世界の栄養補助食品市場予測 2022年-2028年

【英語タイトル】Global Nutraceuticals Products Market Growth 2022-2028

LP Informationが出版した調査資料(LPI22SM09697)・商品コード:LPI22SM09697
・発行会社(調査会社):LP Information
・発行日:2022年9月
・ページ数:96
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後2-3営業日)
・調査対象地域:グローバル、日本、アメリカ、ヨーロッパ、アジア、中国など
・産業分野:食品&飲料
◆販売価格オプション(消費税別)
Single User(1名様閲覧用)USD3,660 ⇒換算¥475,800見積依頼/購入/質問フォーム
Multi User(20名様閲覧用)USD5,490 ⇒換算¥713,700見積依頼/購入/質問フォーム
Corporate User(閲覧人数制限なし)USD7,320 ⇒換算¥951,600見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
世界経済が回復するにつれて、2021年の栄養補助食品の成長は前年から大幅に変化します。LPインフォメーション社の最新の調査によると、世界の栄養補助食品市場規模は、2021年のxxxドルから2022年にはxxxドルに達し、2021年~2022年間にxxx%の変化が予想されます。2028年には世界の栄養補助食品市場規模がxxxドルまで成長し、分析期間中にxxx%のCAGRを記録すると予想されます。
アメリカの栄養補助食品市場は2021年にxxxドルの市場規模が見込まれ、分析期間中は約xxx%のCAGRで成長すると予測されます。中国は世界の栄養補助食品市場のxxx%のシェアを占め、2028年までにxxxドルに達すると展望されます。ヨーロッパの栄養補助食品の状況については、ドイツが2028年までにxxxドルに達し、分析期間にわたってCAGRがxxx%になると予測されます。アジア太平洋地域では、日本と韓国の成長率が、今後5年間でそれぞれxxx%とxxx%になると展望されます。

世界の主要な栄養補助食品プレーヤーとして、Nestle、 Archer Daniels Midland Company、 DuPont、 Royal DSM、 Cargill、 Incorporated、 Groupe Danone、 General Millsなどをカバーしています。売上の面では、世界最大の2社が2021年に約xxx%市場シェアを占めています。

当レポートでは、製品タイプ、アプリケーション(用途)、主要メーカー、主要地域および国ごとの栄養補助食品市場の包括的な概要、市場シェア、および成長機会を掲載します。

タイプ別のセグメンテーション:2017年~2022年までの内訳データと2028年まで予測データ
健康補助食品、機能性食品、機能性飲料

アプリケーション(用途)別のセグメンテーション:2017年~2022年までの内訳データと2028年まで予測データ
スポーツ栄養、健康、免疫・消化器系、骨・関節系、心臓系、疾病予防、体重減少

当レポートは次の地域と国の市場規模データを掲載します。
南北アメリカ(アメリカ、カナダ、メキシコ、ブラジル)
アジア太平洋(中国、日本、韓国、東南アジア、インド、オーストラリア)
ヨーロッパ(ドイツ、フランス、イギリス、イタリア、ロシア)
中東/アフリカ(エジプト、南アフリカ、イスラエル、トルコ、GCC諸国)

また、当レポートは市場の競争状況と主要メーカーの詳細な分析を掲載します。
Nestle、 Archer Daniels Midland Company、 DuPont、 Royal DSM、 Cargill、 Incorporated、 Groupe Danone、 General Mills

********* 目次 *********

レポートの範囲
・市場の紹介
・分析対象期間
・調査の目的
・調査手法
・調査プロセスおよびデータソース
・経済指標
・通貨

エグゼクティブサマリー
・世界市場の概要:栄養補助食品の年間販売量2017-2028、地域別現状・将来分析
・栄養補助食品のタイプ別セグメント:健康補助食品、機能性食品、機能性飲料
・栄養補助食品のタイプ別販売量:2017-2022年の販売量、売上、市場シェア、販売価格
・栄養補助食品の用途別セグメント:スポーツ栄養、健康、免疫・消化器系、骨・関節系、心臓系、疾病予防、体重減少
・栄養補助食品の用途別販売量:2017-2022年の販売量、売上、市場シェア、販売価格

