世界の砂糖不使用アイスクリーム市場予測 2022年-2028年

【英語タイトル】Global No Sugar Added Ice Cream Market Growth 2022-2028

LP Informationが出版した調査資料(LPI22SM09691)・商品コード:LPI22SM09691
・発行会社(調査会社):LP Information
・発行日:2022年9月
・ページ数:104
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後2-3営業日)
・調査対象地域:グローバル、日本、アメリカ、ヨーロッパ、アジア、中国など
・産業分野:食品&飲料
◆販売価格オプション(消費税別)
Single User(1名様閲覧用)USD3,660 ⇒換算¥512,400見積依頼/購入/質問フォーム
Multi User(20名様閲覧用)USD5,490 ⇒換算¥768,600見積依頼/購入/質問フォーム
Corporate User(閲覧人数制限なし)USD7,320 ⇒換算¥1,024,800見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・郵送(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
世界経済が回復するにつれて、2021年の砂糖不使用アイスクリームの成長は前年から大幅に変化します。LPインフォメーション社の最新の調査によると、世界の砂糖不使用アイスクリーム市場規模は、2021年のxxxドルから2022年にはxxxドルに達し、2021年~2022年間にxxx%の変化が予想されます。2028年には世界の砂糖不使用アイスクリーム市場規模がxxxドルまで成長し、分析期間中にxxx%のCAGRを記録すると予想されます。
アメリカの砂糖不使用アイスクリーム市場は2021年にxxxドルの市場規模が見込まれ、分析期間中は約xxx%のCAGRで成長すると予測されます。中国は世界の砂糖不使用アイスクリーム市場のxxx%のシェアを占め、2028年までにxxxドルに達すると展望されます。ヨーロッパの砂糖不使用アイスクリームの状況については、ドイツが2028年までにxxxドルに達し、分析期間にわたってCAGRがxxx%になると予測されます。アジア太平洋地域では、日本と韓国の成長率が、今後5年間でそれぞれxxx%とxxx%になると展望されます。

世界の主要な砂糖不使用アイスクリームプレーヤーとして、Unilever、 Nestle、 Lotte Confectionary、 Dean Foods、 General Mills、 Mars、 Yili Group、 Morinaga、 Meiji、 Mengniu、 Turkey Hill、 Blue Bell Creameries、 Amulなどをカバーしています。売上の面では、世界最大の2社が2021年に約xxx%市場シェアを占めています。

当レポートでは、製品タイプ、アプリケーション(用途)、主要メーカー、主要地域および国ごとの砂糖不使用アイスクリーム市場の包括的な概要、市場シェア、および成長機会を掲載します。

タイプ別のセグメンテーション:2017年~2022年までの内訳データと2028年まで予測データ
ソフトクリーム、ハードアイスクリーム

アプリケーション(用途)別のセグメンテーション:2017年~2022年までの内訳データと2028年まで予測データ
商業用、家庭用

当レポートは次の地域と国の市場規模データを掲載します。
南北アメリカ(アメリカ、カナダ、メキシコ、ブラジル)
アジア太平洋(中国、日本、韓国、東南アジア、インド、オーストラリア)
ヨーロッパ(ドイツ、フランス、イギリス、イタリア、ロシア)
中東/アフリカ(エジプト、南アフリカ、イスラエル、トルコ、GCC諸国)

また、当レポートは市場の競争状況と主要メーカーの詳細な分析を掲載します。
Unilever、 Nestle、 Lotte Confectionary、 Dean Foods、 General Mills、 Mars、 Yili Group、 Morinaga、 Meiji、 Mengniu、 Turkey Hill、 Blue Bell Creameries、 Amul

********* 目次 *********

レポートの範囲
・市場の紹介
・分析対象期間
・調査の目的
・調査手法
・調査プロセスおよびデータソース
・経済指標
・通貨

エグゼクティブサマリー
・世界市場の概要:砂糖不使用アイスクリームの年間販売量2017-2028、地域別現状・将来分析
・砂糖不使用アイスクリームのタイプ別セグメント:ソフトクリーム、ハードアイスクリーム
・砂糖不使用アイスクリームのタイプ別販売量:2017-2022年の販売量、売上、市場シェア、販売価格
・砂糖不使用アイスクリームの用途別セグメント:商業用、家庭用
・砂糖不使用アイスクリームの用途別販売量:2017-2022年の販売量、売上、市場シェア、販売価格

