世界のパーソナルケア用ワイプ市場2022-2030:製品別(フェイシャル&コスメティック、フラッシャブルワイプ)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、eコマース)、地域別

【英語タイトル】Personal Care Wipes Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Facial & Cosmetic, Flushable Wipes), By Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, e-Commerce), By Region, And Segment Forecasts, 2022 - 2030

Grand View Researchが出版した調査資料(GRV22SP018)・商品コード:GRV22SP018
・発行会社(調査会社):Grand View Research
・発行日:2022年8月19日
・ページ数:80
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後3営業日)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:パーソナルケア
◆販売価格オプション(消費税別)
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❖ レポートの概要 ❖

Grand View Research社の最新調査レポートによると、世界のパーソナルケア用ワイプ市場規模は2030年までに193.3憶ドルに達っし、2022年から2030年にかけて年平均6.2%成長すると予測されています。本書では、パーソナルケア用ワイプの世界市場を多面的に調査し、調査手法・範囲、エグゼクティブサマリー、市場変動・動向・範囲、消費者行動分析、製品別(ベビーワイプ、フェイシャル&コスメティックワイプ、ハンド&ボディワイプ、フラッシャブルワイプ、その他)分析、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、薬局&ドラッグストア、eコマース、その他)分析、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ)分析、競争分析、企業情報など、以下の構成でお届けいたします。なお、本書に掲載されている企業情報には、Edana、Diamond Wipes International Inc.、Medline Industries、The Honest Company, Inc.、Procter and Gamble Co.、Edgewell Personal Care Co.、Johnson & Johnson Services, Inc、Pluswipes、Rockline Industries、KCWWなどが含まれています。
・調査手法・範囲
・エグゼクティブサマリー
・市場変動・動向・範囲
・消費者行動分析

・世界のパーソナルケア用ワイプ市場規模:製品別
- ベビーワイプの市場規模
- フェイシャル&コスメティックワイプの市場規模
- ハンド&ボディワイプの市場規模
- フラッシャブルワイプの市場規模
- その他パーソナルケア用ワイプの市場規模

・世界のパーソナルケア用ワイプ市場規模:流通チャネル別
- スーパーマーケット/ハイパーマーケット向けパーソナルケア用ワイプの市場規模
- 薬局&ドラッグストア向けパーソナルケア用ワイプの市場規模
- eコマース向けパーソナルケア用ワイプの市場規模
- その他流通チャネルにおける市場規模

・世界のパーソナルケア用ワイプ市場規模:地域別
- 北米のパーソナルケア用ワイプ市場規模
- ヨーロッパのパーソナルケア用ワイプ市場規模
- アジア太平洋のパーソナルケア用ワイプ市場規模
- 中南米のパーソナルケア用ワイプ市場規模
- 中東・アフリカのパーソナルケア用ワイプ市場規模

・競争分析
・企業情報

パーソナルケア用ワイプ市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、パーソナルケア用ワイプの世界市場規模は、2022年から2030年にかけて年平均成長率6.2%を記録し、2030年には193.3億米ドルに達すると推定されます。衛生に関する消費者の意識の高まりによる製品使用の増加は、予測期間中に業界の成長を促進すると予想される主な要因です。また、自然で環境に優しいオーガニック製品への需要の高まりも、業界の成長を後押しする重要な要因です。衛生と清潔さの重要性は、コロナウイルスの大流行によって非常に強調され、消費者にその実践を促しています。

このことは、ひいては業界全体にプラスの影響を与えました。SARS-CoV-2の出現は、致命的なウイルスへの感染を防ぐために衛生状態を維持するためのおしりふきの使用を推進しました。ベビーワイプ製品セグメントは、2021年に最大の収益シェアを占め、予測期間中にかなりの成長率でさらに拡大すると予測されています。このセグメントの成長に寄与する主な要因は、様々な利点を理由に両親によるベビーワイプの使用率が上昇していることです。これらのおしりふきは、肌のpHバランスを整え、布や液体の使用による刺激を防ぎ、肌の保湿を確保します。

さらに、アジア太平洋やアフリカなどの発展途上地域における急速な都市化は、セグメントの成長を促進することが期待されています。北米は、高い製品需要により、2021年に最大の収益シェアを占めました。さらに、様々な国際ブランドやプライベートブランドのパーソナルケアティッシュが、米国やカナダではウォルマートやターゲットなどの店舗で広く販売されており、このことも同地域での製品販売を促進しています。主要企業は、世界的な事業拡大、提携、買収・合併、新製品の開発・発売など、さまざまな戦略で業界シェアの拡大を図っています。

パーソナルケア用ワイプ市場のレポートハイライト

- 予測期間中、アジア太平洋地域が最も速い成長率を記録する見込みです。

- この成長の背景には、乳幼児人口の増加と、同地域の消費者の消費力の向上があります。

- フェイシャル&コスメティックワイプ分野は評価期間中に2番目に速いCAGRを記録する見込みです。

- 化粧品の使用と需要が増加していることが、おしりふきの使用と需要を促進する主な要因です。

- 電子商取引流通チャネル分野は、予測期間中に最も速いCAGRで前進すると推定されます。

- このセグメントの成長は、eコマース・プラットフォームが提供する割引、利便性、その他の利点により、オンラインショッピングに対する消費者の嗜好が高まっていることに起因しています。

