやつの市場規模
- その他の市場規模
・世界のオーガニックペットフード市場規模:販売チャネル別
- スーパーマーケット&ハイパーマーケットチャネルの市場規模
- ペット専門店チャネルの市場規模
- ンライン販売チャネルの市場規模
- その他チャネルの市場規模
・世界のオーガニックペットフード市場規模:地域別
- 北米のオーガニックペットフード市場規模
- ヨーロッパのオーガニックペットフード市場規模
- アジア太平洋のオーガニックペットフード市場規模
- 中南米・中東・アフリカのオーガニックペットフード市場規模
・企業状況
・企業情報

世界のオーガニックペットフード市場は、2021年に187億ドルと評価され、2022年から2031年まで年平均成長率4.8%で成長して2031年には292億ドルに達すると予測されています。
消費者の間では、オーガニック志向が高まっています。顧客の健康意識が高まり、非衛生的な食用作物がどのように栽培・生産されているか、またそれがペットの健康にどのような影響を与えるかを認識するようになったため、市場ではオーガニックペットフードの需要が急増しています。現在、オーガニックペットフード市場の盛り上がりを牽引しているのは、核家族化、ペットの人間化、ペットの健康に対する意識の高まりです。また、オーガニックペットフードの世界市場は、新興国におけるペット飼育の増加やオンライン販売の発展にもチャンスがあります。しかし、ペットの肥満やペットフードのリコールに関する懸念の高まりは、業界の拡大を制限すると予想されます。

世界のオーガニックペットフード市場は、ペットタイプ、フードタイプ、販売チャネル、地域によって分類されます。ペットタイプ別では、市場は犬、猫、その他のペットに分類されます。フードタイプ別では、オーガニックペットフード市場はドライフード、ウェットフード、おやつ&スナック、その他に分類されます。さらに、おやつ&スナックのセグメントは液体と固体に細分化されます。販売チャネル別では、スーパーマーケット&ハイパーマーケット、ペット専門店、オンライン販売チャネル、その他に分類されます。地域別では、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(英国、ドイツ、フランス、ポーランド、イタリア、ロシア、スペイン、その他欧州)、アジア太平洋(中国、日本、インド、韓国、オーストラリア、その他アジア太平洋)、LAMEA(ブラジル、アルゼンチン、南アフリカ、サウジアラビア、その他LAMEA)に市場を分けて分析しています。

COVID-19が世界のオーガニックペットフード市場に与えた影響は、プラスとマイナスの両方がありました。閉鎖中の人々は自宅待機を余儀なくされました。その結果、交友のためにペットを飼う人が増加し、市場にプラスの見通しをもたらしました。
食品・飲料業界では、ペットフードは最も規制の厳しい食品カテゴリーのひとつです。先進国では、ペットフードはあらゆるレベルで厳しい検査を受けなければなりません。有機ペットフード事業の発展は、ペットフード生産に対する政府の制限によって制約を受ける可能性があります。さらに、一部の新興国では、高級で高価なペットフードが消費者に受け入れられず、オーガニックペットフード市場の拡大が妨げられる可能性があります。

オーガニックペットフード市場で事業を展開する主要企業は、市場シェアを拡大し、収益性を高め、市場での競争力を維持するための主要戦略として、製品の発売、事業拡大、合併・買収を採用しています。世界のオーガニックペットフード市場で事業を展開している主要企業は、Avian Organics、Biopet Australia、Cargill、Diamond Pet Foods、Evanger’s Dog & Cat Food Company, Inc.、Harrison’s Bird Foods、Hill’s Pet Nutrition、Lily’s Kitchen、Mars Inc.、Natural Pet Food Group、Nestle、Newman’s Own、Oxbow Animal Health、Party Animal、PetGuardなどです。

ステークホルダーにとっての主なメリット
・本レポートは、2021年から2031年までのオーガニックペットフード市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、オーガニックペットフード市場の有力な機会を特定します。
・主な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
・ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
・オーガニックペットフード市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
・各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
・市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
・オーガニックペットフードの地域別および世界市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

〈主要市場セグメント〉
ペットタイプ別


その他

フードタイプ別
ドライフード
ウェットフード
おやつ・スナック
サブタイプ
液体
固形
その他

販売チャネル別
スーパーマーケット&ハイパーマーケット
ペット専門店
ネット通販
その他

地域別
・北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
・ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
ポーランド
イタリア
ロシア
スペイン
その他のヨーロッパ
・アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
・LAMEA
ブラジル
アルゼンチン
南アフリカ
サウジアラビア
その他のLAMEA地域