企業別世界の砂糖不使用アイスクリーム市場
・企業別のグローバル砂糖不使用アイスクリーム市場データ:2020-2022年の年間販売量、市場シェア
・企業別の砂糖不使用アイスクリームの年間売上:2020-2022年の売上、市場シェア
・企業別の砂糖不使用アイスクリーム販売価格
・主要企業の砂糖不使用アイスクリーム生産地域、販売地域、製品タイプ
・市場集中度分析
・新製品および潜在的な参加者
・合併と買収、拡大

砂糖不使用アイスクリームの地域別レビュー
・地域別の砂糖不使用アイスクリーム市場規模2017-2022:年間販売量、売上
・主要国別の砂糖不使用アイスクリーム市場規模2017-2022:年間販売量、売上
・南北アメリカの砂糖不使用アイスクリーム販売の成長
・アジア太平洋の砂糖不使用アイスクリーム販売の成長
・ヨーロッパの砂糖不使用アイスクリーム販売の成長
・中東・アフリカの砂糖不使用アイスクリーム販売の成長

南北アメリカ市場
・南北アメリカの国別の砂糖不使用アイスクリーム販売量、売上(2017-2022)
・南北アメリカの砂糖不使用アイスクリームの種類別販売量
・南北アメリカの砂糖不使用アイスクリームの用途別販売量
・アメリカ市場
・カナダ市場
・メキシコ市場
・ブラジル市場

アジア太平洋市場
・アジア太平洋の国別の砂糖不使用アイスクリーム販売量、売上(2017-2022)
・アジア太平洋の砂糖不使用アイスクリームの種類別販売量
・アジア太平洋の砂糖不使用アイスクリームの用途別販売量
・中国市場
・日本市場
・韓国市場
・東南アジア市場
・インド市場
・オーストラリア市場
・台湾市場

ヨーロッパ市場
・ヨーロッパの国別の砂糖不使用アイスクリーム販売量、売上(2017-2022)
・ヨーロッパの砂糖不使用アイスクリームの種類別販売量
・ヨーロッパの砂糖不使用アイスクリームの用途別販売量
・ドイツ市場
・フランス市場
・イギリス市場
・イタリア市場
・ロシア市場

中東・アフリカ市場
・中東・アフリカの国別の砂糖不使用アイスクリーム販売量、売上(2017-2022)
・中東・アフリカの砂糖不使用アイスクリームの種類別販売量
・中東・アフリカの砂糖不使用アイスクリームの用途別販売量
・エジプト市場
・南アフリカ市場
・イスラエル市場
・トルコ市場
・GCC諸国市場

市場の成長要因、課題、動向
・市場の成長要因および成長機会分析
・市場の課題およびリスク
・市場動向

製造コスト構造分析
・原材料とサプライヤー
・砂糖不使用アイスクリームの製造コスト構造分析
・砂糖不使用アイスクリームの製造プロセス分析
・砂糖不使用アイスクリームの産業チェーン構造

マーケティング、販売業者および顧客
・販売チャンネル:直接販売チャンネル、間接販売チャンネル
・砂糖不使用アイスクリームの主要なグローバル販売業者
・砂糖不使用アイスクリームの主要なグローバル顧客

地域別の砂糖不使用アイスクリーム市場予測レビュー
・地域別の砂糖不使用アイスクリーム市場規模予測(2023-2028)
・南北アメリカの国別予測
・アジア太平洋の国別予測
・ヨーロッパの国別予測
・砂糖不使用アイスクリームのタイプ別市場規模予測
・砂糖不使用アイスクリームの用途別市場規模予測

主要企業分析
Unilever、 Nestle、 Lotte Confectionary、 Dean Foods、 General Mills、 Mars、 Yili Group、 Morinaga、 Meiji、 Mengniu、 Turkey Hill、 Blue Bell Creameries、 Amul
・企業情報
・砂糖不使用アイスクリーム製品
・砂糖不使用アイスクリーム販売量、売上、価格、粗利益(2020-2022)
・主要ビジネス概要
・最新動向

