世界のアクティブアンテナ市場予測 2022年-2028年

【英語タイトル】Global Active Antennas Market Growth 2022-2028

LP Informationが出版した調査資料(LPI22SM06947)・商品コード:LPI22SM06947
・発行会社(調査会社):LP Information
・発行日:2022年9月
・ページ数:108
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後2-3営業日)
・調査対象地域:グローバル、日本、アメリカ、ヨーロッパ、アジア、中国など
・産業分野:電子&半導体
◆販売価格オプション(消費税別)
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❖ レポートの概要 ❖

世界経済が回復するにつれて、2021年のアクティブアンテナの成長は前年から大幅に変化します。LPインフォメーション社の最新の調査によると、世界のアクティブアンテナ市場規模は、2021年のxxxドルから2022年にはxxxドルに達し、2021年~2022年間にxxx%の変化が予想されます。2028年には世界のアクティブアンテナ市場規模がxxxドルまで成長し、分析期間中にxxx%のCAGRを記録すると予想されます。
アメリカのアクティブアンテナ市場は2021年にxxxドルの市場規模が見込まれ、分析期間中は約xxx%のCAGRで成長すると予測されます。中国は世界のアクティブアンテナ市場のxxx%のシェアを占め、2028年までにxxxドルに達すると展望されます。ヨーロッパのアクティブアンテナの状況については、ドイツが2028年までにxxxドルに達し、分析期間にわたってCAGRがxxx%になると予測されます。アジア太平洋地域では、日本と韓国の成長率が、今後5年間でそれぞれxxx%とxxx%になると展望されます。

世界の主要なアクティブアンテナプレーヤーとして、Rohde & Schwarz、 TI、 Ericsson、 Nokia、 Huawei、 Renesas、 ZTE、 Wisycom、 AVX、 Schwarzbeck Mess Elektronik、 HL Technologies Limited、 HKW-Elektronik GmbH、 R-Spectrum、 Applied Satellite Technologyなどをカバーしています。売上の面では、世界最大の2社が2021年に約xxx%市場シェアを占めています。

当レポートでは、製品タイプ、アプリケーション(用途)、主要メーカー、主要地域および国ごとのアクティブアンテナ市場の包括的な概要、市場シェア、および成長機会を掲載します。

タイプ別のセグメンテーション:2017年~2022年までの内訳データと2028年まで予測データ
アクティブ全方向性アンテナ、アクティブ指向性アンテナ

アプリケーション(用途)別のセグメンテーション:2017年~2022年までの内訳データと2028年まで予測データ
ワイヤレス、モバイル通信

当レポートは次の地域と国の市場規模データを掲載します。
南北アメリカ(アメリカ、カナダ、メキシコ、ブラジル)
アジア太平洋(中国、日本、韓国、東南アジア、インド、オーストラリア)
ヨーロッパ(ドイツ、フランス、イギリス、イタリア、ロシア)
中東/アフリカ(エジプト、南アフリカ、イスラエル、トルコ、GCC諸国)

また、当レポートは市場の競争状況と主要メーカーの詳細な分析を掲載します。
Rohde & Schwarz、 TI、 Ericsson、 Nokia、 Huawei、 Renesas、 ZTE、 Wisycom、 AVX、 Schwarzbeck Mess Elektronik、 HL Technologies Limited、 HKW-Elektronik GmbH、 R-Spectrum、 Applied Satellite Technology

********* 目次 *********

レポートの範囲
・市場の紹介
・分析対象期間
・調査の目的
・調査手法
・調査プロセスおよびデータソース
・経済指標
・通貨

エグゼクティブサマリー
・世界市場の概要:アクティブアンテナの年間販売量2017-2028、地域別現状・将来分析
・アクティブアンテナのタイプ別セグメント:アクティブ全方向性アンテナ、アクティブ指向性アンテナ
・アクティブアンテナのタイプ別販売量:2017-2022年の販売量、売上、市場シェア、販売価格
・アクティブアンテナの用途別セグメント:ワイヤレス、モバイル通信
・アクティブアンテナの用途別販売量:2017-2022年の販売量、売上、市場シェア、販売価格

