有機パーソナルケア製品の世界市場:ヘアケア、化粧品、スキンケア、オーラルケア、女性衛星、脱臭剤

◆英語タイトル:Organic Personal Care - Global Market Outlook (2015-2022)
◆商品コード:SMRC65149
◆発行会社(調査会社):Stratistics MRC
◆発行日:2016年4月
◆ページ数:129
◆レポート言語:英語
◆レポート形式:PDF
◆納品方法:Eメール
◆調査対象地域:グローバル
◆産業分野:消費財
◆販売価格オプション(消費税別)
Single UserUSD4,150 ⇒換算¥473,100見積依頼/購入/質問フォーム
2-5 UserUSD5,250 ⇒換算¥598,500見積依頼/購入/質問フォーム
Global Site LicenseUSD7,500 ⇒換算¥855,000見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明はこちらでご利用ガイドはこちらでご確認いただけます。
※お支払金額は「換算金額(日本円)+消費税+配送料(Eメール納品は無料)」です。
※本体価格が¥30,000未満のレポートにつきましては、ハンドリングチャージ¥5,000が別途かかります。
※Eメールによる納品の場合、通常ご注文当日~2日以内に納品致します。
※レポート納品後、納品日+5日以内に請求書を発行し、お客様宛に郵送いたしますので、請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込にて支払をお願いします。(支払期限と方法は調整可能、振込先:三菱東京UFJ銀行/京橋支店/H&Iグローバルリサーチ株式会社)
※レポート購入後、該当レポートに記載の英語表現や単語の意味に関しましては無料でお答えいたします。(但し、対応範囲は弊社で判断)
※上記の日本語題名はH&Iグローバルリサーチが翻訳したものです。英語版原本には日本語表記はありません。
※為替レートは適宜修正・更新しております。リアルタイム更新ではありません。
※弊社H&Iグローバルリサーチ株式会社はStratistics MRC社の日本における正規販売代理店です。Stratistics MRC社の概要及び新刊レポートはこちらでご確認いただけます。



当調査レポートでは、有機パーソナルケア製品の世界市場について調査・分析し、市場動向、市場規模、市場予測、企業動向などを含め、以下の構成でお届けいたします。

・エグゼクティブサマリー
・序文
・市場動向分析
・ファイブフォース分析(市場環境分析)
・有機パーソナルケア製品の世界市場:製品別分析/市場規模
・有機パーソナルケア製品の世界市場:地域別分析/市場規模
・有機パーソナルケア製品のアメリカ市場規模予測
・有機パーソナルケア製品のヨーロッパ市場規模予測
・有機パーソナルケア製品のアジア市場規模予測
・企業動向
・企業分析
【レポートの概要】

According to Stratistics MRC, the Global Organic Personal Care market is estimated at $10.64 billion in 2015 and is expected to grow at a CAGR of 9.6% to reach $19.83 billion by 2022. Increasing customer awareness about personal hygiene is expected to support the market growth over the forecast period. Personal care products market is observing paradigm move from artificial to organic personal care products. This can be endorsed to environmental and health hazards allied with the use of artificial personal care products, which consists of toxic chemicals such as parabens, aluminum salts, phthalates and petroleum based chemicals etc. The biggest segment in the natural and organic personal care product market is skin care product, followed by hair care and oral care. On the other hand, hair care product segment is anticipated to exhibit fast growth during the forecast period as compared to other segments. Oral care is another important segment of this industry. North America is considered to be the leading market for natural and organic personal care product followed by Europe and Asia-Pacific. Moreover, Europe is expected to be the second largest market in terms of demand. Japan is predicted to register the best ever growth in the global organic personal care products market.
Some of the key players in the global Organic Personal Care market are Yves Rocher, WELEDA Inc, The Hain Celestial Group, The Body Shop, Natura Cosméticos S.A, L’Occitane en Provence, L’Oréal Group , Kiehl’s, Estee Lauder , Burt’s Bee, Bare Escentuals , Aveda Corporation, Arbonne International, Amway and KORRES Group.