調査結果および結論
❖ レポートの概要 ❖

As the global economy mends, the 2021 growth of No Sugar Added Ice Cream will have significant change from previous year. According to our (LP Information) latest study, the global No Sugar Added Ice Cream market size is USD million in 2022 from USD million in 2021, with a change of % between 2021 and 2022. The global No Sugar Added Ice Cream market size will reach USD million in 2028, growing at a CAGR of % over the analysis period.
The United States No Sugar Added Ice Cream market is expected at value of US$ million in 2021 and grow at approximately % CAGR during review period. China constitutes a % market for the global No Sugar Added Ice Cream market, reaching US$ million by the year 2028. As for the Europe No Sugar Added Ice Cream landscape, Germany is projected to reach US$ million by 2028 trailing a CAGR of % over the forecast period. In APAC, the growth rates of other notable markets (Japan and South Korea) are projected to be at % and % respectively for the next 5-year period.
Global main No Sugar Added Ice Cream players cover Unilever, Nestle, Lotte Confectionary, and Dean Foods, etc. In terms of revenue, the global largest two companies occupy a share nearly % in 2021.
This report presents a comprehensive overview, market shares, and growth opportunities of No Sugar Added Ice Cream market by product type, application, key manufacturers and key regions and countries.
Segmentation by type: breakdown data from 2017 to 2022, in Section 2.3; and forecast to 2028 in section 12.6
Soft Ice Cream
Hard Ice Cream
Segmentation by application: breakdown data from 2017 to 2022, in Section 2.4; and forecast to 2028 in section 12.7.
Commercial
Residential
This report also splits the market by region: Breakdown data in Chapter 4, 5, 6, 7 and 8.
Americas
United States
Canada
Mexico
Brazil
APAC
China
Japan
Korea
Southeast Asia
India
Australia
Europe
Germany
France
UK
Italy
Russia
Middle East & Africa
Egypt
South Africa
Israel
Turkey
GCC Countries
The report also presents the market competition landscape and a corresponding detailed analysis of the prominent manufacturers in this market, include
Unilever
Nestle
Lotte Confectionary
Dean Foods
General Mills
Mars
Yili Group
Morinaga
Meiji
Mengniu
Turkey Hill
Blue Bell Creameries
Amul

