チョコレートの世界市場:ミルクチョコレート、ダークチョコレート、ホワイトチョコレート

◆英語タイトル:Global Chocolate Market 2016-2020
◆商品コード:IRTNTR10619
◆発行会社(調査会社):Technavio
◆発行日:2016年10月7日
◆ページ数:62
◆レポート言語:英語
◆レポート形式:PDF
◆納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
◆調査対象地域:グローバル
◆産業分野:食品
◆販売価格オプション(消費税別)
Single User(1名利用)USD2,500 ⇒換算¥285,000見積依頼/購入/質問フォーム
Five User(~5名利用)USD3,000 ⇒換算¥342,000見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise License(全社内共有可)USD4,000 ⇒換算¥456,000見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明はこちらでご利用ガイドはこちらでご確認いただけます。
※お支払金額は「換算金額(日本円)+消費税+配送料(Eメール納品は無料)」です。
※本体価格が¥30,000未満のレポートにつきましては、ハンドリングチャージ¥5,000が別途かかります。
※Eメールによる納品の場合、通常ご注文当日~2日以内に納品致します。
※レポート納品後、納品日+5日以内に請求書を発行し、お客様宛に郵送いたしますので、請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込にて支払をお願いします。(支払期限と方法は調整可能、振込先:三菱東京UFJ銀行/京橋支店/H&Iグローバルリサーチ株式会社)
※レポート購入後、該当レポートに記載の英語表現や単語の意味に関しましては無料でお答えいたします。(但し、対応範囲は弊社で判断)
※上記の日本語題名はH&Iグローバルリサーチが翻訳したものです。英語版原本には日本語表記はありません。
※為替レートは適宜修正・更新しております。リアルタイム更新ではありません。
※弊社H&Iグローバルリサーチ株式会社はTechnavio社の日本における正規販売代理店です。Technavio社の概要及び新刊レポートはこちらでご確認いただけます。



当調査レポートでは、チョコレートの世界市場について調査・分析し、エグゼクティブサマリー、市場概観、市場概観、業界の構造分析、チョコレートの世界市場規模及び予測、製品別分析、販売チャネル別分析、市場シェア、地域別分析/市場規模、主要国別分析、市場の成長要因、市場の課題、市場動向、競争状況などの情報をお届けいたします。
【レポートの概要】

About Chocolates
Chocolate is made from cocoa liquor, sugar, cocoa butter, milk, and an emulsifier (such as lecithin) and is available in different varieties and flavors. Vendors are launching innovative products with unique flavors using ingredients like alcohol, ginger, hibiscus, and lavender. Products that use organic ingredients are also finding high demand in the market despite their premium positioning. The total number of products launched with organic claims increased from 351 in 2012 to 705 in 2015.

Technavio’s analysts forecast the global chocolate market to grow at a CAGR of 5.32% during the period 2016-2020.

[Covered in this report]
The report covers the present scenario and the growth prospects of the global chocolate market for 2016-2020. To calculate the market size, the report considers the revenue generated from the sales of chocolates to individual consumers.

The market is divided into the following segments based on geography:
• Americas
• APAC
• EMEA

Technavio’s report, Global Chocolate Market 2016-2020, has been prepared based on an in-depth market analysis with inputs from industry experts. The report covers the market landscape and its growth prospects over the coming years. The report also includes a discussion of the key vendors operating in this market.

[Key vendors]
• Ferrero
• Hershey’s
• Mars
• Mondelēz International
• Nestlé

[Other prominent vendors]
• Amul
• August Storck
• Barry Callebaut
• Blommer Chocolate Company
• Empresas Carozzi
• Cemoi Chocolatier
• Chocolate Frey

[Market driver]
• Introduction of new varieties of chocolate
• For a full, detailed list, view our report

[Market challenge]
• Rising obesity among consumers
• For a full, detailed list, view our report

[Market trend]
• Innovations in chocolate manufacturing
• For a full, detailed list, view our report

[Key questions answered in this report]
• What will the market size be in 2020 and what will the growth rate be?
• What are the key market trends?
• What is driving this market?
• What are the challenges to market growth?
• Who are the key vendors in this market space?
• What are the market opportunities and threats faced by the key vendors?
• What are the strengths and weaknesses of the key vendors?

