美容液(セラム)の世界市場2016-2020

◆英語タイトル:Global Cosmetic Serum Market 2016-2020
◆商品コード:IRTNTR8127
◆発行会社(調査会社):Technavio
◆発行日:2016年1月13日
◆ページ数:70
◆レポート言語:英語
◆レポート形式:pdf
◆納品方法:Eメール
◆調査対象地域:グローバル
◆産業分野:消費財
◆販売価格オプション(消費税別)
Single UserUSD2,500 ⇒換算¥257,500見積依頼/購入/質問フォーム
Five UserUSD3,000 ⇒換算¥309,000見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise License(全社内共有可)USD4,000 ⇒換算¥412,000見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明はこちらでご利用ガイドはこちらでご確認いただけます。
※お支払金額は「換算金額(日本円)+消費税+配送料(Eメール納品は無料)」です。
※本体価格が¥30,000未満のレポートにつきましては、ハンドリングチャージ¥5,000が別途かかります。
※Eメールによる納品の場合、通常ご注文当日~2日以内に納品致します。
※レポート納品後、納品日+5日以内に請求書を発行し、お客様宛に郵送いたしますので、請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込にて支払をお願いします。(支払期限と方法は調整可能、振込先:三菱東京UFJ銀行/京橋支店/H&Iグローバルリサーチ株式会社)
※レポート購入後、該当レポートに記載の英語表現や単語の意味に関しましては無料でお答えいたします。(但し、対応範囲は弊社で判断)
※上記の日本語題名はH&Iグローバルリサーチが翻訳したものです。英語版原本には日本語表記はありません。
※為替レートは適宜修正・更新しております。リアルタイム更新ではありません。
※弊社H&Iグローバルリサーチ株式会社はTechnavio社の日本における正規販売代理店です。Technavio社の概要及び新刊レポートはこちらでご確認いただけます。



当調査レポートでは、美容液(セラム)の世界市場について調査・分析し、エグゼクティブサマリー、市場概観、市場概観、業界の構造分析、美容液(セラム)の世界市場規模及び予測、製品別分析、地域別分析/市場規模、主要国別分析、市場の成長要因、市場の課題、市場動向、競争状況などの情報をお届けいたします。
【レポートの概要】

A cosmetic serum is a product applied externally for a desired cosmetic effect. It is usually a water-based non-greasy and intensive formula that contains a high concentration of active substances. Serums can also be oil and water based but have an oil-free texture (owing to choice and less concentration of oil used in formulation), which helps serums to penetrate deeper.

Serums contain high concentrations of active ingredients, so are usually made to contain just a few active ingredients. Serums can be used at any age for delivering the desired action of antioxidants, moisturizing, nourishing, and energizing.

Technavio’s analysts forecast the global cosmetic serum market to grow at a CAGR of 3.30% by revenue during the period 2016-2020.

[Covered in this report]
The report covers the present scenario and the growth prospects of the global cosmetic serum market for 2016-2020. To calculate the market size, the report takes into account revenue generated from the retail sales of cosmetic serum products.
The market is divided into the following segments based on product:
• Skin and sun care serum
• Hair care serum

Technavio’s report, Global Cosmetic Serum Market 2016-2020, has been prepared based on an in-depth market analysis with inputs from industry experts. The report covers the market landscape and its growth prospects over the coming years. The report also includes a discussion of the key vendors operating in this market.

[Key vendors]
• Chanel
• Estee Lauder
• KAO Corp.
• L’Oreal
• LVMH
• Shiseido

[Other prominent vendors]
• Amway
• Clarins
• Markwins Beauty Products, Inc.
• Proctor and Gamble
• Unilever

[Market driver]
• Product innovation driving growth
• For a full, detailed list, view our report

[Market challenge]
• Stringent government regulations
• For a full, detailed list, view our report

[Market trend]
• Demand for organic and natural products
• For a full, detailed list, view our report

[Key questions answered in this report]
• What will the market size be in 2020 and what will the growth rate be?
• What are the key market trends?
• What is driving this market?
• What are the challenges to market growth?
• Who are the key vendors in this market space?
• What are the market opportunities and threats faced by the key vendors?
• What are the strengths and weaknesses of the key vendors?

※ You can request one free hour of our analyst’s time when you purchase this market report. Details are provided within the report.

