世界におけるラグジュアリー製品のネット通販市場:個人用高級品、高級食品/ワイン、高級アクセサリー

◆英語タイトル:Global Luxury E-tailing Market 2015-2019
◆商品コード:IRTNTR8229
◆発行会社(調査会社):Technavio
◆発行日:2015年12月30日
◆ページ数:71
◆レポート言語:英語
◆レポート形式:pdf
◆納品方法:Eメール
◆調査対象地域:グローバル
◆産業分野:消費財
◆販売価格オプション(消費税別)
Single UserUSD2,500 ⇒換算¥252,500見積依頼/購入/質問フォーム
Five UserUSD3,000 ⇒換算¥303,000見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise License(全社内共有可)USD4,000 ⇒換算¥404,000見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明はこちらでご利用ガイドはこちらでご確認いただけます。
※お支払金額は「換算金額(日本円)+消費税+配送料(Eメール納品は無料)」です。
※本体価格が¥30,000未満のレポートにつきましては、ハンドリングチャージ¥5,000が別途かかります。
※Eメールによる納品の場合、通常ご注文当日~2日以内に納品致します。
※レポート納品後、納品日+5日以内に請求書を発行し、お客様宛に郵送いたしますので、請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込にて支払をお願いします。(支払期限と方法は調整可能、振込先:三菱東京UFJ銀行/京橋支店/H&Iグローバルリサーチ株式会社)
※レポート購入後、該当レポートに記載の英語表現や単語の意味に関しましては無料でお答えいたします。(但し、対応範囲は弊社で判断)
※上記の日本語題名はH&Iグローバルリサーチが翻訳したものです。英語版原本には日本語表記はありません。
※為替レートは適宜修正・更新しております。リアルタイム更新ではありません。
※弊社H&Iグローバルリサーチ株式会社はTechnavio社の日本における正規販売代理店です。Technavio社の概要及び新刊レポートはこちらでご確認いただけます。



当調査レポートでは、世界におけるラグジュアリー製品のネット通販市場について調査・分析し、エグゼクティブサマリー、市場概観、市場概観、業界の構造分析、世界におけるラグジュアリー製品のネット通販市場規模及び予測、製品別分析、市場シェア、地域別分析/市場規模、主要国別分析、市場の成長要因、市場の課題、市場動向、競争状況、主要企業(ベンダー)分析などの情報をお届けいたします。
【レポートの概要】

Luxury e-tailing involves the sales of luxury items from a vendor or retailer to a customer using the online medium. With the rapidly changing market dynamics, vendors are required to adapt to customers’ tastes. Many brick-and-mortar retailers offer multichannel retailing so that shoppers also have the option of placing orders conveniently online. This has given rise to e-retailers, including vendors that operate.

Technavios analysts forecast the global luxury e-tailing market to grow at a CAGR of 14.28% during the period 2014-2019.

[Covered in this report]

The report covers the present scenario and the growth prospects of the global luxury e-tailing market for the period 2015-2019. To calculate the market size, the report considers revenue generated through the sales of luxury e-tailing goods in the global market.

The market is divided into the following segments based on product:
• Personal luxury goods
• Luxury food and wine
• Luxury home accessories

Technavio’s report, Global Luxury E-tailing Market 2015-2019, has been prepared based on an in-depth market analysis with inputs from industry experts. The report covers Americas, APAC, and EMEA; it also covers the global luxury e-retailing market landscape and its growth prospects over the coming years. The report also includes a discussion of the key vendors operating in this market.

[Key vendors]
Neiman Marcus
Net-A-Porter
Nordstrom
Ralph Lauren
Saks Fifth Avenue

[Other prominent vendors]
Amara
Barneys
Charms and Chain
DellOglio
Exclusively.com
Harrods
Hudson Bay
Luisa-Via-Roma
Montaigne Market
Yoox

[Market driver]
Penetration of Internet technologies
For a full, detailed list, view our report

[Market challenge]
Competition from brick-and-mortar stores
For a full, detailed list, view our report

[Market trend]
Digital marketing
For a full, detailed list, view our report

[Key questions answered in this report]
What will the market size be in 2019 and what will the growth rate be
What are the key market trends
What is driving this market
What are the challenges to market growth
Who are the key vendors in this market space
What are the market opportunities and threats faced by the key vendors
What are the strengths and weaknesses of the key vendors

【レポートの目次】

PART 01: Executive summary
• Highlights

PART 02: Scope of the report
• Market overview
• Top-vendor offerings

PART 03: Market research methodology
• Research methodology
• Economic indicators

PART 04: Introduction
• Key market highlights

PART 05: Market landscape
• Overview of global luxury goods market
• Overview of global luxury e-tailing market
• Market size and forecast
• Five forces analysis

PART 06: Market segmentation by product
• Global luxury personal goods e-tailing market
• Luxury food and wine e-tailing market
• Global luxury home accessories e-tailing

PART 07: Segmentation by channel
• Market overview

PART 08: Geographical segmentation
• Market overview
• Americas
• EMEA
• APAC

PART 09: Key leading countries
• US
• UK
• France
• China

PART 10: Market drivers
• Increased penetration of Internet technologies
• Variety and convenience
• Improved customer satisfaction
• Embrace of e-commerce

PART 11: Impact of drivers

PART 12: Market challenges
• Competition from brick-and-mortar retail stores
• Loss of exclusivity and brand trust
• Lack of physical buying experience
• Counterfeit goods