企業別世界の栄養補助食品市場
・企業別のグローバル栄養補助食品市場データ:2020-2022年の年間販売量、市場シェア
・企業別の栄養補助食品の年間売上:2020-2022年の売上、市場シェア
・企業別の栄養補助食品販売価格
・主要企業の栄養補助食品生産地域、販売地域、製品タイプ
・市場集中度分析
・新製品および潜在的な参加者
・合併と買収、拡大

栄養補助食品の地域別レビュー
・地域別の栄養補助食品市場規模2017-2022:年間販売量、売上
・主要国別の栄養補助食品市場規模2017-2022:年間販売量、売上
・南北アメリカの栄養補助食品販売の成長
・アジア太平洋の栄養補助食品販売の成長
・ヨーロッパの栄養補助食品販売の成長
・中東・アフリカの栄養補助食品販売の成長

南北アメリカ市場
・南北アメリカの国別の栄養補助食品販売量、売上(2017-2022)
・南北アメリカの栄養補助食品の種類別販売量
・南北アメリカの栄養補助食品の用途別販売量
・アメリカ市場
・カナダ市場
・メキシコ市場
・ブラジル市場

アジア太平洋市場
・アジア太平洋の国別の栄養補助食品販売量、売上(2017-2022)
・アジア太平洋の栄養補助食品の種類別販売量
・アジア太平洋の栄養補助食品の用途別販売量
・中国市場
・日本市場
・韓国市場
・東南アジア市場
・インド市場
・オーストラリア市場
・台湾市場

ヨーロッパ市場
・ヨーロッパの国別の栄養補助食品販売量、売上(2017-2022)
・ヨーロッパの栄養補助食品の種類別販売量
・ヨーロッパの栄養補助食品の用途別販売量
・ドイツ市場
・フランス市場
・イギリス市場
・イタリア市場
・ロシア市場

中東・アフリカ市場
・中東・アフリカの国別の栄養補助食品販売量、売上(2017-2022)
・中東・アフリカの栄養補助食品の種類別販売量
・中東・アフリカの栄養補助食品の用途別販売量
・エジプト市場
・南アフリカ市場
・イスラエル市場
・トルコ市場
・GCC諸国市場

市場の成長要因、課題、動向
・市場の成長要因および成長機会分析
・市場の課題およびリスク
・市場動向

製造コスト構造分析
・原材料とサプライヤー
・栄養補助食品の製造コスト構造分析
・栄養補助食品の製造プロセス分析
・栄養補助食品の産業チェーン構造

マーケティング、販売業者および顧客
・販売チャンネル:直接販売チャンネル、間接販売チャンネル
・栄養補助食品の主要なグローバル販売業者
・栄養補助食品の主要なグローバル顧客

地域別の栄養補助食品市場予測レビュー
・地域別の栄養補助食品市場規模予測(2023-2028)
・南北アメリカの国別予測
・アジア太平洋の国別予測
・ヨーロッパの国別予測
・栄養補助食品のタイプ別市場規模予測
・栄養補助食品の用途別市場規模予測

主要企業分析
Nestle、 Archer Daniels Midland Company、 DuPont、 Royal DSM、 Cargill、 Incorporated、 Groupe Danone、 General Mills
・企業情報
・栄養補助食品製品
・栄養補助食品販売量、売上、価格、粗利益(2020-2022)
・主要ビジネス概要
・最新動向

