競争分析2014:Maneの企業分析

◆英語タイトル:Competitive Intelligence 2014: Mane in the Global Flavor and Fragrance Sector
◆商品コード:VPFF411-6
◆発行会社(調査会社):Venture Planning Group
◆発行日:2014年3月
◆ページ数:※レポート概要をご参照ください。
◆レポート言語:英語
◆レポート形式:PDF
◆納品方法:Eメール
◆調査対象地域:※レポート概要をご参照ください。
◆販売価格オプション(消費税別)
Local LicenseUSD2,450 ⇒換算¥274,400見積依頼/購入/質問フォーム
Global LicenseUSD5,400 ⇒換算¥604,800見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明はこちらでご確認ください。
※お支払金額は「換算金額(日本円)+消費税+配送料(Eメール納品は無料)」です。
※本体価格が¥30,000未満のレポートにつきましては、ハンドリングチャージ¥5,000が別途かかります。
※Eメールによる納品の場合、通常ご注文当日~2日以内に納品致します。
※レポート納品後、納品日+5日以内に請求書を発行し、お客様宛に郵送いたしますので、請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込にて支払をお願いします。(支払期限と方法は調整可能、振込先:三菱東京UFJ銀行/京橋支店/H&Iグローバルリサーチ株式会社)
※為替レートは適宜修正・更新しております。リアルタイム更新ではありません。
※弊社H&Iグローバルリサーチ株式会社はVenture Planning Group社の日本における正規販売代理店です。Venture Planning Group社の概要及び新刊レポートはこちらでご確認いただけます。
【レポートの概要】

This strategic assessment of Mane, one of the world’s leading flavor and fragrance companies, provides significant competitor information, analysis, and insight critical to the development and implementation of effective marketing and R&D programs. The report from Venture Planning Group presents a comprehensive analysis of the company’s performance, capabilities, goals and strategies in the global flavor and fragrance market.

SECTION I: EXECUTIVE SUMMARY
 - A 4-9 page synopsis of key sections.

SECTION II: OWNERSHIP
 - Background of parent companies, private owners, and shareholder information.

SECTION III: BUSINESS EVOLUTION
 - History of the company’s formation, which is important to understanding the corporate
   culture, management mentality, and future strategies.
 - Business evolution milestone charts.

SECTION IV: ORGANIZATION AND MANAGEMENT
 - Most recent acquisitions, divestitures, and organizational changes.
 - Current organizational structure.
 - Background of senior managers.

SECTION V: MAJOR FACILITIES AND EMPLOYEES
 - Production, compounding, creative, and R&D facilities by country.
 - Workforce size.

SECTION VI: PRODUCT PORTFOLIO AND TECHNOLOGICAL KNOW-HOW
 - Major products and services, including fragrances (fine, technical), flavors, aroma-
   chemicals (high-volume standard products, high-volume specialties, low-volume
   specialties), essential oils, and others.
 - Know-how in chemical technology, biotechnology, aromacology and related fields.

SECTION VII: MARKETING CAPABILITIES
 - Sales force size by country.
 - Major sale office locations.
 - Marketing tactics.

SECTION VIII: FINANCIAL ANALYSIS
 - Sales estimates by product category and geographic region.
 - Five-year sales and operating profit performance.

SECTION IX: STRENGTHS AND WEAKNESSES
 - Organizational
 - Technological
 - Marketing
 - Financial

SECTION X: STRATEGIC DIRECTION
 - Business goals and strategies, including internal expansion, acquisitions, and divestitures.

Contains 26 pages and 3 tables

【レポートの目次】

※目次は下記のURLでご確認ください。

http://www.vpgcorp.com/webfiles/FFFTP/Mane%20TOC.pdf



★調査レポート[競争分析2014:Maneの企業分析]販売に関する免責事項
★調査レポート[競争分析2014:Maneの企業分析]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