❖ レポートの目次 ❖

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Product Outlook
2.3. Distribution Channel Outlook
2.4. Regional Outlook
Chapter 3. Personal Care Wipes Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Introduction
3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping
3.3. Industry Value Chain Analysis
3.3.1. Sales/Retail Channel Analysis
3.3.2. Profit Margin Analysis
3.4. Market Dynamics
3.4.1. Market Driver Analysis
3.4.2. Market Restraint Analysis
3.4.3. Industry Challenges
3.4.4. Industry Opportunities
3.5. Business Environment Analysis
3.5.1. Industry Analysis – Porter’s
3.5.1.1. Supplier Power
3.5.1.2. Buyer Power
3.5.1.3. Substitution Threat
3.5.1.4. Threat from New Entrant
3.5.1.5. Competitive Rivalry
3.6. Roadmap of Personal Care Wipes Market
3.7. Market Entry Strategies
3.8. Impact of COVID-19 on the Baby Wipes, resorts, & Others Market
Chapter 4. Consumer Behavior Analysis
4.1. Demographic Analysis
4.2. Consumer Trends and Preferences
4.3. Factors Affecting Buying Decision
4.4. Consumer Product Adoption
4.5. Observations & Recommendations
Chapter 5. Personal Care Wipes Market: Product Estimates & Trend Analysis
5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030
5.2. Baby Wipes
5.2.1. Market estimates and forecast for baby wipes, 2017 – 2030 (USD Billion)
5.3. Facial & Cosmetic Wipes
5.3.1. Market estimates and forecast for facial & cosmetic wipes, 2017 – 2030 (USD Billion)
5.4. Hand & Body Wipes
5.4.1. Market estimates and forecast for hand & body wipes, 2017 – 2030 (USD Billion)
5.5. Flushable Wipes
5.5.1. Market estimates and forecast for flushable wipes, 2017 – 2030 (USD Billion)
5.6. Others
5.6.1. Market estimates and forecast for others, 2017 – 2030 (USD Billion)
Chapter 6. Personal Care Wipes Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis
6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030
6.2. Supermarkets & Hypermarkets
6.2.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Billion)
6.3. Pharmacies & Drugstores
6.3.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Billion)
6.4. E-commerce
6.4.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Billion)
6.5. Others
6.5.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Billion)
Chapter 7. Personal Care Wipes Market: Regional Estimates & Trend Analysis
7.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030
7.2. North America
7.2.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.2.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.2.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.2.4. U.S.
7.2.4.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.2.4.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.2.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.2.5. Canada
7.2.5.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.2.5.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.2.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.2.6. Mexico
7.2.6.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.2.6.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.2.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.3. Europe
7.3.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.3.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.3.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.3.4. U.K.
7.3.4.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.3.4.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.3.4.3 Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.3.6. Germany
7.3.6.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.3.6.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.3.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.3.7. France
7.3.7.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.3.7.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.3.7.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.3.8. Italy
7.3.8.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.3.8.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.3.8.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.3.9. Spain
7.3.9.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.3.9.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.3.9.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.4. Asia Pacific
7.4.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.4.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.4.4. China
7.4.4.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.4.4.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.4.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.4.5. India
7.4.5.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.4.5.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.4.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.4.6. Japan
7.4.6.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.4.6.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.4.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.4.7. Indonesia
7.4.7.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.4.7.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.4.7.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.4.8. Australia
7.4.8.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.4.8.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.4.8.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.5. Central & South America
7.5.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.5.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.5.4. Brazil
7.5.4.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.5.4.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.5.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.6. Middle East & Africa
7.6.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.6.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.6.4. South Africa
7.6.4.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.6.4.2. Market estimates and forecast, by product type, 2017 – 2030 (USD Billion)
7.6.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Billion)
Chapter 8. Competitive Analysis
8.1. Key Global Players, Recent Developments & Their Impact on the Industry
8.2. Key Company/Competition Categorization (Key Innovators, Market Leaders, Emerging Players)
8.3. Vendor Landscape
8.3.1. Key Company Market Share Analysis, 2021
Chapter 9. Company Profiles
9.1. Edana
9.1.1. Company Overview
9.1.2. Financial Performance
9.1.3. Product Benchmarking
9.1.4. Strategic Initiatives
9.2. Diamond Wipes International Inc.
9.2.1. Company Overview
9.2.2. Financial Performance
9.2.3. Product Benchmarking
9.2.4. Strategic Initiatives
9.3. Medline Industries
9.3.1. Company Overview
9.3.2. Financial Performance
9.3.3. Product Benchmarking
9.3.4. Strategic Initiatives
9.4. The Honest Company, Inc.
9.4.1. Company Overview
9.4.2. Financial Performance
9.4.3. Product Benchmarking
9.4.4. Strategic Initiatives
9.5. Procter and Gamble Co.
9.5.1. Company Overview
9.5.2. Financial Performance
9.5.3. Product Benchmarking
9.5.4. Strategic Initiatives
9.6. Edgewell Personal Care Co.
9.6.1. Company Overview
9.6.2. Financial Performance
9.6.3. Product Benchmarking
9.6.4. Strategic Initiatives
9.7. Johnson & Johnson Services, Inc
9.7.1. Company Overview
9.7.2. Financial Performance
9.7.3. Product Benchmarking
9.7.4. Strategic Initiatives
9.8. Pluswipes
9.8.1. Company Overview
9.8.2. Financial Performance
9.8.3. Product Benchmarking
9.8.4. Strategic Initiatives
9.9. Rockline Industries
9.9.1. Company Overview
9.9.2. Financial Performance
9.9.3. Product Benchmarking
9.9.4. Strategic Initiatives
9.10. KCWW
9.10.1. Company Overview
9.10.2. Financial Performance
9.10.3. Product Benchmarking
9.10.4. Strategic Initiatives



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