〈主要市場プレイヤー〉
Avian Organics
BIOpet Australia
Cargill, Incorporated
Diamond Pet Foods
Evanger’s Dog & Cat Company, Inc.
Harrison’s Bird Foods
Hill’s Pet Nutrition
Lily’s Kitchen
Mars Inc.
Natural Pet Food Group
Nestle
newman’s own organics
oxbow animal health
party animals
PetGuard

❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1:INTRODUCTION
1.1.Report description
1.2.Key market segments
1.3.Key benefits to the stakeholders
1.4.Research Methodology
1.4.1.Secondary research
1.4.2.Primary research
1.4.3.Analyst tools and models
CHAPTER 2:EXECUTIVE SUMMARY
2.1.Key findings of the study
2.2.CXO Perspective
CHAPTER 3:MARKET OVERVIEW
3.1.Market definition and scope
3.2.Key findings
3.2.1.Top investment pockets
3.3.Porter’s five forces analysis
3.4.Top player positioning
3.5.Market dynamics
3.5.1.Drivers
3.5.2.Restraints
3.5.3.Opportunities
3.6.COVID-19 Impact Analysis on the market
3.7.Value Chain Analysis
3.8.Market Share Analysis
CHAPTER 4: ORGANIC PET FOOD MARKET, BY PET TYPE
4.1 Overview
4.1.1 Market size and forecast
4.2 Dogs
4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2 Market size and forecast, by region
4.2.3 Market analysis by country
4.3 Cats
4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2 Market size and forecast, by region
4.3.3 Market analysis by country
4.4 Others
4.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2 Market size and forecast, by region
4.4.3 Market analysis by country
CHAPTER 5: ORGANIC PET FOOD MARKET, BY FOOD TYPE
5.1 Overview
5.1.1 Market size and forecast
5.2 Dry food
5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2 Market size and forecast, by region
5.2.3 Market analysis by country
5.3 Wet food
5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2 Market size and forecast, by region
5.3.3 Market analysis by country
5.4 Treats and snacks
5.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2 Market size and forecast, by region
5.4.3 Market analysis by country
5.4.4 Treats and snacks Organic Pet Food Market by Sub-Type
5.4.4.1 Liquid Market size and forecast, by region
5.4.4.2 Solid Market size and forecast, by region
5.5 Others
5.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2 Market size and forecast, by region
5.5.3 Market analysis by country
CHAPTER 6: ORGANIC PET FOOD MARKET, BY SALES CHANNEL
6.1 Overview
6.1.1 Market size and forecast
6.2 Supermarkets and hypermarkets
6.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2 Market size and forecast, by region
6.2.3 Market analysis by country
6.3 Specialized pet shops
6.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2 Market size and forecast, by region
6.3.3 Market analysis by country
6.4 Online sales channel
6.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2 Market size and forecast, by region
6.4.3 Market analysis by country
6.5 Others
6.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2 Market size and forecast, by region
6.5.3 Market analysis by country
CHAPTER 7: ORGANIC PET FOOD MARKET, BY REGION
7.1 Overview
7.1.1 Market size and forecast
7.2 North America
7.2.1 Key trends and opportunities
7.2.2 North America Market size and forecast, by Pet Type
7.2.3 North America Market size and forecast, by Food Type
7.2.3.1 North America Treats and snacks Organic Pet Food Market by Sub-Type
7.2.4 North America Market size and forecast, by Sales Channel
7.2.5 North America Market size and forecast, by country
7.2.5.1 U.S.
7.2.5.1.1 Market size and forecast, by Pet Type
7.2.5.1.2 Market size and forecast, by Food Type
7.2.5.1.3 Market size and forecast, by Sales Channel
7.2.5.2 Canada
7.2.5.2.1 Market size and forecast, by Pet Type
7.2.5.2.2 Market size and forecast, by Food Type
7.2.5.2.3 Market size and forecast, by Sales Channel
7.2.5.3 Mexico
7.2.5.3.1 Market size and forecast, by Pet Type
7.2.5.3.2 Market size and forecast, by Food Type