調査結果および結論
❖ レポートの概要 ❖

As the global economy mends, the 2021 growth of Nutraceuticals Products will have significant change from previous year. According to our (LP Information) latest study, the global Nutraceuticals Products market size is USD million in 2022 from USD million in 2021, with a change of % between 2021 and 2022. The global Nutraceuticals Products market size will reach USD million in 2028, growing at a CAGR of % over the analysis period.
The United States Nutraceuticals Products market is expected at value of US$ million in 2021 and grow at approximately % CAGR during review period. China constitutes a % market for the global Nutraceuticals Products market, reaching US$ million by the year 2028. As for the Europe Nutraceuticals Products landscape, Germany is projected to reach US$ million by 2028 trailing a CAGR of % over the forecast period. In APAC, the growth rates of other notable markets (Japan and South Korea) are projected to be at % and % respectively for the next 5-year period.
Global main Nutraceuticals Products players cover Nestle, Archer Daniels Midland Company, DuPont, and Royal DSM, etc. In terms of revenue, the global largest two companies occupy a share nearly % in 2021.
This report presents a comprehensive overview, market shares, and growth opportunities of Nutraceuticals Products market by product type, application, key manufacturers and key regions and countries.
Segmentation by type: breakdown data from 2017 to 2022, in Section 2.3; and forecast to 2028 in section 12.6
Dietary Supplements
Functional Food
Functional Beverage
Segmentation by application: breakdown data from 2017 to 2022, in Section 2.4; and forecast to 2028 in section 12.7.
Sports Nutrition
General Wellbeing
Immune & Digestive Health
Bone & Joint Health
Heart Health
Disease Prevention
Weight Loss
This report also splits the market by region: Breakdown data in Chapter 4, 5, 6, 7 and 8.
Americas
United States
Canada
Mexico
Brazil
APAC
China
Japan
Korea
Southeast Asia
India
Australia
Europe
Germany
France
UK
Italy
Russia
Middle East & Africa
Egypt
South Africa
Israel
Turkey
GCC Countries
The report also presents the market competition landscape and a corresponding detailed analysis of the prominent manufacturers in this market, include
Nestle
Archer Daniels Midland Company
DuPont
Royal DSM
Cargill
Incorporated
Groupe Danone
General Mills