※You can request one free hour of our analyst’s time when you purchase this market report. Details are provided within the report.

【レポートの目次】

PART 01: Executive summary
• Highlights

PART 02: Scope of the report
• Market overview
• Top-vendor offerings

PART 03: Market research methodology
• Research methodology
• Economic indicators

PART 04: Introduction
• Key market highlights

PART 05: Market landscape
• Market overview
• Five forces analysis

PART 06: Market segmentation by product
• Global milk chocolate market
• Global dark chocolate market
• Global white chocolate market

PART 07: Market segmentation by distribution channel

PART 08: Geographical segmentation
• Chocolate market in EMEA
• Chocolate market in the Americas
• Chocolate market in APAC

PART 09: Key leading countries
• US
• Germany
• UK

PART 10: Market drivers
• Introduction of new varieties of chocolate
• Innovations in packaging
• Premiumization
• Mergers and acquisitions

PART 11: Impact of drivers

PART 12: Market challenges
• Increasing price of ingredients
• Rising obesity among consumers
• Criticism of labor exploitation
• Product recall

PART 13: Impact of drivers and challenges

PART 14: Market trends
• New marketing initiatives
• Innovations in chocolate manufacturing
• Fairtrade certified chocolates

PART 15: Vendor landscape
• Competitive scenario
• Ferrero
• Hershey’s
• Mars
• Mondelēz International
• Nestlé
• Other prominent vendors

PART 16: Appendix
• List of abbreviations

PART 17: Explore Technavio

[List of Exhibits]

Exhibit 01: Overview of global chocolate market
Exhibit 02: Key countries by region
Exhibit 03: Product offerings
Exhibit 04: Global chocolate market 2015-2020 ($ billions)
Exhibit 05: Five forces analysis
Exhibit 06: Global chocolate market by product segmentation 2015 and 2020
Exhibit 07: Global milk chocolate market 2015-2020 ($ billions)
Exhibit 08: Global dark chocolate market 2015-2020 ($ billions)
Exhibit 09: Global white chocolate market 2015-2020 ($ billions)
Exhibit 10: Global chocolate market by distribution channel 2015
Exhibit 11: Number of supermarkets in the US 2013-2015
Exhibit 12: Number of convenience stores 2014 and 2015
Exhibit 13: Global chocolate market by geography: Share by region 2015 and 2020
Exhibit 14: Chocolate market in EMEA 2015-2020 ($ billions)
Exhibit 15: Per capita chocolate consumption in select European countries 2015 (kg per capita)
Exhibit 16: EU: Import and export of chocolate 2011-2014 (tons)
Exhibit 17: Chocolate market in the Americas 2015-2020 ($ billions)
Exhibit 18: Cocoa price in the US ($/ton) 2011-2015
Exhibit 19: Value of chocolate exports from Canada 2011-2015 ($ millions)
Exhibit 20: Per capita chocolate consumption in select countries in Americas 2015 (kg per capita)
Exhibit 21: Chocolate market in APAC 2015-2020 ($ billions)
Exhibit 22: Per capita consumption of chocolate in Japan 2011-2014 (kg per capita)
Exhibit 23: Top chocolate markets in APAC ($ billions)
Exhibit 24: Per capita chocolate consumption in select APAC countries 2015 (kg per capita)
Exhibit 25: Key leading countries
Exhibit 26: Chocolate market in the US 2015-2020 ($ billions)
Exhibit 27: Chocolate market in the US: Market share analysis 2015
Exhibit 28: Chocolate market in Germany 2015-2020 ($ billions)
Exhibit 29: Chocolate market in Germany: Market share analysis 2015
Exhibit 30: Chocolate market in the UK 2015-2020 ($ billions)
Exhibit 31: Chocolate market in the UK: Market share analysis 2015
Exhibit 32: Impact of drivers
Exhibit 33: Global cocoa price ($/ton)
Exhibit 34: Global sugar prices (cents per pound)
Exhibit 35: Obesity rates among adult population (18+ years) in select countries 2015
Exhibit 36: Impact of drivers and challenges
Exhibit 37: Areas of marketing expenditure by chocolate manufacturers
Exhibit 38: Global chocolate market: Market share analysis 2015
Exhibit 39: Recent developments
Exhibit 40: Hershey’s: Business segmentation by geography in global chocolate market
Exhibit 41: Hershey’s: Product segmentation in global chocolate market
Exhibit 42: Hershey’s: Strength and weakness
Exhibit 43: Hershey’s: Recent developments
Exhibit 44: Product overview in global chocolate market
Exhibit 45: Mars: Strength and weakness
Exhibit 46: Mars: Recent developments
Exhibit 47: Mondelēz International: Geographic segmentation by revenue
Exhibit 48: Mondelēz International: Business segmentation by revenue 2015
Exhibit 49: Mondelēz International: Product segmentation
Exhibit 50: Mondelēz International: Strength and weakness
Exhibit 51: Mondelēz International: Recent developments
Exhibit 52: Nestlé: Business segmentation by revenue 2015
Exhibit 53: Nestlé: Product segmentation in global chocolate market
Exhibit 54: Nestlé: Strength and weakness
Exhibit 55: Recent developments