7.2.5.3.3 Market size and forecast, by Sales Channel
7.3 Europe
7.3.1 Key trends and opportunities
7.3.2 Europe Market size and forecast, by Pet Type
7.3.3 Europe Market size and forecast, by Food Type
7.3.3.1 Europe Treats and snacks Organic Pet Food Market by Sub-Type
7.3.4 Europe Market size and forecast, by Sales Channel
7.3.5 Europe Market size and forecast, by country
7.3.5.1 UK
7.3.5.1.1 Market size and forecast, by Pet Type
7.3.5.1.2 Market size and forecast, by Food Type
7.3.5.1.3 Market size and forecast, by Sales Channel
7.3.5.2 Germany
7.3.5.2.1 Market size and forecast, by Pet Type
7.3.5.2.2 Market size and forecast, by Food Type
7.3.5.2.3 Market size and forecast, by Sales Channel
7.3.5.3 France
7.3.5.3.1 Market size and forecast, by Pet Type
7.3.5.3.2 Market size and forecast, by Food Type
7.3.5.3.3 Market size and forecast, by Sales Channel
7.3.5.4 Poland
7.3.5.4.1 Market size and forecast, by Pet Type
7.3.5.4.2 Market size and forecast, by Food Type
7.3.5.4.3 Market size and forecast, by Sales Channel
7.3.5.5 Italy
7.3.5.5.1 Market size and forecast, by Pet Type
7.3.5.5.2 Market size and forecast, by Food Type
7.3.5.5.3 Market size and forecast, by Sales Channel
7.3.5.6 Russia
7.3.5.6.1 Market size and forecast, by Pet Type
7.3.5.6.2 Market size and forecast, by Food Type
7.3.5.6.3 Market size and forecast, by Sales Channel
7.3.5.7 Spain
7.3.5.7.1 Market size and forecast, by Pet Type
7.3.5.7.2 Market size and forecast, by Food Type
7.3.5.7.3 Market size and forecast, by Sales Channel
7.3.5.8 Rest of Europe
7.3.5.8.1 Market size and forecast, by Pet Type
7.3.5.8.2 Market size and forecast, by Food Type
7.3.5.8.3 Market size and forecast, by Sales Channel
7.4 Asia-Pacific
7.4.1 Key trends and opportunities
7.4.2 Asia-Pacific Market size and forecast, by Pet Type
7.4.3 Asia-Pacific Market size and forecast, by Food Type
7.4.3.1 Asia-Pacific Treats and snacks Organic Pet Food Market by Sub-Type
7.4.4 Asia-Pacific Market size and forecast, by Sales Channel
7.4.5 Asia-Pacific Market size and forecast, by country
7.4.5.1 China
7.4.5.1.1 Market size and forecast, by Pet Type
7.4.5.1.2 Market size and forecast, by Food Type
7.4.5.1.3 Market size and forecast, by Sales Channel
7.4.5.2 Japan
7.4.5.2.1 Market size and forecast, by Pet Type
7.4.5.2.2 Market size and forecast, by Food Type
7.4.5.2.3 Market size and forecast, by Sales Channel
7.4.5.3 India
7.4.5.3.1 Market size and forecast, by Pet Type
7.4.5.3.2 Market size and forecast, by Food Type
7.4.5.3.3 Market size and forecast, by Sales Channel
7.4.5.4 South Korea
7.4.5.4.1 Market size and forecast, by Pet Type
7.4.5.4.2 Market size and forecast, by Food Type
7.4.5.4.3 Market size and forecast, by Sales Channel
7.4.5.5 Australia
7.4.5.5.1 Market size and forecast, by Pet Type
7.4.5.5.2 Market size and forecast, by Food Type
7.4.5.5.3 Market size and forecast, by Sales Channel
7.4.5.6 Rest of Asia-Pacific
7.4.5.6.1 Market size and forecast, by Pet Type
7.4.5.6.2 Market size and forecast, by Food Type
7.4.5.6.3 Market size and forecast, by Sales Channel
7.5 LAMEA
7.5.1 Key trends and opportunities
7.5.2 LAMEA Market size and forecast, by Pet Type
7.5.3 LAMEA Market size and forecast, by Food Type
7.5.3.1 LAMEA Treats and snacks Organic Pet Food Market by Sub-Type
7.5.4 LAMEA Market size and forecast, by Sales Channel
7.5.5 LAMEA Market size and forecast, by country
7.5.5.1 Brazil
7.5.5.1.1 Market size and forecast, by Pet Type
7.5.5.1.2 Market size and forecast, by Food Type
7.5.5.1.3 Market size and forecast, by Sales Channel
7.5.5.2 Argentina
7.5.5.2.1 Market size and forecast, by Pet Type
7.5.5.2.2 Market size and forecast, by Food Type
7.5.5.2.3 Market size and forecast, by Sales Channel
7.5.5.3 South Africa
7.5.5.3.1 Market size and forecast, by Pet Type
7.5.5.3.2 Market size and forecast, by Food Type