❖ レポートの目次 ❖

1 Scope of the Report
1.1 Market Introduction
1.2 Years Considered
1.3 Research Objectives
1.4 Market Research Methodology
1.5 Research Process and Data Source
1.6 Economic Indicators
1.7 Currency Considered
2 Executive Summary
2.1 World Market Overview
2.1.1 Global No Sugar Added Ice Cream Annual Sales 2017-2028
2.1.2 World Current & Future Analysis for No Sugar Added Ice Cream by Geographic Region, 2017, 2022 & 2028
2.1.3 World Current & Future Analysis for No Sugar Added Ice Cream by Country/Region, 2017, 2022 & 2028
2.2 No Sugar Added Ice Cream Segment by Type
2.2.1 Soft Ice Cream
2.2.2 Hard Ice Cream
2.3 No Sugar Added Ice Cream Sales by Type
2.3.1 Global No Sugar Added Ice Cream Sales Market Share by Type (2017-2022)
2.3.2 Global No Sugar Added Ice Cream Revenue and Market Share by Type (2017-2022)
2.3.3 Global No Sugar Added Ice Cream Sale Price by Type (2017-2022)
2.4 No Sugar Added Ice Cream Segment by Application
2.4.1 Commercial
2.4.2 Residential
2.5 No Sugar Added Ice Cream Sales by Application
2.5.1 Global No Sugar Added Ice Cream Sale Market Share by Application (2017-2022)
2.5.2 Global No Sugar Added Ice Cream Revenue and Market Share by Application (2017-2022)
2.5.3 Global No Sugar Added Ice Cream Sale Price by Application (2017-2022)
3 Global No Sugar Added Ice Cream by Company
3.1 Global No Sugar Added Ice Cream Breakdown Data by Company
3.1.1 Global No Sugar Added Ice Cream Annual Sales by Company (2020-2022)
3.1.2 Global No Sugar Added Ice Cream Sales Market Share by Company (2020-2022)
3.2 Global No Sugar Added Ice Cream Annual Revenue by Company (2020-2022)
3.2.1 Global No Sugar Added Ice Cream Revenue by Company (2020-2022)
3.2.2 Global No Sugar Added Ice Cream Revenue Market Share by Company (2020-2022)
3.3 Global No Sugar Added Ice Cream Sale Price by Company
3.4 Key Manufacturers No Sugar Added Ice Cream Producing Area Distribution, Sales Area, Product Type
3.4.1 Key Manufacturers No Sugar Added Ice Cream Product Location Distribution
3.4.2 Players No Sugar Added Ice Cream Products Offered
3.5 Market Concentration Rate Analysis
3.5.1 Competition Landscape Analysis
3.5.2 Concentration Ratio (CR3, CR5 and CR10) & (2020-2022)
3.6 New Products and Potential Entrants
3.7 Mergers & Acquisitions, Expansion
4 World Historic Review for No Sugar Added Ice Cream by Geographic Region
4.1 World Historic No Sugar Added Ice Cream Market Size by Geographic Region (2017-2022)
4.1.1 Global No Sugar Added Ice Cream Annual Sales by Geographic Region (2017-2022)
4.1.2 Global No Sugar Added Ice Cream Annual Revenue by Geographic Region
4.2 World Historic No Sugar Added Ice Cream Market Size by Country/Region (2017-2022)
4.2.1 Global No Sugar Added Ice Cream Annual Sales by Country/Region (2017-2022)
4.2.2 Global No Sugar Added Ice Cream Annual Revenue by Country/Region
4.3 Americas No Sugar Added Ice Cream Sales Growth
4.4 APAC No Sugar Added Ice Cream Sales Growth
4.5 Europe No Sugar Added Ice Cream Sales Growth
4.6 Middle East & Africa No Sugar Added Ice Cream Sales Growth
5 Americas
5.1 Americas No Sugar Added Ice Cream Sales by Country
5.1.1 Americas No Sugar Added Ice Cream Sales by Country (2017-2022)
5.1.2 Americas No Sugar Added Ice Cream Revenue by Country (2017-2022)
5.2 Americas No Sugar Added Ice Cream Sales by Type
5.3 Americas No Sugar Added Ice Cream Sales by Application
5.4 United States
5.5 Canada
5.6 Mexico
5.7 Brazil
6 APAC
6.1 APAC No Sugar Added Ice Cream Sales by Region
6.1.1 APAC No Sugar Added Ice Cream Sales by Region (2017-2022)
6.1.2 APAC No Sugar Added Ice Cream Revenue by Region (2017-2022)
6.2 APAC No Sugar Added Ice Cream Sales by Type
6.3 APAC No Sugar Added Ice Cream Sales by Application
6.4 China
6.5 Japan
6.6 South Korea
6.7 Southeast Asia
6.8 India
6.9 Australia
6.10 China Taiwan
7 Europe
7.1 Europe No Sugar Added Ice Cream by Country
7.1.1 Europe No Sugar Added Ice Cream Sales by Country (2017-2022)
7.1.2 Europe No Sugar Added Ice Cream Revenue by Country (2017-2022)
7.2 Europe No Sugar Added Ice Cream Sales by Type
7.3 Europe No Sugar Added Ice Cream Sales by Application
7.4 Germany
7.5 France
7.6 UK
7.7 Italy
7.8 Russia
8 Middle East & Africa
8.1 Middle East & Africa No Sugar Added Ice Cream by Country
8.1.1 Middle East & Africa No Sugar Added Ice Cream Sales by Country (2017-2022)
8.1.2 Middle East & Africa No Sugar Added Ice Cream Revenue by Country (2017-2022)
8.2 Middle East & Africa No Sugar Added Ice Cream Sales by Type
8.3 Middle East & Africa No Sugar Added Ice Cream Sales by Application
8.4 Egypt
8.5 South Africa
8.6 Israel
8.7 Turkey
8.8 GCC Countries
9 Market Drivers, Challenges and Trends
9.1 Market Drivers & Growth Opportunities
9.2 Market Challenges & Risks
9.3 Industry Trends
10 Manufacturing Cost Structure Analysis
10.1 Raw Material and Suppliers
10.2 Manufacturing Cost Structure Analysis of No Sugar Added Ice Cream