【掲載企業】

Ferrero, Hershey's, Mars, Mondelēz International, Nestlé, Amul, August Storck, Barry Callebaut, Blommer Chocolate Company, Empresas Carozzi, Cemoi Chocolatier, Chocolate Frey.


【レポートのキーワード】

チョコレート、ミルクチョコレート、ダークチョコレート、ホワイトチョコレート

【調査方法】

一次資料による調査(業界専門家、ベンダー、代理店、顧客等を対象にしたデプスインタビュー調査など)及び二次資料による調査(Technavio独自のプラットフォーム、産業書籍、企業報告書、ニュース記事、アナリストレポート、貿易協会、政府機関発行データなど)

【免責事項】
※当レポート上の情報/データは調査会社が信頼できると判断した情報源から入手したものに基づき作成しましたが、その正確性・完全性を保証するものではありません。当レポートに記載された情報/データ/見解/仮説などは作成時点又は発行時点における調査会社の判断であり、その後の状況変化に応じて変更される場合があります。当レポート上の情報/データに基づいたお客様の意思決定又は実行による結果について、調査会社/発行会社/販売会社H&Iグローバルリサーチ(株)はその責を負いかねますのでご了承ください。英文資料の紹介ページにおける日本語題名/概要/目次はH&Iグローバルリサーチ(株)が翻訳した内容であり、翻訳の正確性・完全性を保証するものではありません。

★調査レポート[チョコレートの世界市場:ミルクチョコレート、ダークチョコレート、ホワイトチョコレート]についてメールでお問い合わせはこちら


※世界の市場調査資料 総合販売サイトMarketReport.jpはH&Iグローバルリサーチ株式会社が運営しております。海外進出、グローバル事業戦略策定、新規事業機会の発掘、競合他社の動向把握などに必要な情報やインサイトをお客様にご提供しております。H&Iグローバルリサーチ(登録第5864124号)及びH&I(登録第5783645号)はH&Iグローバルリサーチ株式会社の商標です。
※当サイトでは2016年12月05日現在 219,162 件の調査レポートを取り扱っております。当サイトに掲載していない調査資料も弊社を通してご購入可能ですので、お気軽にご連絡ください。ウェブサイトでは紹介しきれない資料も数多くございます。

◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