世界のビューティーツール市場2022年:市場規模予測(~2028年)

【英語タイトル】Global Beauty Tools Market 2022 by Manufacturers, Regions, Type and Application, Forecast to 2028

GlobalInfoResearchが出版した調査資料(GIR22DC1238)・商品コード:GIR22DC1238
・発行会社(調査会社):GlobalInfoResearch
・発行日:2023年1月
・ページ数:117
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(注文後2-3日)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:消費財
◆販売価格オプション(消費税別)
Single User(1名様閲覧用)USD3,480 ⇒換算¥515,040見積依頼/購入/質問フォーム
Multi User(20名様閲覧用)USD5,220 ⇒換算¥772,560見積依頼/購入/質問フォーム
Corporate User(同一法人内共有可)USD6,960 ⇒換算¥1,030,080見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
ビューティーツール市場レポートは、世界の市場規模、地域および国レベルの市場規模、セグメント市場の成長性、市場シェア、競争環境、販売分析、国内および世界の市場プレーヤーの影響、バリューチェーンの最適化、最近の動向、機会分析、市場成長の戦略的な分析、製品発売、地域市場の拡大などに関する情報を提供します。
GlobalInfoResearchの最新の調査によると、世界のビューティーツールの市場規模は2021年のxxx米ドルから2028年にはxxx米ドルと推定され、xxx%の成長率で成長すると予想されます。

ビューティーツール市場は種類と用途によって区分されます。2017年~2028年において、量と金額の観点から種類別および用途別セグメントの売上予測データを提供します。この分析は、適格なニッチ市場をターゲットにすることでビジネスを拡大するのに役立ちます。

種類別セグメントは次をカバーします。
・メイクブラシ、爪切り、ペディキュアツール、ピンセット、その他

用途別セグメントは次のように区分されます。
・オフライン販売、オンライン販売

世界のビューティーツール市場の主要な市場プレーヤーは以下のとおりです。
・L’Oreal、Shiseido、Estee Lauder、LVMH、E.l.f.、Paris Presents、Sigma Beauty、Beauty Blender、Avon、Amore Pacific、Chanel、Watsons、Zoeva、Chikuhodo、Hakuhodo、Revlon、Zwilling/Tweezerman

地域別セグメントは次の地域・国をカバーします。
・北米(米国、カナダ、メキシコ)
・ヨーロッパ(ドイツ、フランス、イギリス、ロシア、イタリア)
・アジア太平洋(日本、中国、韓国、インド、東南アジア、オーストラリア)
・南アメリカ(ブラジル、アルゼンチン、コロンビア)
・中東およびアフリカ(サウジアラビア、UAE、エジプト、南アフリカ)

本調査レポートの内容は計15章あります。
・第1章では、ビューティーツール製品の調査範囲、市場の概要、市場の成長要因・阻害要因、および市場動向について説明します。
・第2章では、主要なビューティーツールメーカーの企業概要、2019年~2022年までのビューティーツールの価格、販売量、売上、市場シェアを掲載しています。
・第3章では、主要なビューティーツールメーカーの競争状況、販売量、売上、世界市場シェアが重点的に比較分析されています。
・第4章では、2017年~2028年までの地域別ビューティーツールの販売量、売上、成長性を示しています。
・第5、6章では、2017年~2028年までのビューティーツールの種類別と用途別の市場規模、市場シェアと成長率を掲載しています。
・第7、8、9、10、11章では、2017年~2022年までの世界の主要国での販売量、売上、市場シェア、並びに2023年~2028年までの主要地域でのビューティーツール市場予測を収録しています。
・第12章では、主要な原材料、主要なサプライヤー、およびビューティーツールの産業チェーンを掲載しています。
・第13、14、15章では、ビューティーツールの販売チャネル、販売業者、顧客、調査結果と結論、付録、データソースなどについて説明します。

