アメリカのスポーツ栄養市場2015-2019

◆英語タイトル:Sports Nutrition Market in the US 2015-2019
◆商品コード:IRTNTR8296
◆発行会社(調査会社):Technavio
◆発行日:2016年1月6日
◆ページ数:69
◆レポート言語:英語
◆レポート形式:pdf
◆納品方法:Eメール
◆調査対象地域:米国
◆産業分野:食品
◆販売価格オプション(消費税別)
Single UserUSD2,500 ⇒換算¥275,000見積依頼/購入/質問フォーム
Five UserUSD3,000 ⇒換算¥330,000見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise License(全社内共有可)USD4,000 ⇒換算¥440,000見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明はこちらでご利用ガイドはこちらでご確認いただけます。
※お支払金額は「換算金額(日本円)+消費税+配送料(Eメール納品は無料)」です。
※本体価格が¥30,000未満のレポートにつきましては、ハンドリングチャージ¥5,000が別途かかります。
※Eメールによる納品の場合、通常ご注文当日~2日以内に納品致します。
※レポート納品後、納品日+5日以内に請求書を発行し、お客様宛に郵送いたしますので、請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込にて支払をお願いします。(支払期限と方法は調整可能、振込先:三菱東京UFJ銀行/京橋支店/H&Iグローバルリサーチ株式会社)
※レポート購入後、該当レポートに記載の英語表現や単語の意味に関しましては無料でお答えいたします。(但し、対応範囲は弊社で判断)
※上記の日本語題名はH&Iグローバルリサーチが翻訳したものです。英語版原本には日本語表記はありません。
※為替レートは適宜修正・更新しております。リアルタイム更新ではありません。
※弊社H&Iグローバルリサーチ株式会社はTechnavio社の日本における正規販売代理店です。Technavio社の概要及び新刊レポートはこちらでご確認いただけます。



当調査レポートでは、アメリカのスポーツ栄養市場について調査・分析し、エグゼクティブサマリー、市場概観、市場概観、業界の構造分析、アメリカのスポーツ栄養市場規模及び予測、製品別分析、需要先別分析、販売チャネル別分析、市場の成長要因、市場の課題、市場動向、競争状況、主要企業(ベンダー)分析などの情報をお届けいたします。
【レポートの概要】

About sports nutrition
Sport nutrition products are a good source of consuming various fortifies nutrients such as proteins, vitamins, minerals, carbohydrates, and fats. The concept of sport nutrition in the US has gain wide popularity over the past few years. According to the CDC, the obesity rate in the US is nearly 39% among people aged 40-59 years and 29% for people aged 20 -39 years. Thus, the rising incidence of diseases due to obesity has increased the demand for sport nutrition products in the US.

Technavio’s analysts forecast the sports nutrition market in the US will grow at CAGR of 7.53% over the next five years.

[Covered in this report]
The report discusses about the present scenario and forecasts the future prospects of the sports nutrition market in the US for the period of 2015-2019. To calculate the market size, we consider revenue generated from the sales of the sport nutrition products such as protein powder, protein bar, protein RTD, and others (plant-based proteins, tablets, and shots).

Technavio’s report, Sports Nutrition Market in the US 2015-2019, has been prepared based on an in-depth market analysis with inputs from industry experts. The report covers the landscape of the market and its growth prospects in the coming years. The report includes a discussion of the key vendors operating in this market.

[Key vendors]
• BPI Sports
• Clif Bar & Company
• Coca Cola
• Glanbia
• Hormel Foods
• PepsiCo
• Purus Labs

[Other prominent vendors]
• American Metabolix
• Creative Edge Nutrition
• MusclePharm
• Onnit
• Prolab Nutrition
• Purity Select
• VPX Sports

[Market driver]
• Growing urge for fitness
• For a full, detailed list, view our report

[Market challenge]
• Threat from substitutes
• For a full, detailed list, view our report

[Market trend]
• Female sports nutrition
• For a full, detailed list, view our report

[Key questions answered in this report]
• What will the market size be in 2019 and what will the growth rate be?
• What are the key market trends?
• What is driving this market?
• What are the challenges to market growth?
• Who are the key vendors in this market space and what is their portfolio matrix?
• What are the market opportunities and threats faced by the key vendors?
• What is the competitive landscape as characterized by geography?
• What are the strengths and weaknesses of the key vendors?

【レポートの目次】

PART 01: Executive summary
• Highlights

PART 02: Scope of the report
• Top-vendor offerings

PART 03: Market research methodology
• Research methodology
• Economic indicators

PART 04: Introduction
• Key market highlights

PART 05: Market landscape
• Market size and forecast
• Five forces analysis

PART 06: Market segmentation by product
• Sports nutrition protein-based products market in US
• Sports nutrition powder protein products market in US
• Sports nutrition protein-based RTD products market in US
• Sports nutrition protein bars market in US
• Sports nutrition non-protein-based products market in US