Products Covered:
• Skin care
• Oral care
• Hair care
• Cosmetic
• Other Produts
o Feminine hygiene Products
o Deodorants Products
Regions Covered:
• North America
o US
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o France
o Italy
o UK
o Spain
o Rest of Europe
• Asia Pacific
o Japan
o China
o India
o Australia
o New Zealand
o Rest of Asia Pacific
• Rest of the World
o Middle East
o Brazil
o Argentina
o South Africa
o Egypt

What our report offers:
- Market share assessments for the regional and country level segments
- Market share analysis of the top industry players
- Strategic recommendations for the new entrants
- Market forecasts for a minimum of 7 years of all the mentioned segments, sub segments and the regional markets
- Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
- Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
- Competitive landscaping mapping the key common trends
- Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
- Supply chain trends mapping the latest technological advancements

【レポートの目次】

1 Executive Summary

2 Preface
2.1 Abstract
2.2 Stake Holders
2.3 Research Scope
2.4 Research Methodology
2.4.1 Data Mining
2.4.2 Data Analysis
2.4.3 Data Validation
2.4.4 Research Approach
2.5 Research Sources
2.5.1 Primary Research Sources
2.5.2 Secondary Research Sources
2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis
3.1 Introduction
3.2 Drivers
3.3 Restraints
3.4 Opportunities
3.5 Threats
3.6 Product Analysis
3.7 Emerging markets

4 Porters Five Force Analysis
4.1 Bargaining power of suppliers
4.2 Bargaining power of buyers
4.3 Threat of substitutes
4.4 Threat of new entrants
4.5 Competitive rivalry

5 Global Organic Personal Care Market, By Product
5.1 Introduction
5.2 Hair Care
5.3 Cosmetics
5.4 Skin Care
5.5 Oral care
5.6 Other Products
5.6.1 Feminine hygiene products
5.6.2 Deodorants

6 Global Organic Personal Care Market, By Geography
6.1 North America
6.1.1 US
6.1.2 Canada
6.1.3 Mexico
6.2 Europe
6.2.1 Germany
6.2.2 France
6.2.3 Italy
6.2.4 UK
6.2.5 Spain
6.2.6 Rest of Europe
6.3 Asia Pacific
6.3.1 Japan
6.3.2 China
6.3.3 India
6.3.4 Australia
6.3.5 New Zealand
6.3.6 Rest of Asia Pacific
6.4 Rest of the World
6.4.1 Middle East
6.4.2 Brazil
6.4.3 Argentina
6.4.4 South Africa
6.4.5 Egypt

7 Key Developments
7.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
7.2 Acquisitions & Mergers
7.3 New Product Launch
7.4 Expansions
7.5 Other Key Strategies

8 Company Profiling
8.1 Amway
8.2 Arbonne International
8.3 Aveda Corporation
8.4 Bare Escentuals
8.5 Burt’s Bee
8.6 Estee Lauder
8.7 Kiehl’s
8.8 L’Occitane en Provence
8.9 Natura Cosméticos S.A
8.10 The Body Shop
8.11 The Hain Celestial Group
8.12 Yves Rocher
8.13 Aarogyam wellness
8.14 Origins Natural Resources
8.15 Walgreens