***** 目次(一部) *****

・市場概要
- ビューティーツールの概要
- 種類別分析(2017年vs2021年vs2028年):メイクブラシ、爪切り、ペディキュアツール、ピンセット、その他
- 用途別分析(2017年vs2021年vs2028年):オフライン販売、オンライン販売
- 世界のビューティーツール市場規模・予測
- 世界のビューティーツール生産能力分析
- 市場の成長要因・阻害要因・動向
・メーカー情報(企業概要、製品概要、販売量、価格、売上)
- L’Oreal、Shiseido、Estee Lauder、LVMH、E.l.f.、Paris Presents、Sigma Beauty、Beauty Blender、Avon、Amore Pacific、Chanel、Watsons、Zoeva、Chikuhodo、Hakuhodo、Revlon、Zwilling/Tweezerman
・メーカー別市場シェア・市場集中度
・地域別市場分析2017年-2028年
・種類別分析2017年-2028年:メイクブラシ、爪切り、ペディキュアツール、ピンセット、その他
・用途別分析2017年-2028年:オフライン販売、オンライン販売
・ビューティーツールの北米市場
- 種類別市場規模2017年-2028年
- 用途別市場規模2017年-2028年
- 主要国別市場規模:アメリカ、カナダ、メキシコなど
・ビューティーツールのヨーロッパ市場
- 種類別市場規模2017年-2028年
- 用途別市場規模2017年-2028年
- 主要国別市場規模:ドイツ、イギリス、フランス、ロシア、イタリアなど
・ビューティーツールのアジア市場
- 種類別市場規模2017年-2028年
- 用途別市場規模2017年-2028年
- 主要国別市場規模:中国、日本、韓国、インド、東南アジア、オーストラリアなど
・ビューティーツールの南米市場
- 種類別市場規模2017年-2028年
- 用途別市場規模2017年-2028年
- 主要国別市場規模:ブラジル、アルゼンチンなど
・ビューティーツールの中東・アフリカ市場
- 種類別市場規模2017年-2028年
- 用途別市場規模2017年-2028年
- 主要国別市場規模:サウジアラビア、トルコ、エジプト、南アフリカなど
・原材料および産業チェーン
・販売チャネル、流通業者・代理店、顧客リスト
・調査の結果・結論
❖ レポートの概要 ❖

The Beauty Tools market report provides a detailed analysis of global market size, regional and country-level market size, segmentation market growth, market share, competitive Landscape, sales analysis, impact of domestic and global market players, value chain optimization, trade regulations, recent developments, opportunities analysis, strategic market growth analysis, product launches, area marketplace expanding, and technological innovations.
According to our (Global Info Research) latest study, due to COVID-19 pandemic, the global Beauty Tools market size is estimated to be worth US$ 2398.5 million in 2021 and is forecast to a readjusted size of USD 3500.8 million by 2028 with a CAGR of 5.6% during review period. Offline Sales accounting for % of the Beauty Tools global market in 2021, is projected to value USD million by 2028, growing at a % CAGR in next six years. While Makeup Brushes segment is altered to a % CAGR between 2022 and 2028.
Global key manufacturers of Beauty Tools include L’Oreal, Shiseido, Estee Lauder, LVMH, and E.l.f., etc. In terms of revenue, the global top four players hold a share over % in 2021.
Market segmentation
Beauty Tools market is split by Type and by Application. For the period 2017-2028, the growth among segments provide accurate calculations and forecasts for sales by Type and by Application in terms of volume and value. This analysis can help you expand your business by targeting qualified niche markets.
Market segment by Type, covers
Makeup Brushes
Nail Cutter
Pedicure Tools
Tweezers
Other
Market segment by Application can be divided into
Offline Sales
Online Sales
The key market players for global Beauty Tools market are listed below:
L’Oreal
Shiseido
Estee Lauder
LVMH
E.l.f.
Paris Presents
Sigma Beauty
Beauty Blender
Avon
Amore Pacific
Chanel
Watsons
Zoeva
Chikuhodo
Hakuhodo
Revlon
Zwilling/Tweezerman
Market segment by region, regional analysis covers
North America (United States, Canada and Mexico)
Europe (Germany, France, United Kingdom, Russia, Italy, and Rest of Europe)
Asia-Pacific (China, Japan, Korea, India, Southeast Asia, and Australia)
South America (Brazil, Argentina, Colombia, and Rest of South America)
Middle East & Africa (Saudi Arabia, UAE, Egypt, South Africa, and Rest of Middle East & Africa)
The content of the study subjects, includes a total of 15 chapters:
Chapter 1, to describe Beauty Tools product scope, market overview, market opportunities, market driving force and market risks.
Chapter 2, to profile the top manufacturers of Beauty Tools, with price, sales, revenue and global market share of Beauty Tools from 2019 to 2022.
Chapter 3, the Beauty Tools competitive situation, sales, revenue and global market share of top manufacturers are analyzed emphatically by landscape contrast.
Chapter 4, the Beauty Tools breakdown data are shown at the regional level, to show the sales, revenue and growth by regions, from 2017 to 2028.
Chapter 5 and 6, to segment the sales by Type and application, with sales market share and growth rate by type, application, from 2017 to 2028.
Chapter 7, 8, 9, 10 and 11, to break the sales data at the country level, with sales, revenue and market share for key countries in the world, from 2017 to 2022.and Beauty Tools market forecast, by regions, type and application, with sales and revenue, from 2023 to 2028.
Chapter 12, the key raw materials and key suppliers, and industry chain of Beauty Tools.
Chapter 13, 14, and 15, to describe Beauty Tools sales channel, distributors, customers, research findings and conclusion, appendix and data source.