企業別世界のアクティブアンテナ市場
・企業別のグローバルアクティブアンテナ市場データ:2020-2022年の年間販売量、市場シェア
・企業別のアクティブアンテナの年間売上:2020-2022年の売上、市場シェア
・企業別のアクティブアンテナ販売価格
・主要企業のアクティブアンテナ生産地域、販売地域、製品タイプ
・市場集中度分析
・新製品および潜在的な参加者
・合併と買収、拡大

アクティブアンテナの地域別レビュー
・地域別のアクティブアンテナ市場規模2017-2022:年間販売量、売上
・主要国別のアクティブアンテナ市場規模2017-2022:年間販売量、売上
・南北アメリカのアクティブアンテナ販売の成長
・アジア太平洋のアクティブアンテナ販売の成長
・ヨーロッパのアクティブアンテナ販売の成長
・中東・アフリカのアクティブアンテナ販売の成長

南北アメリカ市場
・南北アメリカの国別のアクティブアンテナ販売量、売上(2017-2022)
・南北アメリカのアクティブアンテナの種類別販売量
・南北アメリカのアクティブアンテナの用途別販売量
・アメリカ市場
・カナダ市場
・メキシコ市場
・ブラジル市場

アジア太平洋市場
・アジア太平洋の国別のアクティブアンテナ販売量、売上(2017-2022)
・アジア太平洋のアクティブアンテナの種類別販売量
・アジア太平洋のアクティブアンテナの用途別販売量
・中国市場
・日本市場
・韓国市場
・東南アジア市場
・インド市場
・オーストラリア市場
・台湾市場

ヨーロッパ市場
・ヨーロッパの国別のアクティブアンテナ販売量、売上(2017-2022)
・ヨーロッパのアクティブアンテナの種類別販売量
・ヨーロッパのアクティブアンテナの用途別販売量
・ドイツ市場
・フランス市場
・イギリス市場
・イタリア市場
・ロシア市場

中東・アフリカ市場
・中東・アフリカの国別のアクティブアンテナ販売量、売上(2017-2022)
・中東・アフリカのアクティブアンテナの種類別販売量
・中東・アフリカのアクティブアンテナの用途別販売量
・エジプト市場
・南アフリカ市場
・イスラエル市場
・トルコ市場
・GCC諸国市場

市場の成長要因、課題、動向
・市場の成長要因および成長機会分析
・市場の課題およびリスク
・市場動向

製造コスト構造分析
・原材料とサプライヤー
・アクティブアンテナの製造コスト構造分析
・アクティブアンテナの製造プロセス分析
・アクティブアンテナの産業チェーン構造

マーケティング、販売業者および顧客
・販売チャンネル:直接販売チャンネル、間接販売チャンネル
・アクティブアンテナの主要なグローバル販売業者
・アクティブアンテナの主要なグローバル顧客

地域別のアクティブアンテナ市場予測レビュー
・地域別のアクティブアンテナ市場規模予測(2023-2028)
・南北アメリカの国別予測
・アジア太平洋の国別予測
・ヨーロッパの国別予測
・アクティブアンテナのタイプ別市場規模予測
・アクティブアンテナの用途別市場規模予測

主要企業分析
Rohde & Schwarz、 TI、 Ericsson、 Nokia、 Huawei、 Renesas、 ZTE、 Wisycom、 AVX、 Schwarzbeck Mess Elektronik、 HL Technologies Limited、 HKW-Elektronik GmbH、 R-Spectrum、 Applied Satellite Technology
・企業情報
・アクティブアンテナ製品
・アクティブアンテナ販売量、売上、価格、粗利益(2020-2022)
・主要ビジネス概要
・最新動向