7.5.5.3.3 Market size and forecast, by Sales Channel
7.5.5.4 Saudi Arabia
7.5.5.4.1 Market size and forecast, by Pet Type
7.5.5.4.2 Market size and forecast, by Food Type
7.5.5.4.3 Market size and forecast, by Sales Channel
7.5.5.5 Rest of LAMEA
7.5.5.5.1 Market size and forecast, by Pet Type
7.5.5.5.2 Market size and forecast, by Food Type
7.5.5.5.3 Market size and forecast, by Sales Channel
CHAPTER 8: COMPANY LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product Mapping of Top 10 Player
8.4. Competitive Dashboard
8.5. Competitive Heatmap
8.6. Key developments
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1 Avian Organics
9.1.1 Company overview
9.1.2 Company snapshot
9.1.3 Operating business segments
9.1.4 Product portfolio
9.1.5 Business performance
9.1.6 Key strategic moves and developments
9.2 BIOpet Australia
9.2.1 Company overview
9.2.2 Company snapshot
9.2.3 Operating business segments
9.2.4 Product portfolio
9.2.5 Business performance
9.2.6 Key strategic moves and developments
9.3 Cargill, Incorporated
9.3.1 Company overview
9.3.2 Company snapshot
9.3.3 Operating business segments
9.3.4 Product portfolio
9.3.5 Business performance
9.3.6 Key strategic moves and developments
9.4 Diamond Pet Foods
9.4.1 Company overview
9.4.2 Company snapshot
9.4.3 Operating business segments
9.4.4 Product portfolio
9.4.5 Business performance
9.4.6 Key strategic moves and developments
9.5 Evanger’s Dog & Cat Company, Inc.
9.5.1 Company overview
9.5.2 Company snapshot
9.5.3 Operating business segments
9.5.4 Product portfolio
9.5.5 Business performance
9.5.6 Key strategic moves and developments
9.6 Harrison’s Bird Foods
9.6.1 Company overview
9.6.2 Company snapshot
9.6.3 Operating business segments
9.6.4 Product portfolio
9.6.5 Business performance
9.6.6 Key strategic moves and developments
9.7 Hill’s Pet Nutrition
9.7.1 Company overview
9.7.2 Company snapshot
9.7.3 Operating business segments
9.7.4 Product portfolio
9.7.5 Business performance
9.7.6 Key strategic moves and developments
9.8 Lily’s Kitchen
9.8.1 Company overview
9.8.2 Company snapshot
9.8.3 Operating business segments
9.8.4 Product portfolio
9.8.5 Business performance
9.8.6 Key strategic moves and developments
9.9 Mars Inc.
9.9.1 Company overview
9.9.2 Company snapshot
9.9.3 Operating business segments
9.9.4 Product portfolio
9.9.5 Business performance
9.9.6 Key strategic moves and developments
9.10 Natural Pet Food Group
9.10.1 Company overview
9.10.2 Company snapshot
9.10.3 Operating business segments
9.10.4 Product portfolio
9.10.5 Business performance
9.10.6 Key strategic moves and developments
9.11 Nestle
9.11.1 Company overview
9.11.2 Company snapshot
9.11.3 Operating business segments
9.11.4 Product portfolio
9.11.5 Business performance
9.11.6 Key strategic moves and developments
9.12 newman’s own organics
9.12.1 Company overview
9.12.2 Company snapshot
9.12.3 Operating business segments
9.12.4 Product portfolio
9.12.5 Business performance
9.12.6 Key strategic moves and developments
9.13 oxbow animal health
9.13.1 Company overview
9.13.2 Company snapshot
9.13.3 Operating business segments
9.13.4 Product portfolio
9.13.5 Business performance
9.13.6 Key strategic moves and developments
9.14 party animals
9.14.1 Company overview
9.14.2 Company snapshot
9.14.3 Operating business segments
9.14.4 Product portfolio
9.14.5 Business performance
9.14.6 Key strategic moves and developments
9.15 PetGuard
9.15.1 Company overview
9.15.2 Company snapshot
9.15.3 Operating business segments
9.15.4 Product portfolio
9.15.5 Business performance
9.15.6 Key strategic moves and developments



★調査レポート[世界のオーガニックペットフード市場2021年-2031年:ペット種類別(犬、猫、その他)、フードタイプ別、販売チャネル別] (コード:ALD23FB038)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界のオーガニックペットフード市場2021年-2031年:ペット種類別(犬、猫、その他)、フードタイプ別、販売チャネル別]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