アーユルヴェーダの世界市場見通し2016-2022

◆英語タイトル:Ayurvedic - Market Outlook (2016-2022)
◆商品コード:SMRC60957
◆発行会社(調査会社):Stratistics MRC
◆発行日:2016年8月
◆ページ数:142
◆レポート言語:英語
◆レポート形式:PDF
◆納品方法:Eメール
◆調査対象地域:グローバル
◆産業分野:医療
◆販売価格オプション(消費税別)
Single UserUSD4,150 ⇒換算¥473,100見積依頼/購入/質問フォーム
2-5 UserUSD5,250 ⇒換算¥598,500見積依頼/購入/質問フォーム
Global Site LicenseUSD7,500 ⇒換算¥855,000見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明はこちらでご利用ガイドはこちらでご確認いただけます。
※お支払金額は「換算金額(日本円)+消費税+配送料(Eメール納品は無料)」です。
※本体価格が¥30,000未満のレポートにつきましては、ハンドリングチャージ¥5,000が別途かかります。
※Eメールによる納品の場合、通常ご注文当日~2日以内に納品致します。
※レポート納品後、納品日+5日以内に請求書を発行し、お客様宛に郵送いたしますので、請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込にて支払をお願いします。(支払期限と方法は調整可能、振込先:三菱東京UFJ銀行/京橋支店/H&Iグローバルリサーチ株式会社)
※レポート購入後、該当レポートに記載の英語表現や単語の意味に関しましては無料でお答えいたします。(但し、対応範囲は弊社で判断)
※上記の日本語題名はH&Iグローバルリサーチが翻訳したものです。英語版原本には日本語表記はありません。
※為替レートは適宜修正・更新しております。リアルタイム更新ではありません。
※弊社H&Iグローバルリサーチ株式会社はStratistics MRC社の日本における正規販売代理店です。Stratistics MRC社の概要及び新刊レポートはこちらでご確認いただけます。



当調査レポートでは、アーユルヴェーダの世界市場について調査・分析し、アーユルヴェーダの世界市場規模、市場動向、関連企業分析などを含め、以下の構成でお届けいたします。
・エグゼクティブサマリー
・序文
・アーユルヴェーダの世界市場:市場動向分析
・アーユルヴェーダの世界市場:競争要因分析
・アーユルヴェーダの世界市場:製品別分析/市場規模
・アーユルヴェーダの世界市場:流通経路別分析/市場規模
・アーユルヴェーダの世界市場:販売形式別分析/市場規模
・アーユルヴェーダの世界市場:用途別分析/市場規模
・アーユルヴェーダの北米市場規模
・アーユルヴェーダの欧州市場規模
・アーユルヴェーダのアジア市場規模
・アーユルヴェーダの世界市場:主な市場開拓
・関連企業分析
【レポートの概要】

According to Stratistics MRC, the Indian Ayurveda Market accounted for $XX million in 2015 and is expected to reach $XX million by 2022 growing at a CAGR of XX% from 2015 to 2022. Usually, people in India are more inclined towards natural products. Indian market for ayurvedic products is anticipated to grow at a quick rate over the coming years. Organic skincare products are achieving fast grip in India and the market is anticipated to expand even further. In addition to expanding consumer base, anti-ageing and anti-wrinkle creams are anticipated to fuel the market growth. At present, very few brands provide colour cosmetics with natural or herbal ingredients.
The large manufacturing units comprise the well established manufacturers who operate in both domestic and intemational markets. Small manufacturing units manufacture a few medicines and operate in a small area. The unstructured sector includes practicing ayurvedic experts and small scale-units manufacturing only a few products and running at local level. Nevertheless, at times such units are relatively strong in their area of business. There are some micro manufacturing units who cater to export markets only. Dabur, Baidyanath, and Zandu, together have about 80% of India’s domestic market.
Some of the key players in the market are Vicco Laboratories, The Himalaya Drug Company, Shree Baidyanath Ayurved Bhawan Pvt. Ltd., Patanjali Ayurved Limited, Kerala Ayurveda, Ltd., Hamdard Laboratories, Forest Essentials, Emami Ltd., Dabur India Ltd., Charak Pharma Pvt. Ltd. and Amrutanjan Healthcare Limited.

