世界の自動車用電動パワーステアリング市場2022-2030

【英語タイトル】GLOBAL AUTOMOTIVE ELECTRIC POWER STEERING MARKET FORECAST 2022-2030

Inkwood Researchが出版した調査資料(INK22SP002)・商品コード:INK22SP002
・発行会社(調査会社):Inkwood Research
・発行日:2022年8月8日
・ページ数:234
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:自動車
◆販売価格オプション(消費税別)
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❖ レポートの概要 ❖

Inkwood Research社は、世界の自動車用電動パワーステアリング市場規模が、2022年から2030年の間に年平均4.26%成長すると予測しています。当調査資料は、自動車用電動パワーステアリングの世界市場を対象に広く調査・分析を行い、調査範囲・手法、エグゼクティブサマリー、市場動向、主要分析、車両タイプ別(乗用車、商用車)分析、メカニズム別(コラム式、ピニオンアシスト式、ラックアシスト式、その他)分析、コンポーネント別(ステアリングラック・コラム、センサー、ステアリングモーター、その他)分析、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、その他地域)分析、競争状況などの内容をまとめました。なお、当書には主要企業として、Hitachi Astemo Ltd, Hyundai Mobis, Mitsubishi Electric Corporation, Robert Bosch GmbHなどの企業情報が含まれています。
・調査範囲・手法
・エグゼクティブサマリー
・市場動向
・主要分析
・世界の自動車用電動パワーステアリング市場規模:車両タイプ別
- 乗用車用電動パワーステアリングの市場規模
- 商用車用電動パワーステアリングの市場規模
・世界の自動車用電動パワーステアリング市場規模:メカニズム別
- コラム式電動パワーステアリングの市場規模
- ピニオンアシスト式電動パワーステアリングの市場規模
- ラックアシスト式電動パワーステアリングの市場規模
- その他メカニズム式電動パワーステアリングの市場規模
・世界の自動車用電動パワーステアリング市場規模:コンポーネント別
- 電動パワーステアリング用ステアリングラック・コラムの市場規模
- 電動パワーステアリング用センサーの市場規模
- 電動パワーステアリング用ステアリングモーターの市場規模
- 電動パワーステアリング用その他コンポーネントの市場規模
・地域別分析
- 北米の自動車用電動パワーステアリング市場規模
- ヨーロッパの自動車用電動パワーステアリング市場規模
- アジア太平洋の自動車用電動パワーステアリング市場規模
- その他地域の自動車用電動パワーステアリング市場規模
・競争状況

KEY FINDINGS
The global automotive electric power steering market is anticipated to increase with a 4.26% CAGR during the forecasting years 2022-2030. The market growth is driven by the increased fuel efficiency in the electric power steering mechanism and low maintenance requirements compared to the conventional steering system.

MARKET INSIGHTS
Electronic power steering (EPS) systems eliminate the need for a drive belt, hoses, and a pump connected to the engine using variable amounts of power. The EPS system configuration allows the power assist system to be packaged in the steering column, rack, or pinion steering gear. Conventional hydraulic steering systems require changing hydraulic fuel from time to time. Other components such as hydraulic fluid, steering fluid reservoir, steering pump, rotary valve, and hydraulic chamber must be monitored.
Because of the complexity of the design and multiple components, problems are more likely to arise in a hydraulic system. In addition, EPS systems disconnect power from the motor by incorporating fail-safe mechanisms in case of a detected electronic control unit (ECU) problem. Thus, the reliability and convenient mechanism of EPS make it an attractive proposition for the automotive industry and hence the key growth enabler for the global automotive electronic power steering market.

REGIONAL INSIGHTS
The global automotive electronic power steering market growth assessment includes a thorough study of Asia-Pacific, North America, Europe, and Rest of World. Asia-Pacific is expected to capture the majority of market shares during the forecast period. The growth in the region is fuelled by special economic zones and the presence of skilled labor and leading manufacturers.

COMPETITIVE INSIGHTS
Companies are competing to establish a footprint in developing countries like China, India, etc., where automotive EPS companies are witnessing huge demand for the product. There has been an aggressive push towards adopting electric power steering by major automobile companies. Thus, major investments by steering manufacturers and automakers result in high industry rivalry.
Some of the key market players include Hitachi Astemo Ltd, Hyundai Mobis, Mitsubishi Electric Corporation, Robert Bosch GmbH, etc.

Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments

❖ レポートの目次 ❖

TABLE OF CONTENT
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. INCREASED FUEL EFFICIENCY IN THE ELECTRIC POWER STEERING MECHANISM
3.1.2. LOW MAINTENANCE COMPARED TO THE CONVENTIONAL STEERING SYSTEM
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. LACK OF STEERING FEEL
4. KEY ANALYTICS
4.1. IMPACT OF COVID-19 ON AUTOMOTIVE ELECTRIC POWER STEERING MARKET
4.2. KEY MARKET TRENDS
4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. OPPORTUNITY MATRIX
4.5. VENDOR LANDSCAPE
5. MARKET BY VEHICLE TYPE
5.1. PASSENGER CARS
5.2. COMMERCIAL VEHICLES
5.2.1. LIGHT COMMERCIAL VEHICLES (LCV)
5.2.2. MEDIUM & HEAVY COMMERCIAL VEHICLES (M&HCV)
6. MARKET BY MECHANISM
6.1. COLUMN TYPE
6.2. PINION ASSIST
6.3. RACK ASSIST
6.4. OTHER MECHANISMS
7. MARKET BY COMPONENT
7.1. STEERING RACK/COLUMN
7.2. SENSOR
7.3. STEERING MOTOR
7.4. OTHER COMPONENTS
8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
8.1. NORTH AMERICA
8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.1.2. KEY GROWTH ENABLERS
8.1.3. KEY CHALLENGES
8.1.4. KEY PLAYERS
8.1.5. COUNTRY ANALYSIS
8.1.5.1. UNITED STATES
8.1.5.2. CANADA
8.2. EUROPE
8.2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.2.2. KEY GROWTH ENABLERS
8.2.3. KEY CHALLENGES
8.2.4. KEY PLAYERS
8.2.5. COUNTRY ANALYSIS
8.2.5.1. UNITED KINGDOM
8.2.5.2. GERMANY
8.2.5.3. FRANCE
8.2.5.4. ITALY
8.2.5.5. SPAIN
8.2.5.6. SLOVAKIA
8.2.5.7. CZECH REPUBLIC
8.2.5.8. REST OF EUROPE
8.3. ASIA-PACIFIC
8.3.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.3.2. KEY GROWTH ENABLERS
8.3.3. KEY CHALLENGES
8.3.4. KEY PLAYERS
8.3.5. COUNTRY ANALYSIS
8.3.5.1. CHINA
8.3.5.2. JAPAN
8.3.5.3. INDIA
8.3.5.4. SOUTH KOREA
8.3.5.5. INDONESIA
8.3.5.6. THAILAND
8.3.5.7. VIETNAM
8.3.5.8. TAIWAN
8.3.5.9. MALAYSIA
8.3.5.10. REST OF ASIA-PACIFIC
8.4. REST OF WORLD
8.4.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.4.2. KEY GROWTH ENABLERS
8.4.3. KEY CHALLENGES
8.4.4. KEY PLAYERS
8.4.5. REGIONAL ANALYSIS
8.4.5.1. LATIN AMERICA
8.4.5.2. MIDDLE EAST & AFRICA
9. COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
9.2. COMPANY PROFILES
9.2.1. CHINA AUTOMOTIVE SYSTEMS INC
9.2.2. DENSO CORPORATION
9.2.3. HITACHI ASTEMO LTD
9.2.4. HYUNDAI MOBIS
9.2.5. INFINEON TECHNOLOGIES
9.2.6. JTEKT CORPORATION
9.2.7. MAHLE GMBH
9.2.8. MANDO CORPORATION
9.2.9. MITSUBISHI ELECTRIC CORPORATION
9.2.10. NEXTEER AUTOMOTIVE GROUP LTD
9.2.11. NIDEC CORPORATION
9.2.12. NSK LTD
9.2.13. ROBERT BOSCH GMBH
9.2.14. THYSSENKRUPP AG
9.2.15. ZF GROUP



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