❖ レポートの目次 ❖

1 Market Overview
1.1 Beauty Tools Introduction
1.2 Market Analysis by Type
1.2.1 Overview: Global Beauty Tools Revenue by Type: 2017 Versus 2021 Versus 2028
1.2.2 Makeup Brushes
1.2.3 Nail Cutter
1.2.4 Pedicure Tools
1.2.5 Tweezers
1.2.6 Other
1.3 Market Analysis by Application
1.3.1 Overview: Global Beauty Tools Revenue by Application: 2017 Versus 2021 Versus 2028
1.3.2 Offline Sales
1.3.3 Online Sales
1.4 Global Beauty Tools Market Size & Forecast
1.4.1 Global Beauty Tools Sales in Value (2017 & 2021 & 2028)
1.4.2 Global Beauty Tools Sales in Volume (2017-2028)
1.4.3 Global Beauty Tools Price (2017-2028)
1.5 Global Beauty Tools Production Capacity Analysis
1.5.1 Global Beauty Tools Total Production Capacity (2017-2028)
1.5.2 Global Beauty Tools Production Capacity by Geographic Region
1.6 Market Drivers, Restraints and Trends
1.6.1 Beauty Tools Market Drivers
1.6.2 Beauty Tools Market Restraints
1.6.3 Beauty Tools Trends Analysis
2 Manufacturers Profiles
2.1 L’Oreal
2.1.1 L’Oreal Details
2.1.2 L’Oreal Major Business
2.1.3 L’Oreal Beauty Tools Product and Services
2.1.4 L’Oreal Beauty Tools Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.2 Shiseido
2.2.1 Shiseido Details
2.2.2 Shiseido Major Business
2.2.3 Shiseido Beauty Tools Product and Services
2.2.4 Shiseido Beauty Tools Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.3 Estee Lauder
2.3.1 Estee Lauder Details
2.3.2 Estee Lauder Major Business
2.3.3 Estee Lauder Beauty Tools Product and Services
2.3.4 Estee Lauder Beauty Tools Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.4 LVMH
2.4.1 LVMH Details
2.4.2 LVMH Major Business
2.4.3 LVMH Beauty Tools Product and Services
2.4.4 LVMH Beauty Tools Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.5 E.l.f.
2.5.1 E.l.f. Details
2.5.2 E.l.f. Major Business
2.5.3 E.l.f. Beauty Tools Product and Services
2.5.4 E.l.f. Beauty Tools Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.6 Paris Presents
2.6.1 Paris Presents Details
2.6.2 Paris Presents Major Business
2.6.3 Paris Presents Beauty Tools Product and Services
2.6.4 Paris Presents Beauty Tools Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.7 Sigma Beauty
2.7.1 Sigma Beauty Details
2.7.2 Sigma Beauty Major Business
2.7.3 Sigma Beauty Beauty Tools Product and Services
2.7.4 Sigma Beauty Beauty Tools Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.8 Beauty Blender
2.8.1 Beauty Blender Details
2.8.2 Beauty Blender Major Business
2.8.3 Beauty Blender Beauty Tools Product and Services
2.8.4 Beauty Blender Beauty Tools Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.9 Avon
2.9.1 Avon Details
2.9.2 Avon Major Business
2.9.3 Avon Beauty Tools Product and Services
2.9.4 Avon Beauty Tools Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.10 Amore Pacific
2.10.1 Amore Pacific Details
2.10.2 Amore Pacific Major Business
2.10.3 Amore Pacific Beauty Tools Product and Services
2.10.4 Amore Pacific Beauty Tools Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.11 Chanel
2.11.1 Chanel Details
2.11.2 Chanel Major Business
2.11.3 Chanel Beauty Tools Product and Services
2.11.4 Chanel Beauty Tools Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.12 Watsons