❖ レポートの目次 ❖

1 Scope of the Report
1.1 Market Introduction
1.2 Years Considered
1.3 Research Objectives
1.4 Market Research Methodology
1.5 Research Process and Data Source
1.6 Economic Indicators
1.7 Currency Considered
2 Executive Summary
2.1 World Market Overview
2.1.1 Global Nutraceuticals Products Annual Sales 2017-2028
2.1.2 World Current & Future Analysis for Nutraceuticals Products by Geographic Region, 2017, 2022 & 2028
2.1.3 World Current & Future Analysis for Nutraceuticals Products by Country/Region, 2017, 2022 & 2028
2.2 Nutraceuticals Products Segment by Type
2.2.1 Dietary Supplements
2.2.2 Functional Food
2.2.3 Functional Beverage
2.3 Nutraceuticals Products Sales by Type
2.3.1 Global Nutraceuticals Products Sales Market Share by Type (2017-2022)
2.3.2 Global Nutraceuticals Products Revenue and Market Share by Type (2017-2022)
2.3.3 Global Nutraceuticals Products Sale Price by Type (2017-2022)
2.4 Nutraceuticals Products Segment by Application
2.4.1 Sports Nutrition
2.4.2 General Wellbeing
2.4.3 Immune & Digestive Health
2.4.4 Bone & Joint Health
2.4.5 Heart Health
2.4.6 Disease Prevention
2.4.7 Weight Loss
2.5 Nutraceuticals Products Sales by Application
2.5.1 Global Nutraceuticals Products Sale Market Share by Application (2017-2022)
2.5.2 Global Nutraceuticals Products Revenue and Market Share by Application (2017-2022)
2.5.3 Global Nutraceuticals Products Sale Price by Application (2017-2022)
3 Global Nutraceuticals Products by Company
3.1 Global Nutraceuticals Products Breakdown Data by Company
3.1.1 Global Nutraceuticals Products Annual Sales by Company (2020-2022)
3.1.2 Global Nutraceuticals Products Sales Market Share by Company (2020-2022)
3.2 Global Nutraceuticals Products Annual Revenue by Company (2020-2022)
3.2.1 Global Nutraceuticals Products Revenue by Company (2020-2022)
3.2.2 Global Nutraceuticals Products Revenue Market Share by Company (2020-2022)
3.3 Global Nutraceuticals Products Sale Price by Company
3.4 Key Manufacturers Nutraceuticals Products Producing Area Distribution, Sales Area, Product Type
3.4.1 Key Manufacturers Nutraceuticals Products Product Location Distribution
3.4.2 Players Nutraceuticals Products Products Offered
3.5 Market Concentration Rate Analysis
3.5.1 Competition Landscape Analysis
3.5.2 Concentration Ratio (CR3, CR5 and CR10) & (2020-2022)
3.6 New Products and Potential Entrants
3.7 Mergers & Acquisitions, Expansion
4 World Historic Review for Nutraceuticals Products by Geographic Region
4.1 World Historic Nutraceuticals Products Market Size by Geographic Region (2017-2022)
4.1.1 Global Nutraceuticals Products Annual Sales by Geographic Region (2017-2022)
4.1.2 Global Nutraceuticals Products Annual Revenue by Geographic Region
4.2 World Historic Nutraceuticals Products Market Size by Country/Region (2017-2022)
4.2.1 Global Nutraceuticals Products Annual Sales by Country/Region (2017-2022)
4.2.2 Global Nutraceuticals Products Annual Revenue by Country/Region
4.3 Americas Nutraceuticals Products Sales Growth
4.4 APAC Nutraceuticals Products Sales Growth
4.5 Europe Nutraceuticals Products Sales Growth
4.6 Middle East & Africa Nutraceuticals Products Sales Growth
5 Americas
5.1 Americas Nutraceuticals Products Sales by Country
5.1.1 Americas Nutraceuticals Products Sales by Country (2017-2022)
5.1.2 Americas Nutraceuticals Products Revenue by Country (2017-2022)
5.2 Americas Nutraceuticals Products Sales by Type
5.3 Americas Nutraceuticals Products Sales by Application
5.4 United States
5.5 Canada
5.6 Mexico
5.7 Brazil
6 APAC
6.1 APAC Nutraceuticals Products Sales by Region
6.1.1 APAC Nutraceuticals Products Sales by Region (2017-2022)
6.1.2 APAC Nutraceuticals Products Revenue by Region (2017-2022)
6.2 APAC Nutraceuticals Products Sales by Type
6.3 APAC Nutraceuticals Products Sales by Application
6.4 China
6.5 Japan
6.6 South Korea
6.7 Southeast Asia
6.8 India
6.9 Australia
6.10 China Taiwan
7 Europe
7.1 Europe Nutraceuticals Products by Country
7.1.1 Europe Nutraceuticals Products Sales by Country (2017-2022)
7.1.2 Europe Nutraceuticals Products Revenue by Country (2017-2022)
7.2 Europe Nutraceuticals Products Sales by Type
7.3 Europe Nutraceuticals Products Sales by Application
7.4 Germany