調査結果および結論

As the global economy mends, the 2021 growth of Active Antennas will have significant change from previous year. According to our (LP Information) latest study, the global Active Antennas market size is USD million in 2022 from USD million in 2021, with a change of % between 2021 and 2022. The global Active Antennas market size will reach USD million in 2028, growing at a CAGR of % over the analysis period.
The United States Active Antennas market is expected at value of US$ million in 2021 and grow at approximately % CAGR during review period. China constitutes a % market for the global Active Antennas market, reaching US$ million by the year 2028. As for the Europe Active Antennas landscape, Germany is projected to reach US$ million by 2028 trailing a CAGR of % over the forecast period. In APAC, the growth rates of other notable markets (Japan and South Korea) are projected to be at % and % respectively for the next 6-year period.
Global main Active Antennas players cover Rohde & Schwarz, TI, Ericsson, and Nokia, etc. In terms of revenue, the global largest two companies occupy a share nearly % in 2021.
This report presents a comprehensive overview, market shares, and growth opportunities of Active Antennas market by product type, application, key manufacturers and key regions and countries.
Segmentation by type: breakdown data from 2017 to 2022, in Section 2.3; and forecast to 2028 in section 12.6
Active Omnidirectional Antenna
Active Directional Antenna
Segmentation by application: breakdown data from 2017 to 2022, in Section 2.4; and forecast to 2028 in section 12.7.
Wireless
Mobile Communication
This report also splits the market by region: Breakdown data in Chapter 4, 5, 6, 7 and 8.
Americas
United States
Canada
Mexico
Brazil
APAC
China
Japan
Korea
Southeast Asia
India
Australia
Europe
Germany
France
UK
Italy
Russia
Middle East & Africa
Egypt
South Africa
Israel
Turkey
GCC Countries
The report also presents the market competition landscape and a corresponding detailed analysis of the prominent manufacturers in this market, include
Rohde & Schwarz
TI
Ericsson
Nokia
Huawei
Renesas
ZTE
Wisycom
AVX
Schwarzbeck Mess Elektronik
HL Technologies Limited
HKW-Elektronik GmbH
R-Spectrum
Applied Satellite Technology