【レポートの目次】

PART 01: Executive summary
• Highlights

PART 02: Scope of the report
• Market overview
• Top vendor offerings

PART 03: Market research methodology
• Research methodology
• Economic indicators

PART 04: Introduction
• Key market highlights

PART 05: Market landscape
• Market overview
• Market size and forecast
• Five forces analysis

PART 06: Market segmentation by product
• Market overview
• Global skin and sun care serum market
• Global hair care serum market

PART 07: Geographical segmentation
• Global cosmetic serum market by geographical segmentation 2015

PART 08: Key leading countries

PART 09: Market drivers

PART 10: Impact of drivers

PART 11: Market challenges

PART 12: Impact of drivers and challenges

PART 13: Market trends

PART 14: Vendor landscape
• Competitive scenario
• Chanel
• Estee Lauder
• KAO Corp.
• L’Oreal
• LVMH
• Shiseido
• Key news
• Mergers and acquisitions
• Other prominent vendors

PART 15: Appendix
• List of abbreviations

PART 16: Explore Technavio

[List of Exhibits]

Exhibit 01: Product offerings
Exhibit 02: Market retail value sales of global beauty and personal care products
Exhibit 03: Product segmentation of global beauty and personal care market
Exhibit 04: Global cosmetic serum market
Exhibit 05: Global cosmetic serum market 2015-2020 ($ billion)
Exhibit 06: Five forces analysis
Exhibit 07: Market segmentation of global cosmetic serum market by category
Exhibit 08: Category overview of cosmetics skin and sun care serums market by product
Exhibit 09: Global skin and sun care serum market 2015-2020 ($ billion)
Exhibit 10: Category overview of cosmetics hair care serums market by product
Exhibit 11: Global hair care serum market 2015-2020 ($ billion)
Exhibit 12: Global cosmetic serum market segmentation 2015
Exhibit 13: Key leading countries
Exhibit 14: GNI per capita for top leading countries in world
Exhibit 15: Market drivers in cosmetic serum market
Exhibit 16: Impact of drivers
Exhibit 17: Market challenges in cosmetic serum market
Exhibit 18: Impact of drivers and challenges
Exhibit 19: Market trends in cosmetic serum market
Exhibit 20: Chanel: Business segmentation
Exhibit 21: Estee Lauder: Product segmentation by revenue 2014
Exhibit 22: Estee Lauder: Product segmentation by revenue 2013 and 2014 ($ billion)
Exhibit 23: Estee Lauder: Geographical segmentation by revenue 2014
Exhibit 24: KAO Corp.: Business segmentation by revenue 2014
Exhibit 25: KAO Corp.: Business segmentation by revenue 2013 and 2014
Exhibit 26: KAO Corp.: Geographical segmentation by revenue 2014
Exhibit 27: L’Oreal: Business segmentation by revenue 2014
Exhibit 28: L’Oreal: Geographical segmentation by revenue 2014
Exhibit 29: LVMH: Business segmentation by revenue 2014
Exhibit 30: LVMH: Business segmentation by revenue 2013 and 2014 ($ billion)
Exhibit 31: LVMH: Geographical segmentation by revenue 2014
Exhibit 32: Shiseido: Business segmentation by revenue 2015
Exhibit 33: Shiseido: Business segmentation by revenue 2014 and 2015 ($ billion)
Exhibit 34: Shiseido: Geographical segmentation by revenue 2015



【掲載企業】

Chanel, Estee Lauder, Kao, L’Oreal, LVMH, Shiseido, Amway, Clarins, Markwins Beauty Products, P&G, Unilever.

【レポートのキーワード】

美容液(セラム)、スキンケア、サンケア、ヘアケア、化粧品

【調査方法】

一次資料による調査(業界専門家、ベンダー、代理店、顧客等を対象にしたデプスインタビュー調査など)及び二次資料による調査(Technavio独自のプラットフォーム、産業書籍、企業報告書、ニュース記事、アナリストレポート、貿易協会、政府機関発行データなど)

【免責事項】
※当レポート上の情報/データは調査会社が信頼できると判断した情報源から入手したものに基づき作成しましたが、その正確性・完全性を保証するものではありません。当レポートに記載された情報/データ/見解/仮説などは作成時点又は発行時点における調査会社の判断であり、その後の状況変化に応じて変更される場合があります。当レポート上の情報/データに基づいたお客様の意思決定又は実行による結果について、調査会社/発行会社/販売会社H&Iグローバルリサーチ(株)はその責を負いかねますのでご了承ください。英文資料の紹介ページにおける日本語題名/概要/目次はH&Iグローバルリサーチ(株)が翻訳した内容であり、翻訳の正確性・完全性を保証するものではありません。

★調査レポート[美容液(セラム)の世界市場2016-2020]についてメールでお問い合わせはこちら


※世界の市場調査資料 総合販売サイトMarketReport.jpはH&Iグローバルリサーチ株式会社が運営しております。H&I文字はH&Iグローバルリサーチ株式会社の商標(登録第5783645号)です。海外進出、グローバル事業戦略策定、新規事業機会の発掘、競合他社の動向把握などに必要な情報やインサイトをお客様にご提供しております。
※当サイトでは2016年07月01日現在 193,849 件の調査レポートを取り扱っております。当サイトに掲載していない調査資料も弊社を通してご購入可能ですので、お気軽にご連絡ください。ウェブサイトでは紹介しきれない資料も数多くございます。

◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