Products Covered:
• Healthcare Products
o Ayurvedic Nutraceuticals
o Dietary Supplements
o Ayurvedic Medicines
• Personal Care Products
o Skin Care
o Oral Care
o Hair Care & Fragrances
o Make-Up

Distribution Channels Covered:
• Beauty Salons
• Department Stores
• Direct Selling
• Internet Retailing
• Pharmacy & Drug Stores
• Specialty Stores
• Supermarkets
• Other Distribution Channels

Mode of sale Covered:
• Online sale
• Retail sale

Applications Covered:
• Autoimmune diseases
• Nervous system disorders
• Cardiovascular
• Mental Health
• Skin diseases
• Respiratory disorders
• Mental health
• Cancer
• Diabetes
• Other Applications

What our report offers:
- Market share analysis of the top industry players
- Strategic recommendations for the new entrants
- Market forecasts for a minimum of 7 years of all the mentioned segments and sub segments
- Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
- Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
- Competitive landscaping mapping the key common trends
- Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
- Supply chain trends mapping the latest technological advancements

【レポートの目次】

1 Executive Summary

2 Preface
2.1 Abstract
2.2 Stake Holders
2.3 Research Scope
2.4 Research Methodology
2.4.1 Data Mining
2.4.2 Data Analysis
2.4.3 Data Validation
2.4.4 Research Approach
2.5 Research Sources
2.5.1 Primary Research Sources
2.5.2 Secondary Research Sources
2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis
3.1 Introduction
3.2 Drivers
3.3 Restraints
3.4 Opportunities
3.5 Threats
3.6 Product Analysis
3.7 Emerging Markets

4 Porters Five Force Analysis
4.1 Bargaining power of suppliers
4.2 Bargaining power of buyers
4.3 Threat of substitutes
4.4 Threat of new entrants
4.5 Competitive rivalry

5 India Ayurvedic Market, By Product
5.1 Introduction
5.2 Healthcare Products
5.2.1 Ayurvedic Nutraceuticals
5.2.2 Dietary Supplements
5.2.3 Ayurvedic Medicines
5.3 Personal Care Products
5.3.1 Skin Care
5.3.1.1 Scrub
5.3.1.2 Face Wash
5.3.1.3 Moisturizer
5.3.1.4 Creams
5.3.2 Oral Care
5.3.3 Hair Care & Fragrances
5.3.4 Make-Up

6 India Ayurvedic Market, By Distribution Channel
6.1 Introduction
6.2 Beauty Salons
6.3 Department Stores
6.4 Direct Selling
6.5 Internet Retailing
6.6 Pharmacy & Drug Stores
6.7 Specialty Stores
6.8 Supermarkets
6.9 Other Distribution Channels

7 India Ayurvedic Market, By Mode of sale
7.1 Introduction
7.2 Online sale
7.3 Retail sale

8 India Ayurvedic Market, By Application
8.1 Introduction
8.2 Autoimmune diseases
8.3 Nervous system disorders
8.4 Cardiovascular
8.5 Mental Health
8.6 Skin diseases
8.7 Respiratory disorders
8.8 Mental health
8.9 Cancer
8.10 Diabetes
8.11 Other Applications

9 Key Developments
9.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
9.2 Acquisitions & Mergers
9.3 New Product Launch
9.4 Expansions
9.5 Other Key Strategies

10 Company Profiling
10.1 Vicco Laboratories
10.2 The Himalaya Drug Company
10.3 Shree Baidyanath Ayurved Bhawan Pvt. Ltd.
10.4 Patanjali Ayurved Limited
10.5 Kerala Ayurveda Ltd.
10.6 Hamdard Laboratories
10.7 Forest Essentials
10.8 Emami Ltd.
10.9 Dabur India Ltd.
10.10 Charak Pharma Pvt. Ltd.
10.11 Amrutanjan Healthcare Limited