❖ レポートの目次 ❖

1 Scope of the Report
1.1 Market Introduction
1.2 Years Considered
1.3 Research Objectives
1.4 Market Research Methodology
1.5 Research Process and Data Source
1.6 Economic Indicators
1.7 Currency Considered
2 Executive Summary
2.1 World Market Overview
2.1.1 Global Active Antennas Annual Sales 2017-2028
2.1.2 World Current & Future Analysis for Active Antennas by Geographic Region, 2017, 2022 & 2028
2.1.3 World Current & Future Analysis for Active Antennas by Country/Region, 2017, 2022 & 2028
2.2 Active Antennas Segment by Type
2.2.1 Active Omnidirectional Antenna
2.2.2 Active Directional Antenna
2.3 Active Antennas Sales by Type
2.3.1 Global Active Antennas Sales Market Share by Type (2017-2022)
2.3.2 Global Active Antennas Revenue and Market Share by Type (2017-2022)
2.3.3 Global Active Antennas Sale Price by Type (2017-2022)
2.4 Active Antennas Segment by Application
2.4.1 Wireless
2.4.2 Mobile Communication
2.5 Active Antennas Sales by Application
2.5.1 Global Active Antennas Sale Market Share by Application (2017-2022)
2.5.2 Global Active Antennas Revenue and Market Share by Application (2017-2022)
2.5.3 Global Active Antennas Sale Price by Application (2017-2022)
3 Global Active Antennas by Company
3.1 Global Active Antennas Breakdown Data by Company
3.1.1 Global Active Antennas Annual Sales by Company (2020-2022)
3.1.2 Global Active Antennas Sales Market Share by Company (2020-2022)
3.2 Global Active Antennas Annual Revenue by Company (2020-2022)
3.2.1 Global Active Antennas Revenue by Company (2020-2022)
3.2.2 Global Active Antennas Revenue Market Share by Company (2020-2022)
3.3 Global Active Antennas Sale Price by Company
3.4 Key Manufacturers Active Antennas Producing Area Distribution, Sales Area, Product Type
3.4.1 Key Manufacturers Active Antennas Product Location Distribution
3.4.2 Players Active Antennas Products Offered
3.5 Market Concentration Rate Analysis
3.5.1 Competition Landscape Analysis
3.5.2 Concentration Ratio (CR3, CR5 and CR10) & (2020-2022)
3.6 New Products and Potential Entrants
3.7 Mergers & Acquisitions, Expansion
4 World Historic Review for Active Antennas by Geographic Region
4.1 World Historic Active Antennas Market Size by Geographic Region (2017-2022)
4.1.1 Global Active Antennas Annual Sales by Geographic Region (2017-2022)
4.1.2 Global Active Antennas Annual Revenue by Geographic Region
4.2 World Historic Active Antennas Market Size by Country/Region (2017-2022)
4.2.1 Global Active Antennas Annual Sales by Country/Region (2017-2022)
4.2.2 Global Active Antennas Annual Revenue by Country/Region
4.3 Americas Active Antennas Sales Growth
4.4 APAC Active Antennas Sales Growth
4.5 Europe Active Antennas Sales Growth
4.6 Middle East & Africa Active Antennas Sales Growth
5 Americas
5.1 Americas Active Antennas Sales by Country
5.1.1 Americas Active Antennas Sales by Country (2017-2022)
5.1.2 Americas Active Antennas Revenue by Country (2017-2022)
5.2 Americas Active Antennas Sales by Type
5.3 Americas Active Antennas Sales by Application
5.4 United States
5.5 Canada
5.6 Mexico
5.7 Brazil
6 APAC
6.1 APAC Active Antennas Sales by Region
6.1.1 APAC Active Antennas Sales by Region (2017-2022)
6.1.2 APAC Active Antennas Revenue by Region (2017-2022)
6.2 APAC Active Antennas Sales by Type
6.3 APAC Active Antennas Sales by Application
6.4 China
6.5 Japan
6.6 South Korea
6.7 Southeast Asia
6.8 India
6.9 Australia
6.10 China Taiwan
7 Europe
7.1 Europe Active Antennas by Country
7.1.1 Europe Active Antennas Sales by Country (2017-2022)
7.1.2 Europe Active Antennas Revenue by Country (2017-2022)
7.2 Europe Active Antennas Sales by Type
7.3 Europe Active Antennas Sales by Application
7.4 Germany
7.5 France
7.6 UK
7.7 Italy
7.8 Russia
8 Middle East & Africa
8.1 Middle East & Africa Active Antennas by Country
8.1.1 Middle East & Africa Active Antennas Sales by Country (2017-2022)
8.1.2 Middle East & Africa Active Antennas Revenue by Country (2017-2022)
8.2 Middle East & Africa Active Antennas Sales by Type
8.3 Middle East & Africa Active Antennas Sales by Application
8.4 Egypt
8.5 South Africa
8.6 Israel
8.7 Turkey
8.8 GCC Countries
9 Market Drivers, Challenges and Trends
9.1 Market Drivers & Growth Opportunities
9.2 Market Challenges & Risks
9.3 Industry Trends
10 Manufacturing Cost Structure Analysis
10.1 Raw Material and Suppliers
10.2 Manufacturing Cost Structure Analysis of Active Antennas
10.3 Manufacturing Process Analysis of Active Antennas
10.4 Industry Chain Structure of Active Antennas
11 Marketing, Distributors and Customer
11.1 Sales Channel
11.1.1 Direct Channels