2.12.1 Watsons Details
2.12.2 Watsons Major Business
2.12.3 Watsons Beauty Tools Product and Services
2.12.4 Watsons Beauty Tools Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.13 Zoeva
2.13.1 Zoeva Details
2.13.2 Zoeva Major Business
2.13.3 Zoeva Beauty Tools Product and Services
2.13.4 Zoeva Beauty Tools Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.14 Chikuhodo
2.14.1 Chikuhodo Details
2.14.2 Chikuhodo Major Business
2.14.3 Chikuhodo Beauty Tools Product and Services
2.14.4 Chikuhodo Beauty Tools Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.15 Hakuhodo
2.15.1 Hakuhodo Details
2.15.2 Hakuhodo Major Business
2.15.3 Hakuhodo Beauty Tools Product and Services
2.15.4 Hakuhodo Beauty Tools Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.16 Revlon
2.16.1 Revlon Details
2.16.2 Revlon Major Business
2.16.3 Revlon Beauty Tools Product and Services
2.16.4 Revlon Beauty Tools Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
2.17 Zwilling/Tweezerman
2.17.1 Zwilling/Tweezerman Details
2.17.2 Zwilling/Tweezerman Major Business
2.17.3 Zwilling/Tweezerman Beauty Tools Product and Services
2.17.4 Zwilling/Tweezerman Beauty Tools Sales, Price, Revenue, Gross Margin and Market Share (2019, 2020, 2021, and 2022)
3 Beauty Tools Breakdown Data by Manufacturer
3.1 Global Beauty Tools Sales in Volume by Manufacturer (2019, 2020, 2021, and 2022)
3.2 Global Beauty Tools Revenue by Manufacturer (2019, 2020, 2021, and 2022)
3.3 Key Manufacturer Market Position in Beauty Tools
3.4 Market Concentration Rate
3.4.1 Top 3 Beauty Tools Manufacturer Market Share in 2021
3.4.2 Top 6 Beauty Tools Manufacturer Market Share in 2021
3.5 Global Beauty Tools Production Capacity by Company: 2021 VS 2022
3.6 Manufacturer by Geography: Head Office and Beauty Tools Production Site
3.7 New Entrant and Capacity Expansion Plans
3.8 Mergers & Acquisitions
4 Market Analysis by Region
4.1 Global Beauty Tools Market Size by Region
4.1.1 Global Beauty Tools Sales in Volume by Region (2017-2028)
4.1.2 Global Beauty Tools Revenue by Region (2017-2028)
4.2 North America Beauty Tools Revenue (2017-2028)
4.3 Europe Beauty Tools Revenue (2017-2028)
4.4 Asia-Pacific Beauty Tools Revenue (2017-2028)
4.5 South America Beauty Tools Revenue (2017-2028)
4.6 Middle East and Africa Beauty Tools Revenue (2017-2028)
5 Market Segment by Type
5.1 Global Beauty Tools Sales in Volume by Type (2017-2028)
5.2 Global Beauty Tools Revenue by Type (2017-2028)
5.3 Global Beauty Tools Price by Type (2017-2028)
6 Market Segment by Application
6.1 Global Beauty Tools Sales in Volume by Application (2017-2028)
6.2 Global Beauty Tools Revenue by Application (2017-2028)
6.3 Global Beauty Tools Price by Application (2017-2028)
7 North America by Country, by Type, and by Application
7.1 North America Beauty Tools Sales by Type (2017-2028)
7.2 North America Beauty Tools Sales by Application (2017-2028)
7.3 North America Beauty Tools Market Size by Country
7.3.1 North America Beauty Tools Sales in Volume by Country (2017-2028)
7.3.2 North America Beauty Tools Revenue by Country (2017-2028)
7.3.3 United States Market Size and Forecast (2017-2028)