List of Tables
Table 1 Global Organic Personal Care Market Outlook, By Region (2013-2022) ($MN)
Table 2 Global Organic Personal Care Market Outlook, By Product (2013-2022) ($MN)
Table 3 Global Organic Personal Care Market Outlook, By Hair Care (2013-2022) ($MN)
Table 4 Global Organic Personal Care Market Outlook, By Cosmetics (2013-2022) ($MN)
Table 5 Global Organic Personal Care Market Outlook, By Skin Care (2013-2022) ($MN)
Table 6 Global Organic Personal Care Market Outlook, By Oral care (2013-2022) ($MN)
Table 7 Global Organic Personal Care Market Outlook, By Other Products (2013-2022) ($MN)
Table 8 Global Organic Personal Care Market Outlook, By Feminine hygiene products (2013-2022) ($MN)
Table 9 Global Organic Personal Care Market Outlook, By Deodorants (2013-2022) ($MN)
Table 10 North America Organic Personal Care Market Outlook, By Product (2013-2022) ($MN)
Table 11 North America Organic Personal Care Market Outlook, By Hair Care (2013-2022) ($MN)
Table 12 North America Organic Personal Care Market Outlook, By Cosmetics (2013-2022) ($MN)
Table 13 North America Organic Personal Care Market Outlook, By Skin Care (2013-2022) ($MN)
Table 14 North America Organic Personal Care Market Outlook, By Oral care (2013-2022) ($MN)
Table 15 North America Organic Personal Care Market Outlook, By Other Products (2013-2022) ($MN)
Table 16 North America Organic Personal Care Market Outlook, By Feminine hygiene products (2013-2022) ($MN)
Table 17 North America Organic Personal Care Market Outlook, By Deodorants (2013-2022) ($MN)
Table 18 Europe Organic Personal Care Market Outlook, By Product (2013-2022) ($MN)
Table 19 Europe Organic Personal Care Market Outlook, By Hair Care (2013-2022) ($MN)
Table 20 Europe Organic Personal Care Market Outlook, By Cosmetics (2013-2022) ($MN)
Table 21 Europe Organic Personal Care Market Outlook, By Skin Care (2013-2022) ($MN)
Table 22 Europe Organic Personal Care Market Outlook, By Oral care (2013-2022) ($MN)
Table 23 Europe Organic Personal Care Market Outlook, By Other Products (2013-2022) ($MN)
Table 24 Europe Organic Personal Care Market Outlook, By Feminine hygiene products (2013-2022) ($MN)
Table 25 Europe Organic Personal Care Market Outlook, By Deodorants (2013-2022) ($MN)
Table 26 Asia Pacific Organic Personal Care Market Outlook, By Product (2013-2022) ($MN)
Table 27 Asia Pacific Organic Personal Care Market Outlook, By Hair Care (2013-2022) ($MN)
Table 28 Asia Pacific Organic Personal Care Market Outlook, By Cosmetics (2013-2022) ($MN)
Table 29 Asia Pacific Organic Personal Care Market Outlook, By Skin Care (2013-2022) ($MN)
Table 30 Asia Pacific Organic Personal Care Market Outlook, By Oral care (2013-2022) ($MN)
Table 31 Asia Pacific Organic Personal Care Market Outlook, By Other Products (2013-2022) ($MN)
Table 32 Asia Pacific Organic Personal Care Market Outlook, By Feminine hygiene products (2013-2022) ($MN)
Table 33 Asia Pacific Organic Personal Care Market Outlook, By Deodorants (2013-2022) ($MN)
Table 34 Rest of the World Organic Personal Care Market Outlook, By Product (2013-2022) ($MN)
Table 35 Rest of the World Organic Personal Care Market Outlook, By Hair Care (2013-2022) ($MN)
Table 36 Rest of the World Organic Personal Care Market Outlook, By Cosmetics (2013-2022) ($MN)
Table 37 Rest of the World Organic Personal Care Market Outlook, By Skin Care (2013-2022) ($MN)
Table 38 Rest of the World Organic Personal Care Market Outlook, By Oral care (2013-2022) ($MN)
Table 39 Rest of the World Organic Personal Care Market Outlook, By Other Products (2013-2022) ($MN)
Table 40 Rest of the World Organic Personal Care Market Outlook, By Feminine hygiene products (2013-2022) ($MN)
Table 41 Rest of the World Organic Personal Care Market Outlook, By Deodorants (2013-2022) ($MN)



【レポートのキーワード】

有機パーソナルケア製品、ヘアケア、化粧品、スキンケア、オーラルケア、女性衛星、脱臭剤、オーガニック化粧品

【免責事項】
※当レポート上の情報/データは調査会社が信頼できると判断した情報源から入手したものに基づき作成しましたが、その正確性・完全性を保証するものではありません。当レポートに記載された情報/データ/見解/仮説などは作成時点又は発行時点における調査会社の判断であり、その後の状況変化に応じて変更される場合があります。当レポート上の情報/データに基づいたお客様の意思決定又は実行による結果について、調査会社/発行会社/販売会社H&Iグローバルリサーチ(株)はその責を負いかねますのでご了承ください。英文資料の紹介ページにおける日本語題名/概要/目次はH&Iグローバルリサーチ(株)が翻訳した内容であり、翻訳の正確性・完全性を保証するものではありません。

★調査レポート[有機パーソナルケア製品の世界市場:ヘアケア、化粧品、スキンケア、オーラルケア、女性衛星、脱臭剤]についてメールでお問い合わせはこちら


※世界の市場調査資料 総合販売サイトMarketReport.jpはH&Iグローバルリサーチ株式会社が運営しております。海外進出、グローバル事業戦略策定、新規事業機会の発掘、競合他社の動向把握などに必要な情報やインサイトをお客様にご提供しております。H&Iグローバルリサーチ(登録第5864124号)及びH&I(登録第5783645号)はH&Iグローバルリサーチ株式会社の商標です。
※当サイトでは2016年12月11日現在 219,328 件の調査レポートを取り扱っております。当サイトに掲載していない調査資料も弊社を通してご購入可能ですので、お気軽にご連絡ください。ウェブサイトでは紹介しきれない資料も数多くございます。

◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