10.3 Manufacturing Process Analysis of No Sugar Added Ice Cream
10.4 Industry Chain Structure of No Sugar Added Ice Cream
11 Marketing, Distributors and Customer
11.1 Sales Channel
11.1.1 Direct Channels
11.1.2 Indirect Channels
11.2 No Sugar Added Ice Cream Distributors
11.3 No Sugar Added Ice Cream Customer
12 World Forecast Review for No Sugar Added Ice Cream by Geographic Region
12.1 Global No Sugar Added Ice Cream Market Size Forecast by Region
12.1.1 Global No Sugar Added Ice Cream Forecast by Region (2023-2028)
12.1.2 Global No Sugar Added Ice Cream Annual Revenue Forecast by Region (2023-2028)
12.2 Americas Forecast by Country
12.3 APAC Forecast by Region
12.4 Europe Forecast by Country
12.5 Middle East & Africa Forecast by Country
12.6 Global No Sugar Added Ice Cream Forecast by Type
12.7 Global No Sugar Added Ice Cream Forecast by Application
13 Key Players Analysis
13.1 Unilever
13.1.1 Unilever Company Information
13.1.2 Unilever No Sugar Added Ice Cream Product Offered
13.1.3 Unilever No Sugar Added Ice Cream Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.1.4 Unilever Main Business Overview
13.1.5 Unilever Latest Developments
13.2 Nestle
13.2.1 Nestle Company Information
13.2.2 Nestle No Sugar Added Ice Cream Product Offered
13.2.3 Nestle No Sugar Added Ice Cream Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.2.4 Nestle Main Business Overview
13.2.5 Nestle Latest Developments
13.3 Lotte Confectionary
13.3.1 Lotte Confectionary Company Information
13.3.2 Lotte Confectionary No Sugar Added Ice Cream Product Offered
13.3.3 Lotte Confectionary No Sugar Added Ice Cream Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.3.4 Lotte Confectionary Main Business Overview
13.3.5 Lotte Confectionary Latest Developments
13.4 Dean Foods
13.4.1 Dean Foods Company Information
13.4.2 Dean Foods No Sugar Added Ice Cream Product Offered
13.4.3 Dean Foods No Sugar Added Ice Cream Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.4.4 Dean Foods Main Business Overview
13.4.5 Dean Foods Latest Developments
13.5 General Mills
13.5.1 General Mills Company Information
13.5.2 General Mills No Sugar Added Ice Cream Product Offered
13.5.3 General Mills No Sugar Added Ice Cream Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.5.4 General Mills Main Business Overview
13.5.5 General Mills Latest Developments
13.6 Mars
13.6.1 Mars Company Information
13.6.2 Mars No Sugar Added Ice Cream Product Offered
13.6.3 Mars No Sugar Added Ice Cream Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.6.4 Mars Main Business Overview
13.6.5 Mars Latest Developments
13.7 Yili Group
13.7.1 Yili Group Company Information
13.7.2 Yili Group No Sugar Added Ice Cream Product Offered
13.7.3 Yili Group No Sugar Added Ice Cream Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.7.4 Yili Group Main Business Overview
13.7.5 Yili Group Latest Developments
13.8 Morinaga
13.8.1 Morinaga Company Information
13.8.2 Morinaga No Sugar Added Ice Cream Product Offered
13.8.3 Morinaga No Sugar Added Ice Cream Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.8.4 Morinaga Main Business Overview
13.8.5 Morinaga Latest Developments
13.9 Meiji
13.9.1 Meiji Company Information
13.9.2 Meiji No Sugar Added Ice Cream Product Offered
13.9.3 Meiji No Sugar Added Ice Cream Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.9.4 Meiji Main Business Overview
13.9.5 Meiji Latest Developments
13.10 Mengniu
13.10.1 Mengniu Company Information
13.10.2 Mengniu No Sugar Added Ice Cream Product Offered
13.10.3 Mengniu No Sugar Added Ice Cream Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.10.4 Mengniu Main Business Overview
13.10.5 Mengniu Latest Developments
13.11 Turkey Hill
13.11.1 Turkey Hill Company Information
13.11.2 Turkey Hill No Sugar Added Ice Cream Product Offered
13.11.3 Turkey Hill No Sugar Added Ice Cream Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.11.4 Turkey Hill Main Business Overview
13.11.5 Turkey Hill Latest Developments
13.12 Blue Bell Creameries
13.12.1 Blue Bell Creameries Company Information
13.12.2 Blue Bell Creameries No Sugar Added Ice Cream Product Offered
13.12.3 Blue Bell Creameries No Sugar Added Ice Cream Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.12.4 Blue Bell Creameries Main Business Overview
13.12.5 Blue Bell Creameries Latest Developments
13.13 Amul
13.13.1 Amul Company Information
13.13.2 Amul No Sugar Added Ice Cream Product Offered
13.13.3 Amul No Sugar Added Ice Cream Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.13.4 Amul Main Business Overview
13.13.5 Amul Latest Developments
14 Research Findings and Conclusion



★調査レポート[世界の砂糖不使用アイスクリーム市場予測 2022年-2028年] (コード:LPI22SM09691)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界の砂糖不使用アイスクリーム市場予測 2022年-2028年]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