7.3.4 Canada Market Size and Forecast (2017-2028)
7.3.5 Mexico Market Size and Forecast (2017-2028)
8 Europe by Country, by Type, and by Application
8.1 Europe Beauty Tools Sales by Type (2017-2028)
8.2 Europe Beauty Tools Sales by Application (2017-2028)
8.3 Europe Beauty Tools Market Size by Country
8.3.1 Europe Beauty Tools Sales in Volume by Country (2017-2028)
8.3.2 Europe Beauty Tools Revenue by Country (2017-2028)
8.3.3 Germany Market Size and Forecast (2017-2028)
8.3.4 France Market Size and Forecast (2017-2028)
8.3.5 United Kingdom Market Size and Forecast (2017-2028)
8.3.6 Russia Market Size and Forecast (2017-2028)
8.3.7 Italy Market Size and Forecast (2017-2028)
9 Asia-Pacific by Region, by Type, and by Application
9.1 Asia-Pacific Beauty Tools Sales by Type (2017-2028)
9.2 Asia-Pacific Beauty Tools Sales by Application (2017-2028)
9.3 Asia-Pacific Beauty Tools Market Size by Region
9.3.1 Asia-Pacific Beauty Tools Sales in Volume by Region (2017-2028)
9.3.2 Asia-Pacific Beauty Tools Revenue by Region (2017-2028)
9.3.3 China Market Size and Forecast (2017-2028)
9.3.4 Japan Market Size and Forecast (2017-2028)
9.3.5 Korea Market Size and Forecast (2017-2028)
9.3.6 India Market Size and Forecast (2017-2028)
9.3.7 Southeast Asia Market Size and Forecast (2017-2028)
9.3.8 Australia Market Size and Forecast (2017-2028)
10 South America by Region, by Type, and by Application
10.1 South America Beauty Tools Sales by Type (2017-2028)
10.2 South America Beauty Tools Sales by Application (2017-2028)
10.3 South America Beauty Tools Market Size by Country
10.3.1 South America Beauty Tools Sales in Volume by Country (2017-2028)
10.3.2 South America Beauty Tools Revenue by Country (2017-2028)
10.3.3 Brazil Market Size and Forecast (2017-2028)
10.3.4 Argentina Market Size and Forecast (2017-2028)
11 Middle East & Africa by Country, by Type, and by Application
11.1 Middle East & Africa Beauty Tools Sales by Type (2017-2028)
11.2 Middle East & Africa Beauty Tools Sales by Application (2017-2028)
11.3 Middle East & Africa Beauty Tools Market Size by Country
11.3.1 Middle East & Africa Beauty Tools Sales in Volume by Country (2017-2028)
11.3.2 Middle East & Africa Beauty Tools Revenue by Country (2017-2028)
11.3.3 Turkey Market Size and Forecast (2017-2028)
11.3.4 Egypt Market Size and Forecast (2017-2028)
11.3.5 Saudi Arabia Market Size and Forecast (2017-2028)
11.3.6 South Africa Market Size and Forecast (2017-2028)
12 Raw Material and Industry Chain
12.1 Raw Material of Beauty Tools and Key Manufacturers
12.2 Manufacturing Costs Percentage of Beauty Tools
12.3 Beauty Tools Production Process
12.4 Beauty Tools Industrial Chain
13 Sales Channel, Distributors, Traders and Dealers
13.1 Sales Channel
13.1.1 Direct Marketing
13.1.2 Indirect Marketing
13.2 Beauty Tools Typical Distributors
13.3 Beauty Tools Typical Customers
14 Research Findings and Conclusion
15 Appendix
15.1 Methodology
15.2 Research Process and Data Source
15.3 Disclaimer



★調査レポート[世界のビューティーツール市場2022年:市場規模予測(~2028年)] (コード:GIR22DC1238)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界のビューティーツール市場2022年:市場規模予測(~2028年)]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