PART 07: Market segmentation by end-user

PART 08: Market segmentation by distribution channel

PART 09: Market drivers

PART 10: Impact of drivers

PART 11: Market challenges

PART 12: Impact of drivers and challenges

PART 13: Market trends

PART 14: Vendor landscape
• Competitive scenario
• Other prominent vendors

PART 15: Key vendor analysis
• BPI Sports
• Coco-Cola
• Clif Bar
• Glanbia
• Hormel Foods
• PepsiCo
• Purus Labs

PART 16: Appendix
• List of abbreviations

PART 17: Explore Technavio

[List of Exhibits]

Exhibit 01: Segmentation of sports nutrition product market in US
Exhibit 02: Product offerings
Exhibit 03: Overview of sports nutrition market in US
Exhibit 04: Sports nutrition market in US 2014-2019 ($ billions)
Exhibit 05: Five forces analysis
Exhibit 06: Sports nutrition market in US by product
Exhibit 07: Sports nutrition market in US by product 2014
Exhibit 08: Sports nutrition market in US by product 2019
Exhibit 09: Sports nutrition protein-based products market in US 2014-2019 ($ billions)
Exhibit 10: Sports nutrition protein-based products market in US by product
Exhibit 11: Sports nutrition protein powder products market in US 2014-2019 ($ billions)
Exhibit 12: Sports nutrition protein-based RTD products market in US 2014-2019 ($ billions)
Exhibit 13: Sports nutrition protein bars market in US 2014-2019 ($ millions)
Exhibit 14: Sports nutrition non-protein-based products market in US 2014-2019 ($ millions)
Exhibit 15: Effects of caffeine, creatine, and beta alanine
Exhibit 16: Sports nutrition market in US by end-user
Exhibit 17: Sports nutrition market in US by distribution channel
Exhibit 18: Major drivers of sports nutrition market in US
Exhibit 19: Obesity rate in US by age
Exhibit 20: Impact of drivers
Exhibit 21: Major challenges in sports nutrition market in US
Exhibit 22: Impact of drivers and challenges
Exhibit 23: Major trends in sports nutrition market in US
Exhibit 24: Major players in sports nutrition market in US
Exhibit 25: BPI Sports: Product categories
Exhibit 26: Coco-Cola: Business segmentation by revenue 2014
Exhibit 27: Coco-Cola: Business segmentation by revenue 2013 and 2014 ($ billions)
Exhibit 28: Coco-Cola: Geographical segmentation by revenue 2014
Exhibit 29: Clif Bar: Product segmentation
Exhibit 30: Glanbia: Business segmentation by revenue 2014
Exhibit 31: Glanbia: Business segmentation by revenue 2013 and 2014 ($ millions)
Exhibit 32: Glanbia: Geographical segmentation by revenue 2014
Exhibit 33: Hormel Foods: Business segmentation by revenue 2014
Exhibit 34: Hormel Foods: Business segmentation by revenue 2013 and 2014 ($ millions)
Exhibit 35: Hormel Foods: Geographical segmentation by revenue 2014
Exhibit 36: PepsiCo: Geographical segmentation by revenue 2014
Exhibit 37: Purus Labs: Product segmentation



【掲載企業】

BPI Sports, Clif Bar & Company, Coca Cola, Glanbia, Hormel Foods, PepsiCo, Purus Labs, American Metabolix, Creative Edge Nutrition, MusclePharm, Onnit, Prolab Nutrition, Purity Select, VPX Sports

【レポートのキーワード】

スポーツ栄養食品、タンパク質、食品、アメリカ

【調査方法】

一次資料による調査(業界専門家、ベンダー、代理店、顧客等を対象にしたデプスインタビュー調査など)及び二次資料による調査(Technavio独自のプラットフォーム、産業書籍、企業報告書、ニュース記事、アナリストレポート、貿易協会、政府機関発行データなど)

【免責事項】
※当レポート上の情報/データは調査会社が信頼できると判断した情報源から入手したものに基づき作成しましたが、その正確性・完全性を保証するものではありません。当レポートに記載された情報/データ/見解/仮説などは作成時点又は発行時点における調査会社の判断であり、その後の状況変化に応じて変更される場合があります。当レポート上の情報/データに基づいたお客様の意思決定又は実行による結果について、調査会社/発行会社/販売会社H&Iグローバルリサーチ(株)はその責を負いかねますのでご了承ください。英文資料の紹介ページにおける日本語題名/概要/目次はH&Iグローバルリサーチ(株)が翻訳した内容であり、翻訳の正確性・完全性を保証するものではありません。

★調査レポート[アメリカのスポーツ栄養市場2015-2019]についてメールでお問い合わせはこちら


※世界の市場調査資料 総合販売サイトMarketReport.jpはH&Iグローバルリサーチ株式会社が運営しております。H&I文字はH&Iグローバルリサーチ株式会社の商標(登録第5783645号)です。海外進出、グローバル事業戦略策定、新規事業機会の発掘、競合他社の動向把握などに必要な情報やインサイトをお客様にご提供しております。
※当サイトでは2016年05月26日現在 190,338 件の調査レポートを取り扱っております。当サイトに掲載していない調査資料も弊社を通してご購入可能ですので、お気軽にご連絡ください。ウェブサイトでは紹介しきれない資料も数多くございます。

◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