7.5 France
7.6 UK
7.7 Italy
7.8 Russia
8 Middle East & Africa
8.1 Middle East & Africa Nutraceuticals Products by Country
8.1.1 Middle East & Africa Nutraceuticals Products Sales by Country (2017-2022)
8.1.2 Middle East & Africa Nutraceuticals Products Revenue by Country (2017-2022)
8.2 Middle East & Africa Nutraceuticals Products Sales by Type
8.3 Middle East & Africa Nutraceuticals Products Sales by Application
8.4 Egypt
8.5 South Africa
8.6 Israel
8.7 Turkey
8.8 GCC Countries
9 Market Drivers, Challenges and Trends
9.1 Market Drivers & Growth Opportunities
9.2 Market Challenges & Risks
9.3 Industry Trends
10 Manufacturing Cost Structure Analysis
10.1 Raw Material and Suppliers
10.2 Manufacturing Cost Structure Analysis of Nutraceuticals Products
10.3 Manufacturing Process Analysis of Nutraceuticals Products
10.4 Industry Chain Structure of Nutraceuticals Products
11 Marketing, Distributors and Customer
11.1 Sales Channel
11.1.1 Direct Channels
11.1.2 Indirect Channels
11.2 Nutraceuticals Products Distributors
11.3 Nutraceuticals Products Customer
12 World Forecast Review for Nutraceuticals Products by Geographic Region
12.1 Global Nutraceuticals Products Market Size Forecast by Region
12.1.1 Global Nutraceuticals Products Forecast by Region (2023-2028)
12.1.2 Global Nutraceuticals Products Annual Revenue Forecast by Region (2023-2028)
12.2 Americas Forecast by Country
12.3 APAC Forecast by Region
12.4 Europe Forecast by Country
12.5 Middle East & Africa Forecast by Country
12.6 Global Nutraceuticals Products Forecast by Type
12.7 Global Nutraceuticals Products Forecast by Application
13 Key Players Analysis
13.1 Nestle
13.1.1 Nestle Company Information
13.1.2 Nestle Nutraceuticals Products Product Offered
13.1.3 Nestle Nutraceuticals Products Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.1.4 Nestle Main Business Overview
13.1.5 Nestle Latest Developments
13.2 Archer Daniels Midland Company
13.2.1 Archer Daniels Midland Company Company Information
13.2.2 Archer Daniels Midland Company Nutraceuticals Products Product Offered
13.2.3 Archer Daniels Midland Company Nutraceuticals Products Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.2.4 Archer Daniels Midland Company Main Business Overview
13.2.5 Archer Daniels Midland Company Latest Developments
13.3 DuPont
13.3.1 DuPont Company Information
13.3.2 DuPont Nutraceuticals Products Product Offered
13.3.3 DuPont Nutraceuticals Products Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.3.4 DuPont Main Business Overview
13.3.5 DuPont Latest Developments
13.4 Royal DSM
13.4.1 Royal DSM Company Information
13.4.2 Royal DSM Nutraceuticals Products Product Offered
13.4.3 Royal DSM Nutraceuticals Products Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.4.4 Royal DSM Main Business Overview
13.4.5 Royal DSM Latest Developments
13.5 Cargill
13.5.1 Cargill Company Information
13.5.2 Cargill Nutraceuticals Products Product Offered
13.5.3 Cargill Nutraceuticals Products Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.5.4 Cargill Main Business Overview
13.5.5 Cargill Latest Developments
13.6 Incorporated
13.6.1 Incorporated Company Information
13.6.2 Incorporated Nutraceuticals Products Product Offered
13.6.3 Incorporated Nutraceuticals Products Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.6.4 Incorporated Main Business Overview
13.6.5 Incorporated Latest Developments
13.7 Groupe Danone
13.7.1 Groupe Danone Company Information
13.7.2 Groupe Danone Nutraceuticals Products Product Offered
13.7.3 Groupe Danone Nutraceuticals Products Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.7.4 Groupe Danone Main Business Overview
13.7.5 Groupe Danone Latest Developments
13.8 General Mills
13.8.1 General Mills Company Information
13.8.2 General Mills Nutraceuticals Products Product Offered
13.8.3 General Mills Nutraceuticals Products Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.8.4 General Mills Main Business Overview
13.8.5 General Mills Latest Developments
14 Research Findings and Conclusion



★調査レポート[世界の栄養補助食品市場予測 2022年-2028年] (コード:LPI22SM09697)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界の栄養補助食品市場予測 2022年-2028年]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