11.1.2 Indirect Channels
11.2 Active Antennas Distributors
11.3 Active Antennas Customer
12 World Forecast Review for Active Antennas by Geographic Region
12.1 Global Active Antennas Market Size Forecast by Region
12.1.1 Global Active Antennas Forecast by Region (2023-2028)
12.1.2 Global Active Antennas Annual Revenue Forecast by Region (2023-2028)
12.2 Americas Forecast by Country
12.3 APAC Forecast by Region
12.4 Europe Forecast by Country
12.5 Middle East & Africa Forecast by Country
12.6 Global Active Antennas Forecast by Type
12.7 Global Active Antennas Forecast by Application
13 Key Players Analysis
13.1 Rohde & Schwarz
13.1.1 Rohde & Schwarz Company Information
13.1.2 Rohde & Schwarz Active Antennas Product Offered
13.1.3 Rohde & Schwarz Active Antennas Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.1.4 Rohde & Schwarz Main Business Overview
13.1.5 Rohde & Schwarz Latest Developments
13.2 TI
13.2.1 TI Company Information
13.2.2 TI Active Antennas Product Offered
13.2.3 TI Active Antennas Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.2.4 TI Main Business Overview
13.2.5 TI Latest Developments
13.3 Ericsson
13.3.1 Ericsson Company Information
13.3.2 Ericsson Active Antennas Product Offered
13.3.3 Ericsson Active Antennas Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.3.4 Ericsson Main Business Overview
13.3.5 Ericsson Latest Developments
13.4 Nokia
13.4.1 Nokia Company Information
13.4.2 Nokia Active Antennas Product Offered
13.4.3 Nokia Active Antennas Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.4.4 Nokia Main Business Overview
13.4.5 Nokia Latest Developments
13.5 Huawei
13.5.1 Huawei Company Information
13.5.2 Huawei Active Antennas Product Offered
13.5.3 Huawei Active Antennas Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.5.4 Huawei Main Business Overview
13.5.5 Huawei Latest Developments
13.6 Renesas
13.6.1 Renesas Company Information
13.6.2 Renesas Active Antennas Product Offered
13.6.3 Renesas Active Antennas Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.6.4 Renesas Main Business Overview
13.6.5 Renesas Latest Developments
13.7 ZTE
13.7.1 ZTE Company Information
13.7.2 ZTE Active Antennas Product Offered
13.7.3 ZTE Active Antennas Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.7.4 ZTE Main Business Overview
13.7.5 ZTE Latest Developments
13.8 Wisycom
13.8.1 Wisycom Company Information
13.8.2 Wisycom Active Antennas Product Offered
13.8.3 Wisycom Active Antennas Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.8.4 Wisycom Main Business Overview
13.8.5 Wisycom Latest Developments
13.9 AVX
13.9.1 AVX Company Information
13.9.2 AVX Active Antennas Product Offered
13.9.3 AVX Active Antennas Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.9.4 AVX Main Business Overview
13.9.5 AVX Latest Developments
13.10 Schwarzbeck Mess Elektronik
13.10.1 Schwarzbeck Mess Elektronik Company Information
13.10.2 Schwarzbeck Mess Elektronik Active Antennas Product Offered
13.10.3 Schwarzbeck Mess Elektronik Active Antennas Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.10.4 Schwarzbeck Mess Elektronik Main Business Overview
13.10.5 Schwarzbeck Mess Elektronik Latest Developments
13.11 HL Technologies Limited
13.11.1 HL Technologies Limited Company Information
13.11.2 HL Technologies Limited Active Antennas Product Offered
13.11.3 HL Technologies Limited Active Antennas Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.11.4 HL Technologies Limited Main Business Overview
13.11.5 HL Technologies Limited Latest Developments
13.12 HKW-Elektronik GmbH
13.12.1 HKW-Elektronik GmbH Company Information
13.12.2 HKW-Elektronik GmbH Active Antennas Product Offered
13.12.3 HKW-Elektronik GmbH Active Antennas Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.12.4 HKW-Elektronik GmbH Main Business Overview
13.12.5 HKW-Elektronik GmbH Latest Developments
13.13 R-Spectrum
13.13.1 R-Spectrum Company Information
13.13.2 R-Spectrum Active Antennas Product Offered
13.13.3 R-Spectrum Active Antennas Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.13.4 R-Spectrum Main Business Overview
13.13.5 R-Spectrum Latest Developments
13.14 Applied Satellite Technology
13.14.1 Applied Satellite Technology Company Information
13.14.2 Applied Satellite Technology Active Antennas Product Offered
13.14.3 Applied Satellite Technology Active Antennas Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2022)
13.14.4 Applied Satellite Technology Main Business Overview
13.14.5 Applied Satellite Technology Latest Developments
14 Research Findings and Conclusion



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