PART 13: Impact of drivers and challenges

PART 14: Market trends
• Digital marketing
• Mergers and acquisitions
• Price comparison
• Increased adoption of multi-channel retailing

PART 15: Vendor landscape
• Competitive scenario
• Market share analysis
• Net-A-Porter
• Neiman Marcus
• Nordstrom
• Ralph Lauren
• Saks Fifth Avenue
• Other prominent vendors

PART 16: Key vendor analysis
• Neiman Marcus
• Net-A-Porter
• Nordstrom
• Ralph Lauren
• Saks Fifth Avenue

PART 17: Appendix
• List of abbreviation

PART 18: Explore Technavio

[List of Exhibits]

Exhibit 01: Product offerings
Exhibit 02: Global luxury goods market 2014-2019 ($ billions)
Exhibit 03: Global luxury goods market by product
Exhibit 04: Global luxury goods market 2014-2019: Growth comparison of e-tailing and other channels
Exhibit 05: Global luxury e-tailing market 2014-2019 ($ billions)
Exhibit 06: Five forces analysis
Exhibit 07: Global luxury e-tailing market by product, 2014
Exhibit 08: Global luxury personal goods e-tailing market 2014-2019 ($ billions)
Exhibit 09: Personal luxury goods by product
Exhibit 10: Revenue segmentation of global luxury personal goods e-tailing market by product
Exhibit 11: Global luxury food and wine e-tailing market 2014-2019 ($ billions)
Exhibit 12: Global luxury food, wine, and spirits e-tailing market by product
Exhibit 13: Global luxury home accessories e-tailing market 2014-2019 ($ billions)
Exhibit 14: Global luxury home accessories e-tailing market by product, 2014
Exhibit 15: Revenue segmentation of global luxury e-tailing market, by channel 2014
Exhibit 16: Global luxury e-tailing market: Revenue share by geography 2014
Exhibit 17: Luxury e-tailing market in Americas 2014-2019 ($ billions)
Exhibit 18: Luxury e-tailing market in EMEA 2015-2019 ($ billions)
Exhibit 19: Luxury e-tailing market in APAC 2015-2019 ($ billions)
Exhibit 20: Key leading countries
Exhibit 21: Internet users across regions 2014-2015 (%)
Exhibit 22: Impact of drivers
Exhibit 23: Countries of origin of counterfeits in Italy
Exhibit 24: Impact of drivers and challenges
Exhibit 25: Market share analysis, 2014
Exhibit 26: Neiman Marcus: Business segmentation by revenue 2014
Exhibit 27: Neiman Marcus: Business segmentation by revenue 2013 and 2014
Exhibit 28: Net-A-Porter: Product segmentation
Exhibit 29: Nordstrom: Business segmentation by revenue 2014
Exhibit 30: Nordstrom: Business segmentation by revenue 2013 and 2014 ($ billions)
Exhibit 31: Nordstrom: Net sales by merchandise 2014
Exhibit 32: Ralph Lauren: Business segmentation by revenue 2015
Exhibit 33: Ralph Lauren: Business segmentation by revenue 2014 and 2015 ($ millions)
Exhibit 34: Ralph Lauren: Geographical segmentation by revenue 2015
Exhibit 35: Saks Fifth Avenue: Products



【掲載企業】

Neiman Marcus, Net-A-Porter, Nordstrom, Ralph Lauren, Saks Fifth Avenue, Amara, Barney’s, Charms and Chain, Dell’Oglio, Exclusively.com, Harrods, Hudson Bay, Luisa-Via-Roma, Montaigne Market and Yoox


【レポートのキーワード】

個人用高級品、高級食品、高級ワイン、高級アクセサリー、ラグジュアリー製品、ネット通販

【調査方法】

一次資料による調査(業界専門家、ベンダー、代理店、顧客等を対象にしたデプスインタビュー調査など)及び二次資料による調査(Technavio独自のプラットフォーム、産業書籍、企業報告書、ニュース記事、アナリストレポート、貿易協会、政府機関発行データなど)

【免責事項】
※当レポート上の情報/データは調査会社が信頼できると判断した情報源から入手したものに基づき作成しましたが、その正確性・完全性を保証するものではありません。当レポートに記載された情報/データ/見解/仮説などは作成時点又は発行時点における調査会社の判断であり、その後の状況変化に応じて変更される場合があります。当レポート上の情報/データに基づいたお客様の意思決定又は実行による結果について、調査会社/発行会社/販売会社H&Iグローバルリサーチ(株)はその責を負いかねますのでご了承ください。英文資料の紹介ページにおける日本語題名/概要/目次はH&Iグローバルリサーチ(株)が翻訳した内容であり、翻訳の正確性・完全性を保証するものではありません。

★調査レポート[世界におけるラグジュアリー製品のネット通販市場:個人用高級品、高級食品/ワイン、高級アクセサリー]についてメールでお問い合わせはこちら


※世界の市場調査資料 総合販売サイトMarketReport.jpはH&Iグローバルリサーチ株式会社が運営しております。海外進出、グローバル事業戦略策定、新規事業機会の発掘、競合他社の動向把握などに必要な情報やインサイトをお客様にご提供しております。H&Iグローバルリサーチ(登録第5864124号)及びH&I(登録第5783645号)はH&Iグローバルリサーチ株式会社の商標です。
※当サイトでは2016年09月30日現在 207,700 件の調査レポートを取り扱っております。当サイトに掲載していない調査資料も弊社を通してご購入可能ですので、お気軽にご連絡ください。ウェブサイトでは紹介しきれない資料も数多くございます。

◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