List of Tables
Table 1 India Ayurvedic Market Outlook, By Healthcare Products (2013-2022) ($MN)
Table 2 India Ayurvedic Market Outlook, By Ayurvedic Nutraceuticals (2013-2022) ($MN)
Table 3 India Ayurvedic Market Outlook, By Dietary Supplements (2013-2022) ($MN)
Table 4 India Ayurvedic Market Outlook, By Ayurvedic Medicines (2013-2022) ($MN)
Table 5 India Ayurvedic Market Outlook, By Personal Care Products (2013-2022) ($MN)
Table 6 India Ayurvedic Market Outlook, By Skin Care (2013-2022) ($MN)
Table 7 India Ayurvedic Market Outlook, By Oral Care (2013-2022) ($MN)
Table 8 India Ayurvedic Market Outlook, By Hair Care & Fragrances (2013-2022) ($MN)
Table 9 India Ayurvedic Market Outlook, By Make-Up (2013-2022) ($MN)
Table 10 India Ayurvedic Market Outlook, By Distribution Channel (2013-2022) ($MN)
Table 11 India Ayurvedic Market Outlook, By Beauty Salons (2013-2022) ($MN)
Table 12 India Ayurvedic Market Outlook, By Department Stores (2013-2022) ($MN)
Table 13 India Ayurvedic Market Outlook, By Direct Selling (2013-2022) ($MN)
Table 14 India Ayurvedic Market Outlook, By Internet Retailing (2013-2022) ($MN)
Table 15 India Ayurvedic Market Outlook, By Pharmacy & Drug Stores (2013-2022) ($MN)
Table 16 India Ayurvedic Market Outlook, By Specialty Stores (2013-2022) ($MN)
Table 17 India Ayurvedic Market Outlook, By Supermarkets (2013-2022) ($MN)
Table 18 India Ayurvedic Market Outlook, By Other Distribution Channels (2013-2022) ($MN)
Table 19 India Ayurvedic Market Outlook, By Mode of sale (2013-2022) ($MN)
Table 20 India Ayurvedic Market Outlook, By Online sale (2013-2022) ($MN)
Table 21 India Ayurvedic Market Outlook, By Retail sale (2013-2022) ($MN)
Table 22 India Ayurvedic Market Outlook, By Gender (2013-2022) ($MN)
Table 23 India Ayurvedic Market Outlook, By Male (2013-2022) ($MN)
Table 24 India Ayurvedic Market Outlook, By Female (2013-2022) ($MN)
Table 25 India Ayurvedic Market Outlook, By Autoimmune diseases (2013-2022) ($MN)
Table 26 India Ayurvedic Market Outlook, By Nervous system disorders (2013-2022) ($MN)
Table 27 India Ayurvedic Market Outlook, By Cardiovascular (2013-2022) ($MN)
Table 28 India Ayurvedic Market Outlook, By Mental Health (2013-2022) ($MN)
Table 29 India Ayurvedic Market Outlook, By Skin diseases (2013-2022) ($MN)
Table 30 India Ayurvedic Market Outlook, By Respiratory disorders (2013-2022) ($MN)
Table 31 India Ayurvedic Market Outlook, By Mental health (2013-2022) ($MN)
Table 32 India Ayurvedic Market Outlook, By Cancer (2013-2022) ($MN)
Table 33 India Ayurvedic Market Outlook, By Diabetes (2013-2022) ($MN)
Table 34 India Ayurvedic Market Outlook, By Other Applications (2013-2022) ($MN)



【レポートのキーワード】

アーユルヴェーダ機能性食品、サプリメント、スキンケア

【免責事項】
※当レポート上の情報/データは調査会社が信頼できると判断した情報源から入手したものに基づき作成しましたが、その正確性・完全性を保証するものではありません。当レポートに記載された情報/データ/見解/仮説などは作成時点又は発行時点における調査会社の判断であり、その後の状況変化に応じて変更される場合があります。当レポート上の情報/データに基づいたお客様の意思決定又は実行による結果について、調査会社/発行会社/販売会社H&Iグローバルリサーチ(株)はその責を負いかねますのでご了承ください。英文資料の紹介ページにおける日本語題名/概要/目次はH&Iグローバルリサーチ(株)が翻訳した内容であり、翻訳の正確性・完全性を保証するものではありません。

★調査レポート[アーユルヴェーダの世界市場見通し2016-2022]についてメールでお問い合わせはこちら


※世界の市場調査資料 総合販売サイトMarketReport.jpはH&Iグローバルリサーチ株式会社が運営しております。海外進出、グローバル事業戦略策定、新規事業機会の発掘、競合他社の動向把握などに必要な情報やインサイトをお客様にご提供しております。H&Iグローバルリサーチ(登録第5864124号)及びH&I(登録第5783645号)はH&Iグローバルリサーチ株式会社の商標です。
※当サイトでは2016年12月11日現在 219,328 件の調査レポートを取り扱っております。当サイトに掲載していない調査資料も弊社を通してご購入可能ですので、お気軽にご連絡ください。ウェブサイトでは紹介しきれない資料も数多くございます。

◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